Strona 8 z 11

: ndz gru 17, 2006 17:51
autor: piter_s
hajmuś
w 2ee odczytaj kod błędu i będziesz wiedział co jest uwalone.
pozdro.

: ndz gru 17, 2006 20:37
autor: Przybek
Paweł Marek pisze:
Przybek pisze:na zimnym silniku byla szparka ze 2-3 mm miezdy przepustnica ssania a gardziela
ale od regulacji tej "szparki" to jest śróbka mała na imbusik wkręcana od tyłu gaźnika w trzpień od pull-down. Ustawi sie to tylko wtedy jak pull-down działa.
tak wiem o tym doskonale tyle ze tn silownik nie dziala w 80% aut wiec z gory licze ze mu padl bo sam by sie nie rozregulowal , dla tych ktorzy lubia sie bawic dodam iz ten silownik mozna naprawic choc i bez niego ssanie bedzie tez dobrze dzialac , te silowniki kosztuja od 70 do 100-140 zl -zbedny wydatek
Pozdrawiam

: ndz gru 17, 2006 21:26
autor: Paweł Marek
Przybek pisze:tych ktorzy lubia sie bawic dodam iz ten silownik mozna naprawic
też to zrobilem. Użyłem dętki rowerowej :) Mam nawet jeden zepsuty może opatentuję naprawe z fotkami.

: ndz gru 17, 2006 23:38
autor: sGARY
Paweł Marek, i jak dziala na detce rowerowej dobrze?? napisz cos dokladnie jak go rozpolowiles i jak go skleiles itd ;)

[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 22:43 ]
Przybek, wlasnie mialem ta kopulke przestawione w lewo ale myslalem ze przez to mam tak duze spalanie wiec przestawilem na znak! ale ta kopulka chyba nic nie ma do spalania?? za pewne mam rozwalone ta membrane! jutro ustawie ta kopulke tak zeby byly te 2-3mm :) i te oringi troche zeszlifuje :) i zobacze!
jak oringi dopasuje to wtedy mam wkrecic ta srube do regulacji do konca, jak auto zgasnie to bedzie dobrze :) i co dalej wyregulowac sklad (krecac ta srubka i uzyskac najwieksze obroty) i to wszystko gaznik naprawiony?? juz bedzie mniej palil?? czy cos jeszcze??

: pn gru 18, 2006 17:23
autor: Przybek
[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 22:43 ]
Przybek, wlasnie mialem ta kopulke przestawione w lewo ale myslalem ze przez to mam tak duze spalanie wiec przestawilem na znak! ale ta kopulka chyba nic nie ma do spalania?
ma i to duzo bo jak bedzie zbyt mocno zamknieta to bedzie ci ciaglo duzo paliwa silnik bedzie sie zalewal paliwem ,bedzie smierdziec bezynka z wydechu a nawet paliwo moze dostawac sie do oleju

za pewne mam rozwalone ta membrane! jutro ustawie ta kopulke tak zeby byly te 2-3mm :) i te oringi troche zeszlifuje :) i zobacze!
jak oringi dopasuje to wtedy mam wkrecic ta srube do regulacji do konca, jak auto zgasnie to bedzie dobrze :)

no , wtedy bedziesz mogl ustawic prawidlowo mieszanke

i co dalej wyregulowac sklad (krecac ta srubka i uzyskac najwieksze obroty) i to wszystko gaznik naprawiony?? juz bedzie mniej palil?? czy cos jeszcze??[/quote]

to powinno zapewne zmniejszyc zuzycie paliwa , ciekaw jeszcze jestem jak bardzo masz wyplukana dysze gl. paliwa
Pozdrawiam

: pn gru 18, 2006 23:38
autor: sGARY
Przybek, ok a jak wezme ta kopulke przestawie w lewo czyli tak ze na zimnym silniku bedize ta szpara 3mm. To ssanie bedzie dobre. Pozniej jeszcze mam zobaczyc czy na goracym silniku jest ona calkowicie otwarta tak?? bo na goracym ma byc max otwarta czyli stac pionowo??


jak sprawdzic ta dysze glowna paliwa??

: wt gru 19, 2006 00:43
autor: Przybek
@sgary tak a dysze jak sprawdzic ? hmm ja to mialem taki wzornik jak pokazany wyzej na fotce a ty sprawdz igla ile wchodzi w dysze i zmierz sufmiarka lub dopasuj takie wiertlo o tej wartosci jaka jest napisana na dyszy a jaki romiar masz napisany ? wazny jest 1 przelot bo 2 bardzo zadko jest wyplukany chyba ze ktos cos kabinowal
Podrawiam

: wt gru 19, 2006 13:28
autor: sGARY
Przybek, tylko gdzie ta dysza sie znajduje ;) bo nie wiem :(

: wt gru 19, 2006 13:41
autor: Przybek
jak odkrecisz pokrywe gaznika to od spodu beda dwie dysze 1 na 1przelot 2 na 2przelot
na 1przelot jest dysza ta nad ktora jest klapka od ssania
Pozdrawiam

: wt gru 19, 2006 13:58
autor: sGARY
pokrywe gaznika tzn?? masz moze jakas fotke??

przed chwila wykrecilem swiece i juz maja ladny kolor ;) sa tkie szare czyli takie jak powinny byc :) a szybciej zawsze byly czarne zakopcone ;) i na 20 litrach przejechalem juz 160km i to takiej normalnej jazdy, czyli spokojna pomieszana z butowaniem ;) i dopiero teraz zaczyna wskazowka dochodzic do rezerwy ;) jak zatankowalem 20 litrow to wskazowka pokazywala polowe zbiornika prawie ;)

: wt gru 19, 2006 14:18
autor: Przybek
sGARY pisze:pokrywe gaznika tzn?? masz moze jakas fotke??

przed chwila wykrecilem swiece i juz maja ladny kolor ;) sa tkie szare czyli takie jak powinny byc :) a szybciej zawsze byly czarne zakopcone ;) i na 20 litrach przejechalem juz 160km i to takiej normalnej jazdy, czyli spokojna pomieszana z butowaniem ;) i dopiero teraz zaczyna wskazowka dochodzic do rezerwy ;) jak zatankowalem 20 litrow to wskazowka pokazywala polowe zbiornika prawie ;)
no to sie ciesze ze jest juz cos lepiej
a tu masz fotke z tymi dyszami Obrazek

: wt gru 19, 2006 15:01
autor: sGARY
ok :) tylko nie wiem czy to teraz ruszac ;) bo jak zejde ze spalaniem ponizej 10litrow ;) to nic nie bede grzebal zeby nie zwalic ;)

[ Dodano: Wto Gru 26, 2006 18:24 ]
Przybek, Dobra zmierzylem spalanie i wyszlo 7,5 litra :) przy spokojnej jezdzie tak do 2,5 tys obrotow! wiec spalanie mysle ze to juz jest najmniejsze jakie mozna uzyskac w tym silniku?? ;)

: czw gru 28, 2006 23:06
autor: kris9916
[quote="sGARY"]mam na gazniku napisane tylko 2E nic wiecej!!
EZ 75KM

witm masz problem z czujnikiem od ssania miałem to samo zrobiłem regeneracje i teraz pali przy spokojnej jeżdzie ok 6,5 do 7l no jak przycisne to nawet 10l.jak chcesz to wyśle ci zdjęcia w którym miejscu jes to umieszczone w gażniku.kris9916@wp.pl

: czw gru 28, 2006 23:16
autor: ariel393
witam ja mam problem z wysokim spalaniem silnik 1.8 gt 66kw komputer pokazuje że na trasie pali jakies 10,5 13 w miescie nawet 20 wydaje sie dużo czy to normalne