Temat poświęcony problemom z gaźnikami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Czy popierasz istnienie tego tematu na forum?

TAK
172
97%
NIE
2
1%
NIE MAM ZDANIA
4
2%
 
Liczba głosów: 178

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pn lut 05, 2007 20:29

Przybek, jak mam rozumieć wstepne obroty 3000?
Nawet latem gdy było ciepłoo to mi sie ssanie włączało. Co prawda zybciej sie wyłączało niż teraz ale sie włączało normlanie jak zimny silnik. Moze WAX element mam rozpierniczony co?
a czy mozna jakoś ustawić obroty zimnego silnika?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 05, 2007 20:44

kawowy19 pisze:jak mam rozumieć wstepne obroty 3000?
3000 to tak zwane obroty jałowe zimnego silnika. Paradoksalnie do nazwy ustawia się je na ciepłym silniku, kręcąc śróbką opierającą się o trzpień siłownika 3-położeniowego, przy ściągniętym przewodziku od białego trójniczka z tyłu gaźnika.
Zwykłe obroty jałowe to ok 750-950, zależnie od typu poduszek silnika, tak aby nie trząsł.
Widać twój gaźnik nie został wyrregulkowany po zamintowaniu na samochodzie. Reguluje się generalnie tak.
1. Ustawiasz obroty jałowe zimnego silnika jak wyżej napisałem na 3000
2. Równocześnie kręcąc śróbką od góry o którą pytałeś i śróbą z tyłu siłownika 3- położeniowego (nie tą z przodu opierającą się o trzpień, tej już nie ruszasz!) ustawiasz obroty jałowe i skład spalin. Powinno się to robić na analizatorze spalin. Minuta roboty z założeniem że gaźnik jest sprawny. Obmiema śróbkami na raz dlatego, że bogatsza mieszanka w pewnym zakresie daje większe obroty i na odwrót, a śróba z tyłu siłownika 3-położeniowego reguluje podniesienie przepustnicy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Kamilos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lut 03, 2007 21:14
Lokalizacja: Trzebiel/Czaple

Post autor: Kamilos » wt lut 06, 2007 15:28

popieram ten temat na forum sam mam pierburga 2e2 i wiem jakie z nim są kłopoty


kamilos

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt lut 06, 2007 15:56

wójaszek pisze:
MrUkAs pisze:Mam pytanie. Mam golfa II (1.3 MH) gaznik. I wariuje mi podczas wilgoci, gdy deszcz pad. Czy to moze byc podstawa pod gaznikiem? Sadze, ze nie bo wtedy by mi obroty falowaly. Jak myslicie?
Wilgoć to przedewszystkim świece, kopułka ogólenie elektryka nic pozatym
Swiece wymienione jakis rok temu (zrobilem na nich jakies 11 tys.), kopulka z paluchem nowa (rowniez wymieniona niecaly rok temu). A problem nadal jest...


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » wt lut 06, 2007 16:21

To czeka Cię jeszcze wymiana kabli.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt lut 06, 2007 16:42

Tez wymienione jakis rok temu, co prawda na Janmory, ale juz by padly?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt lut 06, 2007 19:45

z tym jest roznie zdaza sie ze kupisz nowe i juz jest do dupy , nie sugruj sie tym ze ma to dopiero rok , jesli masz od kogo to pozycz na podmianke a wtedy bedziesz mogl to wykluczyc na 100% a tak bedziesz szukal i szukal ...
lub jesli bedzie deszczowa pododa zdejmnij kable kopolke zanies do domku dobrze wysusz , wyczysc swiece i zobaczysz czy bedzie roznica przez jakis czas
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt lut 06, 2007 21:10

No tylko problem jest tego rodzaju, ze w deszczu przez pierwsze 25 km auto chodzi OK. Cyrkowac zaczyna dopiero po przejechaniu 25 km w deszczu :/


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt lut 06, 2007 21:21

bardzo dziwny przypadek , a moze cos z cewka ? nie nagrzewa sie zbyt mocno ?


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt lut 06, 2007 21:41

Mozliwe ze cos z cewka, bo jak wymienilem ja (w maju) to bylo OK. Teraz zas problem. Nie wiem czy sie nagrzewa czy nie, bo w sumie nie sprawdzalem tego...


www.SportCom.PL

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt lut 06, 2007 23:11

Paweł Marek, Witam ponownie ;)
po takiej regulacji jakie powinny być obroty zimnego silnika??
jutroi bede próbował.
pozdrawiam i dziekuje za dotychczasową pomoc :pub:



ymon16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lip 25, 2006 18:12
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: ymon16 » śr lut 07, 2007 14:38

Witam mam pierburga 2e2 i jest taki problem że na gazie jest wszystko ok tzn wyregulowałem oborty i powiedzmy ze idzie jeździć (troche wyższe oborty niestety nie mam obrotka więc wam nie powiem ile dokłądnie) natomiast na benzynie to jest totalna porażka opisze to tak jak potrafie jak sie przełączy na benzyne to jeździ jak stary polonez wogóle nie ma przyspieszenia jest trudno ruszyć z jedynki troche lepiej jest jak na jedynce przeciągne go do wyższych obrotów to juz lepiej sie zbiera ale tak jeździć nie idzie szarpie nim.

Moim drugim problemem jest to że jak go mam na gazie i silnik jest zimny to przy gaźniku jest taka pompka co jak jest zimny powinien wyjsc bolec i podwyższyć oborty a jak sie zgarzej to powinien schować i tu jest problem ponieważ po odpaleniu odrazu ten bolec sie chowa i to jest obojętne czy to ciepły silnik i zimny
Prosze o pomoc bo juz mam dość te urządzenie chyba stworzyli specjalnie żeby człowiek miał się na co wkur**ać



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 07, 2007 19:37

Co do pierwszego problemu pewnie ci gaźnik przelewa, pisałem parę postów wyżej, być może pękła membrana pod pokrywką w kształcie rombu co jest częstew zagazo3anych Pierburgach. Odkręcić 2 śróbki zobaczyc, jak pęknięta wsadzić nową z zestawu naprawczego lub tymczasowo włożyć zwykłą gumkę z dętki czy rękawiczki. Co do żle pracującego siłownika 3-położeniowego to trudno powiedzieć. Do sprawdzenia wężyki z tyłu gaźnika, działanie elektrozaworu z tyłu gaźnika i tego okrągłego elektroczasowego, ai membrana w siłowniku 3 położeniowym może być pęknięta (lub oring na śróbie regulacyjnej z tyłu tego siłownika jest zdarty od częstych regulacji


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ymon16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lip 25, 2006 18:12
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: ymon16 » czw lut 08, 2007 13:05

Paweł Marek, witam to znowu ja miałem dzis troche wolnego czasu i tak zajzałem pod silnik po 1 to miałem źle 2 węzyki podpięt juz to zmieniłem po 2 kaząłes mi sprawdzić membrane taką w kształcie rąbu sprawdzałem ją ale jest ok nie ma pęknięć a auto na benzynie dalej tak chodzi jak chodziło przed ;/ masz moze jakieś dalsze pomysły mogą być związane nawet z rozkręceniem tylko bym to robił dopiero w sobote bo bede miec cały dzien wolny!
Tzn nie wiem czy o tą samą uszczelke nam chodzi dlatego byłbym wdzięczny gdybyś jabardziej dokladnie opisał gdzies ie znajduje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 317 gości