Jak odpalaja wasze diesle na mrozie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ptasiu34
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt sty 03, 2006 22:48
Lokalizacja: ze wsi
Kontakt:

Post autor: Ptasiu34 » ndz sty 22, 2006 17:51

zaprzal pisze:diesla nie warto kręcić 3 sek. olej napedowy spala się od temperatury, trzeba pokręcić dłużej, żeby podgrzać nieco silnik
co do temperatury to swiece chyba sie tym zajmuja bo bez dobrych swiec to troche trzeba sie nakrecic aby silnik byl na tyle cieply zeby zaskoczyl (wowczas tylko jakis samostart ale nie polecam tego do nowych silnikow)


Pozdrawiam
MiRas

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 22, 2006 19:20

w silniku z komorami wstepnymi (td) krecenie nawet nic nie pomoze, tdi odpali ze slabymi swiecami

[ Dodano: Nie Sty 22, 2006 6:21 pm ]
jak jest dobra kompresja to nie ma bata, musi odpalić


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 22, 2006 21:00

z rana chwile dłużej, a w dzień już na dotyk :D


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

Post autor: Slavio » ndz sty 22, 2006 21:05

U mnie dzisiaj rano -25 . Na własnym aku po trzeciej próbie z trzykrotnym podgrzewem świec zbrakło prądu. Pożyczyłem kablem i kręcił jak głupi, łąpał trochę ale dopiero za piątym razem odpalił. Przy okazji zapytam jakie mają być wolne obroty bo mi mówią znajomi że 1000 to za dużo.



Awatar użytkownika
Ptasiu34
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt sty 03, 2006 22:48
Lokalizacja: ze wsi
Kontakt:

Post autor: Ptasiu34 » ndz sty 22, 2006 21:12

ja mam 900 ale na TDI ale chyba na zwyklym tez tyle powinno byc, chyba ze jest zimny to wtedy ok 1000mam ale krotko


Pozdrawiam
MiRas

Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

Post autor: Slavio » ndz sty 22, 2006 21:34

Jak się trochę podszkole to sobie opuszcze te obroty, bo na razie to nie wiem jak.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz sty 22, 2006 21:36

-20 miałem rano na termometrze i zapalił od strzała. ale stoi na wielkiej hali więc nie ma tam wiatru i nie jest przewiany. w dzień nie ma problema. ale chyba mam jakąś świeczke spaloną bo jakoś kuleje i coś voltów mało bierze do podgrzewania. jutro mam plan na obłożenie aku polarem, tak na wszelki wypadek, bo w końcu nowy jest i szkoda go :)
no i stało sie...nie zdążyłem obłożyć polarkiem, przymusowy postój. targam zaraz po nowe świece i ładuje aku :foch:
Ostatnio zmieniony pn sty 23, 2006 09:00 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

greg

Post autor: greg » ndz sty 22, 2006 21:54

Ptasiu34 pisze:wowczas tylko jakis samostart ale nie polecam tego do nowych silnikow)
testowałem kiedyś z samostartem - strzelał jakoś i nie chciał palić (samochód ARO - pompgło dopiero - miotacz płomienia z dezodorantu - Old Spice był dobry do kolektora ssącego - silnik ARO ma 1 świecę żarową i to tylko na dolocie )

[ Dodano: Nie Sty 22, 2006 8:58 pm ]
Slavio pisze:bo mi mówią znajomi że 1000 to za dużo
u mnie pomiędzy 950a 1000 - więc ja bym na Twoim miejscu nie kombinował...



Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

Post autor: Slavio » ndz sty 22, 2006 22:49

dzięki Greg za info o obrotach. u mnie na wsi znowu -25, na szczęście klekot stoi w garażu więc jutro zapali normalnie. Tylko jestem ciekaw czy mi paliwo nie stanie w przewodach lub filtrze. znajomy jak jechał teraz ode mnie to nie mógł wprowadzić na obroty powyżej 3000, ale udało mu sie dojechać. a propos coS dolewacie do ON? Na razie tankowałem na Shell/BP + coś tam mrozoodpornego.



greg

Post autor: greg » ndz sty 22, 2006 23:18

Slavio - ja nic nie dolewam ale dzisiaj zrezygnowałem z wycieczki do kina - bo sie bałem że po nocnym seansie to już nie odpalę - rano przy -20 tak wszystko było ścisnięte że bedix wyrzucał - swoją drogą akumulator pewnie też zmarzł, dopiero jak się rozbełtało to już był w stanie na tyle obrócić silnikim żeby zaskoczył. Paliwo jeszcze nie skrzepło ale wolę nie ryzykować i nie prosić kumpli o przysługę holowniczą.. A tak wogóle to ciekawe jak na Syberii sobie radzą z problemem parafinowania. Aha - miałem kiedyś instrukcję obsługi golfa diesla po włosku i tam było że można powyżej chyba -25 - 35%benzyny dolać. Ale na razie jest jeszcze ok - gorzej że brak garażu.. A myslałem o Webasto - mokrym - trza było - silnik by sięnajpierw zagrzało a potem odpaliło...



Awatar użytkownika
miciu22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 16, 2005 13:31
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: miciu22 » ndz sty 22, 2006 23:47

No i stało się :( Po dwóch ciężkich nocach pod chmurką(-15: -25), poszedłem odpalić klekota i kręcił nawet żwawo, ale nie odpalił, aż wykończyłem aku i koniec. Podładuje się i obaczymy. A wogóle czy aku jest odpowiedni do tego motoru, jest to 55 Ah i 510 A?



greg

Post autor: greg » ndz sty 22, 2006 23:56

miciu22 pisze:A wogóle czy aku jest odpowiedni do tego motoru, jest to 55 Ah i 510 A
wg mnie nie - powinien być 63-64Ah



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn sty 23, 2006 08:38

Mój dzisiaj klęknął przy -25 przekręciłem trzy razy i nie chciał kręcić.Chyba aku padł.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 243 gości