Strona 1 z 3

Gdzie szukać wtyku do kompa

: ndz mar 20, 2005 22:04
autor: hammer
Mam problem posiadam Golfa II 1.8 RP na jednopunktowym wtrysku, i nie mogę znaleść złączki diagnostycznej aby sprawdzić pracę tego kompa i innych podzespołów podłączonych. Nawet ostatnio byłem na diagnostyce i fachowcy nie znależli dojścia do kompa.
CO TU ROBIĆ ?????????? POMOCY

: ndz mar 20, 2005 22:08
autor: Corvax
A czym Ty chcesz go sprawdzać VAGiem???

: ndz mar 20, 2005 22:22
autor: hammer
chciałem na stacji diagnostycznej sprawdzić jak działa sonda lambda ine czujniki itd.Z tego co mi powiedzieli najlepiej podpiąć do kompa i on wszystko pokazuje, ale nie mogli znaleść wtyku aby się podpiąć do niego

: ndz mar 20, 2005 22:32
autor: Corvax
Bardzo zaskoczony nie jestem, bo coś mi się zdaje że w MK2 to ewentualnie możesz sobie zczytać kody błyskowe. Pierwsze MK3 nie miały złącza OBDII, a MK2 niemal napewno

: ndz mar 20, 2005 22:34
autor: gtx
MK2 nie ma zlaczy diagnostycznych.

: ndz mar 20, 2005 23:09
autor: mindlab
Hehehe-ale pompa.Na stacji diagnostycznej szukali mu zlacza diagnostycznego w MK2 i mowili,ze nie moga znalezc :) Super fachowcy-nie wiedza nawet jakie auta sie diagnozuje w ten sposob :)

: ndz mar 20, 2005 23:11
autor: guti
potwierdzam ,nie ma w mk2 diagnostyczkich lacz, najwyzej mozesz sobie sprawdzic za pomoca kodow blyskowych, u mnie koles sprawdzal pod oslona dzwigni zmiany biegow, jakbym wiedzial wczesniej ze nie ma zlacz pod kompa to wysmialbym tych szpecow wczesniejszych bo m wmawiali ze sa, a ja glupi im wierzylem.

: pn mar 21, 2005 00:52
autor: Gwiazdor
Czy kody blyskowe czy wykaz komputera w postaci tekstu co zepsute i jak to tez diagnostyka. Podpinasz taki sam koputer diagnostyczny (ja podpinałem Bosha) i też przeprowadza się diagnostykę. Umiejąc czytać kody wie się o jaki podzespół chodzi. Ja tak wykryłem w którym kole źle funkcjonuje ABS.

Więc w MK II jest złocze diagnostyczne (pod mieszkiem skrzyni biegów) dwie, albo tzry wtyczki małe...ale są.

A że diagnostyka odbywa się na inny sposób to już wada pierszych komputerów.

: pn mar 21, 2005 10:46
autor: Pzwmichu
Co wy gadacie, przecież w RP jest złącze diagnostyczne pod osłoną lewarka skrzyni biegów.
Ja mam RP-ka z 90 roku i sam dowiedzialem się o tym złączu jakies dwa miechy temu. :D:D:D

: pn mar 21, 2005 11:43
autor: hammer
tam też szukałem i niestety nie ma pod osłoną lewarka. :goof:
A tak naprawdę chce się terz dowiedzieć dlaczego w mojim MFA są dziwne wskazania złużycia paliwa przeważnie pokazuje ok 2 l. dobrze by było i co dziwne obojętnie jak jeżdze tak mi pokazuje co może być żle
:pub:

: wt lis 15, 2005 14:37
autor: gtluczek
hammer pisze:tam też szukałem i niestety nie ma pod osłoną lewarka. :goof:
A tak naprawdę chce się terz dowiedzieć dlaczego w mojim MFA są dziwne wskazania złużycia paliwa przeważnie pokazuje ok 2 l. dobrze by było i co dziwne obojętnie jak jeżdze tak mi pokazuje co może być żle
:pub:
Myśle że masz podobny układ jak w moim MKII RP GT 89' . Ja nie mam złącz diagnostyki pod lewarkiem tylko pod maską koło cewki zapłonowej - taką żółtą wtyczkę.

: wt lis 15, 2005 15:02
autor: Dawid 19
Witam!
Mam VW Golfa z 1991 motor rp i mam złącze diagnostyczne pod osłoną lewarka(trzy wtyczki do których dochodzi 4 przewody) i mam też żółty przewód przy cewce!
Więc nie wszystkie RP mają takie złącze diagnostyczne?!

: wt lis 15, 2005 15:17
autor: jakubu
ja bylem z tym u VW i po niezlych problemach znalezli w koncu dwie kostki pod oslona lewarka podpieli kompa i pupa komp sie zawiesil /vas/ bo, jak sie pozniej okazalo u innego mechaniora, w mk2 nie ma mozliwosci zrobienia bad. diag. , tak jak kumpel wspomnial wyzej kody blyskowe to zalatwia sprawe, a te kostki pod oslona to jedna jest od abs'u a druga to zwykle napiecie. przynajmniej tak jest u mnie, ajt

: wt lis 15, 2005 16:25
autor: Gwiazdor
jakubu pisze:ja bylem z tym u VW i po niezlych problemach znalezli w koncu dwie kostki pod oslona lewarka podpieli kompa i pupa komp sie zawiesil /vas/ bo, jak sie pozniej okazalo u innego mechaniora, w mk2 nie ma mozliwosci zrobienia bad. diag. , tak jak kumpel wspomnial wyzej kody blyskowe to zalatwia sprawe, a te kostki pod oslona to jedna jest od abs'u a druga to zwykle napiecie. przynajmniej tak jest u mnie, ajt
No dziwne bo ja się łączę noramlnie pod te kostki. Żadna z nich nie jest doABSu. Trzeba tylko pod to odpowiedni program i wszystko gra.