Strona 68 z 69

: wt cze 15, 2010 21:30
autor: Arek84
wacek1972 pisze: 1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?
2. Nowy licznik ma na godzinie 12-tej 100km/h a stary 130km/h, muszę modyfikować eprom nowego licznika, które linie, jak, może jest gotowy wsad?

1. Jeśli masz możliwość edycji epromu to stare pastylki mogą zostać i nic nie beziesz musiał kodować wystarzy, że wszystko zrobisz zgodnie z tą instrukcją http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106

2. Przecież nowy licznik kupiłeś razem z tarczami więc eprom jest już dopasowany do tarcz.

: wt cze 15, 2010 21:43
autor: wacek1972
Dzięki!
Czyli 3 pytanie z głowy. A co do pierwszego to jesteś pewien, jakie masz immo 2 czy 3. Ja też mam TDI.
Czytając na stronie ross-tech wydaje mi się że jednak powinny być nowe pastylki.
Obrazek

[ Dodano: 15 Cze 2010 21:49 ]
Dzięki za linka Arek84
Zabieram się za czytanie :bajer:

: wt cze 15, 2010 21:59
autor: Arek84
Pastylki musisz zmieniać jak standardowo chcesz adaptować licznik. Jeśli masz możliwość edycji wsadu to przyspieszasz sobie pracę bo wszystkie najważniejsze informacje kopiujesz ze starego licznika łącznie z przebiegiem.

: wt cze 15, 2010 22:14
autor: wacek1972
Przeczytałem, bardzo dobry opis.
Niestety nie posiadam VAG-TACHO ale mam VAG-K+CAN COMMANDER FULL i tam o ile pamiętam też jest pełen odczyt eproma, w ostateczności wylut i programator.

PS.
Co do wskazań prędkościomierza to będzie pokazywać prawidłowo nawet po skopiowaniu tej części starego eproma do nowego?

: wt cze 15, 2010 22:35
autor: Arek84
Za wskazania prędkościomierza odpowiadają inne linijki wsadu.

: czw cze 17, 2010 14:27
autor: wacek1972
Koledzy, a jak odpiąć te wtyczki z tyłu licznika. Mają one jakieś zatrzaski?

: czw cze 17, 2010 14:43
autor: owies
Wciskasz delikatnie zaczepy zwalniające różowe dzwigienki i przesuwasz je tak aby się schowały we wtyczce, wyskoczą same. Zacznij od niebieskiej wtyczki.

: pt cze 18, 2010 22:20
autor: wacek1972
No i jestem po zamianie 1J0920806G na VDO 1J5920826C :okej:
Efekt jest niesamowity :grin:

Zamianę robiłem przez VAGA (adaptacja), pastylki zostały te same, dały się zakodować w nowym liczniku. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, jak odczytuję licznik przez VAGA to na 1 sek. w polu Extra pokazują się moje numery VIN i ten drugi zaczynający się od VWZ (zresztą nie wiem od czego on jest) po czym zostają zastąpione dwukrotnym numerem VIN nowych liczników.
Odczytałem eprom z nowego licznika VAG-Commanderem i w adresach 0A2 do 0F4 jest zarówno mój VIN, (VWZ) i VIN z nowego licznika.
Czy mogę to jakoś zmienić?

[ Dodano: 20 Cze 2010 13:21 ]
Walczę z tym, ale bez pozytywnego efektu. Cały czas pojawiają się dwie wartości pola Extra.
Czy ktoś wie, które linie starego licznika (wsad 1KB) przekopiować do nowego licznika (wsad 2KB)?

: sob cze 26, 2010 19:04
autor: Włodary88
Panowie mam licznik 1J0920 801E czy ktoś może mi podpowiedzieć na co zwracać uwagę szukając nowego licznika z fisem ? dodam jeszcze ze te zegary które mam potrafią się czasem wieszać i nie wiem w czym tkwi problem

: sob cze 26, 2010 20:24
autor: ukiloki
Włodary88, zeby bylo full plug&play szukaj 1J0920 842C
mozesz tez poszukac z koncowka 845 lub 846 ale wtedy nie bedzie komunikacji z modułem komfortu

wszystkie inne niuanse masz opisane w tym watku

: ndz lip 04, 2010 16:16
autor: lezo
Witam Panowie,

chciałem dopytać bo nie znalazłem do końca odpowiedzi odnośnie Golfa 5:

Mam Golfa Mk5 2005r 1.9 TDI z DSG i mam zegary 1/2 FIS

zaczyna mi słabnąć wyświetlacz więc pomyślałem, że wymienię zegary i założę od razu z pełnym FISem.

Teraz pytanie co oprócz nowych zegarów będę musiał zrobić?

Pewnie jest to prostsze zadanie od tych opisywanych?

: pn lip 12, 2010 21:39
autor: OxiDizer
Witam!

Mam golfa mk4 z silnikiem AQM i zegarami 1J0 920 805E. Chciałbym założyć zegary z 1/2FIS. Znalazłem na allegro o numerze 1J0 920 820B. Czy będą pasować? Szukałem ich w Etce i nie ma takiego numeru (możliwe ze mam jakas stara wersję). Mógłby mi ktoś powiedzieć jakie numery by pasowały do mojego samochodu?

Pozdrawiam i proszę o pomoc :)

: pn lip 12, 2010 23:04
autor: wacek1972
Chyba u Ciebie będzie 1J0 920 845 BX --> FULL FIS, lub 1J0 920 825 BX --> 1/2 FIS.

Ps.
Szukaj w E**e 1J0 920 805 EX

: czw lip 15, 2010 17:52
autor: OxiDizer
A 1J0 920 822B? Pasowałyby? Bo nie mogę znalezc co oznacza ta cyferka ostatnia. Wiem ze 5 to immo2 a 6 to immo3. A co oznacza 2?