Strona 8 z 8

: pt lip 18, 2008 02:25
autor: prezesjasko
Mam problem z drżeniem całej budy. Równo przy 100km/h drży cała buda. +/- 20km/h i ustaje. Tylko przy 100. Opony wyważone co do grama, felgi równniutkie, kierownica nic a nic nie drży. Tylko po całym gofrze roznosi się taki warkot. Czy moga to być tarcze??? Bo tarcze fakt są krzywe - pedał hamulca pulsuje. ALe gdyby to były tarcze czuł bym chyba to na kierownicy???????

: pt lip 18, 2008 07:42
autor: golofs
prezesjasko pisze:Mam problem z drżeniem całej budy. Równo przy 100km/h drży cała buda. +/- 20km/h i ustaje. Tylko przy 100. Opony wyważone co do grama, felgi równniutkie, kierownica nic a nic nie drży. Tylko po całym gofrze roznosi się taki warkot. Czy moga to być tarcze??? Bo tarcze fakt są krzywe - pedał hamulca pulsuje. ALe gdyby to były tarcze czuł bym chyba to na kierownicy???????

Tak ale mogą to być tarcze z tyłu ale prawdopodobnie masz coś z tylnymi oponami też tak miałem.
Kupiłem od wulkanizatora opony używane przejechałem się powyzej właśnie 100 i zaczeła cala buda drzec. Wróciłem do niego i dał mi inne i było po problemie.

: pt lip 18, 2008 15:36
autor: prezesjasko
No ale oponki mi sprawdzali - wszysko elegancko felgi niby też. Oponki mam już 3 miesiące i są to Micheliny więc co nagle im zaszkodziło?

: pt sie 01, 2008 12:56
autor: golofs
Zrób jeszcze geometrie jeśli długo jej nie robiłeś.

: pt sie 01, 2008 14:17
autor: RECZA
ja mam dokładnie taki sam problem ja wy drżenie kierownicy przy prędkościach 100-120 km. Zauważyłem też inną rzecz. Jadąc na jedynce -Jeśli dodam gwałtownie gazu słychać taki stuk jakby już przeguby się kończyły to samo jak puszcze gaz. Czy takie wibracje mogą powodować kończące się przeguby?? Dodam że mam wymienione gumy i sworznie na wahaczach.

: pt sie 01, 2008 16:09
autor: Mirek39m
jeżeli te stukimasz przy przyśpieszaniu na prostej to możliwe że uszkodzony jest przegób wewnętrzny tylko trzeba sprawdzić czy to lewy czy prawy , stuki przy skręconych max kołach to uszkodzony przegób zewnętrzny

: wt sty 20, 2009 16:48
autor: gaworr
prezesjasko pisze:Mam problem z drżeniem całej budy. Równo przy 100km/h drży cała buda. +/- 20km/h i ustaje. Tylko przy 100. Opony wyważone co do grama, felgi równniutkie, kierownica nic a nic nie drży. Tylko po całym gofrze roznosi się taki warkot.
Mam dokładnie taki sam problem z tym że z tyłu na jednym kole mam wyłamany malutki kawałek kołpaka. Oczywiście sprawdzałem bez kołpaków na tylnej osi i minimalnie mniej samochód drżał. mam nowe oponki firmy DUNLOP. Co robić?? (na innych oponach też już sprawdzałem-to samo)

: wt sty 20, 2009 16:55
autor: specWROC
gaworr pisze:
prezesjasko pisze:Mam problem z drżeniem całej budy. Równo przy 100km/h drży cała buda. +/- 20km/h i ustaje. Tylko przy 100. Opony wyważone co do grama, felgi równniutkie, kierownica nic a nic nie drży. Tylko po całym gofrze roznosi się taki warkot.
Mam dokładnie taki sam problem z tym że z tyłu na jednym kole mam wyłamany malutki kawałek kołpaka. Oczywiście sprawdzałem bez kołpaków na tylnej osi i minimalnie mniej samochód drżał. mam nowe oponki firmy DUNLOP. Co robić?? (na innych oponach też już sprawdzałem-to samo)

przeczytaj ten temat bardzo uważnie od samego początku,

1.wyważenie kół
2.kiedy wymieniałeś klocki, u mnie ostatnio jak już blachy prawie tarły o tarczę to kierownica drżała
3. przeczytaj cały temat;) :kufel:

: wt sty 20, 2009 22:24
autor: golofs
Jak nie drży kierownica to na bank cos z tylna osia.
Jak kupilem opony uzywane od wulkanizatora to tez tak mialem. Zaraz wrociłem i dał mi inne i drzenie ustalo :-).