Mowad dzięki wielkie naprawdę baaardzo mnie uświadomiłeś
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Swoja drogą to właśnie poniekąd między innymi dzięki Twojej stronce napaliłem się tak na poziome ale poziome gaźniki samochodowe ciężko dostać w rozsądnej cenie a norma na allegro to od 500 w gorę... a te motocyklowe to jakieś 200-300 i masz już takie fajne:D
Więc jak by ktoś miał coś do powiedzenie na temat tych motocyklowych byłbym wdzięczny
[ Dodano: 23 Sty 2009 15:36 ]
Panowie jak by ktoś potrzebował to zamieszczam efekty mojej pracy czyli polerowania gaźnika:D
Te dwa to cały wypolerowany na lustereczko gaźnik w środku ( jeśli coś jest nie tak np. powinny być gdzieś rysy a nie lusterko to mówić zaraz poprawie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) na zdj tak tego dobrze może nie widać..ale jest naprawdę lustereczko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
:
a tu gardziele 24 i 26 (narazie takie bo nie wiem do końca jakie bd mi odpowiadały - zobaczymy jak odpalę ):
Całość rozebrałem najpierw i umyłem rozcieńczalnikiem ekstrakcyjnym potem jechałem papierami wodnymi kolejno :
-400 (to było najgorsze bo długo trzeba trzeć żeby wyrównać te pozostałości po odlewie ale nie było źle )
-600
-800
-1200
-1500
Przetarłem znowu wszystko rozcieńczalnikiem pastę Tempo Silichrom EX wtarłem palcem w szlifowaną powierzchnie i polerka szmateczką
Rozebranie i wypolerowanie całego ,,dołu i góry" gaźnika + gardziele + przepustnice + ośki przepustnic to czas jak dla mnie jakieś 3-4 godzinki bo wszyściutko robiłem ręcznie i nie śpieszyłem się dużo.
Gaźnik pochodzi z poloneza 1500 i jest produkcji fso na licencji webera o oznaczeniu: 34S2C 12
Mam nadzieję ,że to co napisałem komuś się tam przyda chociażby po to żeby widzieć jak wygląda wypolerowany gaźnik hehe.
A teraz moja prośba do Was moi drodzy panowie: Mam silnik (najprawdopodobniej bo nie wiem gdzie szukać oznaczenia) 1.5 JB i chcę właśnie zeswapowac pierburga na webera , którego wyżej widać po polerce ale problem się pojawił gdy zobaczyłem ze mój pierburg ma zupełni inne mocowanie do kolektora niż w 1.8 i wygląda tak :
i nie wiem szczerze mówiąc co mam zrobić..bo nie stać mnie na nowy kolektor ( u mnie krzyczą za niego 100 zeta ;/ ) a tego tak bezmyślnie uciąć bez konkretnego planu to szkoda...
i tak wymyśliłem żeby tą podstawę do której mocuje się pierburga uciąć..potem wyszlifować na równo powierzchnie , roztoczyć (rozwiercić,rozpiłować etc) ,,dziurę" na webera do tego dorobić jakąś grubszą uszczelkę z kryzą którą zamontuje się na stałe i do tego na uszczelce przykręcić webera...
Czy to będzie działało? Może jakiś lepszy macie pomysł? Z czego zrobić uszczelkę?
T-tas miałeś chyba kiedyś u siebie w JB webera więc może mógłbyś powiedzieć jak się z tym uporałeś?
Dziękuję i pozdrawiam - Maciek (bandyta)