Strona 8 z 10

: pn sty 30, 2006 15:08
autor: TUTENHAMON
ten silnik przejedzie spokojnie 500000 km wszysko ma kute taki przyjechał z hanoweru i słuzył jako auto wystawowo pokazowe.

: pn sty 30, 2006 15:52
autor: solowa123
jak robiła to jakaś porządna firma to jeszcze.

ale ogólnie to sceptycznie podchodze do takich aut
np: ostatnio widziałem w tv mitsubishi colt 1.5 prawie 150KM czy troche ponad

: pn sty 30, 2006 18:45
autor: djtom
Czym grozi wycięcie katalizatora i wstawienie zamiast niego rury jeśli w dowodzie mam wpisany KAT...?

: pn sty 30, 2006 23:26
autor: TUTENHAMON
djtom pisze:Czym grozi wycięcie katalizatora i wstawienie zamiast niego rury jeśli w dowodzie mam wpisany KAT...?
Niczym nikt się nie dopatrzy na przeglad lepeij jeździć do znajomka chociaz mi i tak analiza wychodzi w normie

: wt sty 31, 2006 21:31
autor: djtom
A da się jakoś sprawdzić (np pukając, potrzącając wydechem) przed wycięciem czy kat jest pełny czy ok?

: wt sty 31, 2006 22:07
autor: piter_s
witam.
no nieposzalejesz ztym silniczkiem.
jak się niemyle to seria ma ok 60-65KM.
możesz go tylko usprawnić jeśli chodzi o małą kase.
stożek, układ wydechowy, świece. już jest pare stówek albo ponad 1000.

: śr lut 01, 2006 00:54
autor: maverik
Ostatnio na allegro widzialem chip do tego silnika
z tego co pisal ten pan to zwieksza moc o 6KM ale ja tego nie sprawdzalem i prawde mowiac za 100zl to nie mam zamiaru
co do wywalania katalizatora to roznica po jego wyjeciu jest, ale napewno jest mniejsza niz sie spodziewasz, a niektore silniki zaczynaja wiecej palic po wyjeciu katalizatora

: śr lut 01, 2006 11:38
autor: Lukbro
znam jedna superowa metode na zwiekszenie mocy z mk3 1.4
mianowicie z 60 PS mam teraz 116 PS
wystarczylo sprzedac 1.4 i kupic GTI 2.0 :)
metoda sprawdzona, koszty od 1 do 4 tys pln.

powodzenia!!!

: śr lut 01, 2006 12:00
autor: tomasz2000
a może jakiś chip rezystor dałby troche mocy :chytry: ??

: śr lut 01, 2006 14:17
autor: buba03
nie zgodze sie tutaj z tym porównaniem nawet "głupia astra 1,4, opel corsa 1,2 '90-'93 czy seat ibiza 1,2 objeżdzają tego wspaniałego abd..."
Miałem kiedys opla corse '96 z silnikem 1,4 60 KM. Moja mama miała wtedy VW polo '98 z takim samym silnikem 1,4 i 60 KM.(oba auta kupowane w polsce w salonach, polo jeździ do dzis :)) Nie wiem czy w polo jest to ADB, czy jakis inny ale nie mozna porównywac tych dwóch silników, silnik opla 1,4 jest strasznie mulowaty w porównaniu do VW (oczywiscie nie mówimy to o oplowskim 1,4 16 V - 90 KM). Jeździłem tez w tym czasie golfem III 1,4 i opel nawet sie nie może porównywac z VW. Nie wspomne nawet o elastycznosci na wyższych biegach. Jazda tymi dwoma samochodami dawała takie wrażenia jak by VW miał przynajmniej 75 KM, a nie 60. A co do corsy 1,2 to nie sadze zedy te 45 KM bo 1,2 12 V były produkowane po '93 dał radę nawet temu ABD.
A propo ibizy 1,2 to był w koncu silnik PORSCHE -system :) za czasów FIATA.

: śr lut 01, 2006 17:06
autor: TUTENHAMON
djtom pisze:A da się jakoś sprawdzić (np pukając, potrzącając wydechem) przed wycięciem czy kat jest pełny czy ok?
ka zaczniesz w nigo pukać i usłyszysz że w środku cos lata to jest trafiony

: śr lut 01, 2006 17:50
autor: djtom
Jak tylko dorwę kanał od arzu sprawdzę. Więc kat jest między środkowym a końcowym, tak? I jak poznać czy lambda jest umocowana korzystnie czy nie - zebym od razu mógł się zorientować.

: śr lut 01, 2006 19:46
autor: czyś
Sorki, w rzeczywiste 185 km/h z ABD średnio wierzę.
Mam 1.3 w Mk2, gaźnik, gaz, starszy brat 1.4 w Mk 3. To nie są silniki wysilone, raczej do spokojnej jazdy i wtedy są i trwałe, i ekonomiczne (maks. 155). W passacie mam 1.8 AAM, , jak chcesz mu depnąć, to czujesz, że od pewnego momentu zaczyna tylko "mielić powietrze" a przyrostu mocy brak - realne 180 to maks. Cóż, 15 kucy szkoda.
Ale odczucia z jazdy w obu są raczej pozytywne, bo moment obrotowy jest w miarę, a i dostępny z niskich obrotów. I np. AAM nie "słabnie" odczuwalnie jak jadą 3 osoby, a nie jedna.
A liczniki kłamać potrafią jak miło, wystarczą opony inne niż zalecane rozmiary.

: czw lut 02, 2006 10:17
autor: TUTENHAMON
djtom pisze:Jak tylko dorwę kanał od arzu sprawdzę. Więc kat jest między środkowym a końcowym, tak? I jak poznać czy lambda jest umocowana korzystnie czy nie - zebym od razu mógł się zorientować.
labbda to cos jak świeca wyglądem z góry do której dochodza przewody może byc w katalizatorze może być w rusze jak wyjmiesz kata to śilnik zawse pali mniej jęsli pali więcej znaczy że silnik miał gdzieś błąt kompa lub coś jest nie tak jeśli ma sie silnik ABD to szkoda zabawy na jaki kolwiek tuning.