Wysokie obroty Vw Golf MK1 - Video Clip!
: ndz mar 20, 2005 18:48
Witam.
Mam Vw Golfa Mk1 1.8 GTI - mechaniczny wtrysk ( k-jetronic ) + LPG.
Moj problem to wysokie obroty silnika. Jak odpalam rano samochod czy na benzynie czy na gazie to mam okolo 1600 obroty, ktore w czasie jazdy dochodza do 2200 nawet jak wciskam sprzeglo. Jak wyreguluje obroty na reduktorze i te od benzyny ( srubka ) przy lince gazu to sa ok, ale jak silnik ostygnie odpale znowu i jest tak samo ... nie wiem co to moze byc ... jak wciskam sprzeglo to zamiast obroty spadac to tez troche wzrastaja powoli. Do posta dolaczam 2 krotkie filmiki. Moze ktos mi pomoze, bo juz dlugo sie z tym mecze. Jeden filmik to obrotomierz po odpaleniu silnika. Drugi to to co znajduje sie pod maska ...
Tam na filmiku maska nagralem takie kolko z taka srubka ... moze to cos do obrotow ma ?
http://www.tkk.pl/~intense/zegar.WMV
http://www.tkk.pl/~intense/maska.WMV
Prosze pilnie o pomoc!
Mam Vw Golfa Mk1 1.8 GTI - mechaniczny wtrysk ( k-jetronic ) + LPG.
Moj problem to wysokie obroty silnika. Jak odpalam rano samochod czy na benzynie czy na gazie to mam okolo 1600 obroty, ktore w czasie jazdy dochodza do 2200 nawet jak wciskam sprzeglo. Jak wyreguluje obroty na reduktorze i te od benzyny ( srubka ) przy lince gazu to sa ok, ale jak silnik ostygnie odpale znowu i jest tak samo ... nie wiem co to moze byc ... jak wciskam sprzeglo to zamiast obroty spadac to tez troche wzrastaja powoli. Do posta dolaczam 2 krotkie filmiki. Moze ktos mi pomoze, bo juz dlugo sie z tym mecze. Jeden filmik to obrotomierz po odpaleniu silnika. Drugi to to co znajduje sie pod maska ...
Tam na filmiku maska nagralem takie kolko z taka srubka ... moze to cos do obrotow ma ?
http://www.tkk.pl/~intense/zegar.WMV
http://www.tkk.pl/~intense/maska.WMV
Prosze pilnie o pomoc!