Zmostkowanie żarników w H4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Zmostkowanie żarników w H4

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 26, 2007 10:45

Ostatnio u kolegi przy montazu automatycznego włacznika świateł była mozliwosc zrobienia zeby przy długich nie gasły mijania- zarówki H4 standardowe 60/55. I co sie okazało po ok 10 min jazdy nocnej na długich spaliłą sie jedna a potem druga az kostka sie wtopiłą w zarówkę- lampy były bardzo gorace. Wymienilismy i na drugi dzien to samo-łądowanie na wyjsciu na żarówki ok 13,8V. Jak wrócilismy do orginału palą sie ok i sie nie przepalają. Moze nie warto tego robic bo w żarówce pala sie wtedy 2 zarniki i temp o wiele za duża- jak myślicie????



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw kwie 26, 2007 10:47

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :D


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 26, 2007 10:52

Tylko ciekawe ze niektórzy tak maja i sie nie przepalaja-najczesciej przepalaja sie jak sie pala wiecej niz 10 min ( załączylismy na postoju i zostawilismy ) a w naszych warunkach chyba zadko sie pali sie długie niz kilka sekund. Poza tym fajnie wtedy swieca. Moze sie przepaliły bo były to Philipsy Blue Vision i sa moze i tak fabrycznie przesilone.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw kwie 26, 2007 10:52

PinkFloyd pisze:kazało po ok 10 min jazdy nocnej na długich spaliłą sie jedna
cieszcie sie ze nie instalacja :panna:


:-k ...

Awatar użytkownika
k@millo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt paź 06, 2006 17:33
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: k@millo » czw kwie 26, 2007 10:53

zdecydowanie nie ma sensu tak robic zeby je mostkowac
przez ponad 100 lat motoryzacji i doswiadczen zrobili tak jak jest i nie ma co zmieniac. fakt ze sie widocznosc poprawi ale na krótko - wtedy sie swieca 2 zarniki, calosc sie przegrzewa, przepala :/
pozostac przy tym jak fabryka zrobila i bedzie ok ;)
nawet wsadzemnie mocniejszej zarówki jest niedobre bo też potrafi sie wszystko palic :/ :(


kamillo@vw-youngtimer.pl
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]

...wg legend elfy żyją wiecznie...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 26, 2007 10:55

Po prostu dobrze ze na swoim nie kombinowałem :jezor: ale wczesniej wiele osób pisało ze chciałoby tak zrobic i ponoc ze lepiej wtedy swiecą-mówie wam świecą lepiej ale nie za długo :chytry:



Awatar użytkownika
k@millo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt paź 06, 2006 17:33
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: k@millo » czw kwie 26, 2007 10:56

PinkFloyd pisze:naszych warunkach chyba zadko sie pali sie długie niz kilka sekund
nie zadko, czesto jezdzac po nocy poza miastem i terenem zaudowanym, nie mam z dlugimi problemu ;) ja dlugich uzywam czesto i ile moge


kamillo@vw-youngtimer.pl
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]

...wg legend elfy żyją wiecznie...

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw kwie 26, 2007 10:56

PinkFloyd jezeli juz chcecie poprawiać instalacje to warto załozyć przekaźniki, na forum jest jak to zrobić


:-k ...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 26, 2007 10:58

misiek10111 pisze:PinkFloyd jezeli juz chcecie poprawiać instalacje to warto załozyć przekaźniki, na forum jest jak to zrobić
Chyba nie trzeba jak na wyjsciu jest 13,8V na żarówki- po prostu jest tak jak człowiek chce przedobrzyc i nie ma co robić w urlop przy aucie i mu głupie pomysły wpadaja do głowy- dopiero po czasie twierdzi ze to bez sensu :panna:



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw kwie 26, 2007 11:00

PinkFloyd pisze:nie ma co robić w urlop przy aucie i mu głupie pomysły wpadaja do głowy- dopiero po czasie twierdzi ze to bez sensu :panna:
hihi, dobrze że do tego doszliście :wink:


:-k ...

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw kwie 26, 2007 11:02

PinkFloyd pisze:
Chyba nie trzeba jak na wyjsciu jest 13,8V na żarówki
Na świecących żarówkach czy na "samych kablach" (nieobciążonych żarówkami) ? Bo to "lekka" różnica.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 26, 2007 11:11

zodiak pisze:
PinkFloyd pisze:
Chyba nie trzeba jak na wyjsciu jest 13,8V na żarówki
Na świecących żarówkach czy na "samych kablach" (nieobciążonych żarówkami) ? Bo to "lekka" różnica.
Na palacych sie , ja ma u siebie nawet 14,4V i sie zarówki od 2 lat nie przepaliły się, mimo ze ładowanie na klemach mam 14,8V



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw kwie 26, 2007 11:13

Jak tak, to spoko.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » czw kwie 26, 2007 15:18

PinkFloyd pisze: wczesniej wiele osób pisało ze chciałoby tak zrobic i ponoc ze lepiej wtedy swiecą-mówie wam świecą lepiej ale nie za długo
Ci którzy pytają o mostkowanie świateł mijania z drogowymi mają na myśli lampy H1+H1 ,a nie H4!!! Fabrycznie w lampach H1+H1 palą się mijania równocześnie z drogowymi ,w zwykłej H4 nie ma takiej możliwości ze względu na temperaturę właśnie..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości