O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw kwie 10, 2008 10:58

Dziekuje teoretykom za podzielenie sie swoja wiedza,oby sie nie spelnily ich czarne scenariusze.
I co z tym turbo, coś ucichło :chytry:



Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » śr kwie 16, 2008 18:11

Mam pytanie czy ktoś jest z WLKP kto by mi wymienił gaźnik oczywiście za $$ :D Pytanie jest poważne ponieważ napaliłem sie a czasu nie mam zeby samemu zrobić:(


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » pn kwie 21, 2008 03:03

olafejs., a posiadasz wszelkie elementy do tej operacji czy tylko brudny gaźnik z kanta i wielką chęć posiadania webera ?


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » pn kwie 21, 2008 08:07

2 gaźniki czyste:P i chęci:P


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » pn kwie 21, 2008 15:54

mógłby mi ktoś dobrać średnice dysz do gardzieli 25 i 27???



Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » wt kwie 22, 2008 03:26

olafejs., materiał na kryzy + linka ssania i można coś zdziałać górna to nie problem ale Ty masz silnik PN a ja GU i dolna bedzie miała inny rozstaw na kolektorze i nie mam takiego wzoru
daro46, I 125, II 135, dysze powietrza 2x 200


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » wt kwie 22, 2008 09:22

ok dzięki a jeszcze jak byś mógł to powiedz jak ustawić pływak??



Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » wt kwie 22, 2008 12:15

daro46, przeczytaj 57 strone tego tematu. Proszę.


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt kwie 25, 2008 14:02

wili18 pisze:daro46, przeczytaj 57 strone tego tematu. Proszę.
plywak strona 56 :bajer:


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

jarq5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 16:45
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: jarq5 » pt kwie 25, 2008 14:46

Cytat:
Dziekuje teoretykom za podzielenie sie swoja wiedza,oby sie nie spelnily ich czarne scenariusze.

I co z tym turbo, coś ucichło

turbo w 1.8 RP + weber wciaz jezdzi doladowanie 0.4 bara + intercooler z escorta RS turbo pali od 12 - 14 litrow gazu do 20 przy ciezkiej nodze, nie przegrzewa, sie swiece sie nie potopily wygladaja normalnie :P Teraz zaczyna sie robic cieplo wiec bedzie naprawde wiadomo czy sie cos stopi czy jednak jest ok :)



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » pt kwie 25, 2008 18:56

Jarq5 a można wiedzieć jak dobrane masz dysze i gardziele w Weberku ? Ile km zrobione? Silnik się jakoś bardziej grzeje? Nadal problemy z brakiem paliwa po 2,2 k obrotów?


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

jarq5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 16:45
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: jarq5 » sob kwie 26, 2008 14:53

dysze nie pamietam gardzele 24 i 26 auto jezdzi 80km dziennie do pracy i z powrotem co drugi tydzien.benzyne narazie odpuscilem sobie ,jest tylko po to zeby nie zatrzec pompki ale da sie jechac puki nie ma doladowania.silnik sie nie przegrzewa wyglada ze jest ok.



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » sob kwie 26, 2008 17:55

Czyli w sumie nie korzystasz w ogóle z dobrodziejstw doładowania?:D Jeździsz tylko do 2,2 k obrotów? Przecież to nie jazda.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

jarq5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 16:45
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: jarq5 » ndz kwie 27, 2008 02:03

zle mnie zrozumiales ,na benzynie nie jezdze za to na gazie po przerobieniu parownika lata bardzo dobrze w calym zakresie obrotow.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 282 gości