Strona 1 z 1

Wysokie spalanie w 1.3

: śr kwie 25, 2007 20:05
autor: jib
Witam. Posiadam golfa II 1.3 benzyna z 1990 na wielopunktowym wtrysku. Mam problem z wysokim spalaniem bo obecnie golfik pali mi jakies 13-15 litrów.


Na poczatku był problem z falujacymi obrotami. Wymieniłem przyspieszacz ,filtry , silnik został uszczelniony. Od tego czasu nie gasnie i obroty nie faluja ale strasznie duzo pali. Kiedy sonda jest podłaczona samochód podczas przyspieszania zachowuje sie jak by nie dostawał paliwa (przerywa) , a kiedy sonde sie odłaczy z samochodem jest w miare ok troszke wieksze obroty no i to ogromne spalanie...... Czy to tylko wina sondy ??


Aha silnik jest po wymianie rozrządu, simeringów,filtrów olejów,przyspieszacza.

: śr kwie 25, 2007 20:11
autor: Ryba266
jib pisze:Czy to tylko wina sondy ??
Sondy napewno a co jeszcze tego niewiem. Ale sonda napewno ma wplyw na sporo wieksze spalanie

: śr kwie 25, 2007 20:21
autor: Gitner
Ryba266 pisze:
jib pisze:Czy to tylko wina sondy ??
Sondy napewno a co jeszcze tego niewiem.
Dziurawy bak, przewody paliwowe itp..

Pozdro
Gitner

: śr kwie 25, 2007 20:56
autor: Red Erik
Powiem, tak miałem ten sam problem ( mam też silnik 1,3 na wielopunkcie to oznaczenie NZ) i tak , mulił mi a spalał 12 do 14 litrów
Wymieniłem filtr paliwa, wywaliłem kata w jego miejsce wstawiłem strumienice, wymieniłem wszystkie gumowe połączenia przewodów podciśnieniowych, wymieniłem świece i przewody i teraz wszystko gra przy spokojnej jeździe ( na oponach 195/50 r15) pali 8 litrów :)
pozdrawiam

: śr kwie 25, 2007 21:26
autor: Ryba266
Red Erik pisze:pali 8 litrów :)
pozdrawiam
To tyle co moj ABF

: śr kwie 25, 2007 22:22
autor: zajac
chyba jak stoi w miejscu :grin:

: czw kwie 26, 2007 15:22
autor: Red Erik
Ryba266 pisze:
Red Erik pisze:pali 8 litrów :)
pozdrawiam
To tyle co moj ABF
Zauważ jedno, im mniejszy silnik tym trzeba mu bardziej deptać żeby jakakolwiek szybsza jazda była możliwa, a deptanie jak wiesz wiąże się z większym spalaniem :P

Jak ci pali 8 litrów na sto :rotfl: no to w przypadku który opisał kolega :P

: czw kwie 26, 2007 19:01
autor: Ryba266
Red Erik pisze:Zauważ jedno, im mniejszy silnik tym trzeba mu bardziej deptać żeby jakakolwiek szybsza jazda była możliwa
No to po co komu taki silnik ludzie kupujcie ABF-y one naprawde pala malutko ja jak depcze mu non stop to zamykam sie w 12 a jak ekonomia to 8-9 i tyle a to w koncu 150 kucy

: czw kwie 26, 2007 21:29
autor: Red Erik
Ryba266 pisze:
Red Erik pisze:Zauważ jedno, im mniejszy silnik tym trzeba mu bardziej deptać żeby jakakolwiek szybsza jazda była możliwa
No to po co komu taki silnik ludzie kupujcie ABF-y one naprawde pala malutko ja jak depcze mu non stop to zamykam sie w 12 a jak ekonomia to 8-9 i tyle a to w koncu 150 kucy
Powiem ci po co kupiłem golfika z 1.3 :)
ja płace 202 zł OC :P
Po to kupiłem 1.3 :P
A teraz mam już około 65 kucyków, a będzie więcej :P

: pt kwie 27, 2007 09:17
autor: pablo111l
witam
miałem podobny problem
mam autko zagazowane
ale odpalam zgodnie z instrukcja, tzn odpalam na benzynie
jakiś czas temu zaczęło mi śmierdzieć z wydechu ( samochodowego oczywiscie)
okazało sie, że przepływomierz pqadł
mimo że nie jeździłem na benzynie to i tak czesto musiałem kupować te paliwko
na badaniu okazało sie ze na benzynie miałem 11 razy przekroczony dopuszczalną normę spalin
wtedy jak jechałem na benzynie to wskazówka przesuwała sie w oczach. Przypuszczalnie ok. 25 l. a moc rosła nieproporcjonalnie do zużycia bo wcale.
pozdrawiam

: pt kwie 27, 2007 17:26
autor: Ryba266
Red Erik pisze:ja płace 202 zł OC :P
a ja place 397zl
Red Erik pisze:A teraz mam już około 65 kucyków, a będzie więcej :P
a ja mam 165 kucykow i tez bedzie wiecej :)