Strona 67 z 69

: wt maja 25, 2010 08:31
autor: owies
Może komuś się przyda, pełny FIS bez CAN z paszczaka - niebieskie podświetlenie
http://allegro.pl/item1051418692_vw_pas ... _nowy.html

: ndz maja 30, 2010 14:39
autor: TDIfan
Witam

czy do takiego licznika 1J0 920 842C
http://allegro.pl/item1060289296_liczni ... y_fis.html

podejdą tarcze od licznika SE? jesli tak jakie warunki muszą być spełnione?

: ndz maja 30, 2010 20:48
autor: ukiloki
TDIfan pisze:Witam

czy do takiego licznika 1J0 920 842C
http://allegro.pl/item1060289296_liczni ... y_fis.html

podejdą tarcze od licznika SE? jesli tak jakie warunki muszą być spełnione?
tarcze se podejda bez problemu, wystarczy powiedziec sprzedajacaemu jaki chce sie miec soft :)

pozdrawiam

: sob cze 05, 2010 07:51
autor: wallec
Cześć
http://allegro.pl/item1031733758_vw_bor ... nzyna.html
To jest immo2 + can?
Żeby to podłączyć dokupuje manetki, jadę do np. http://www.autofan.bielsko.pl/index.php?str=1 i wszystko działa ( potrafią pin zczytać, kodować kluczyki itd. )? Czy potrzebuję jeszcze jakieś czujniki?

: sob cze 05, 2010 09:15
autor: owies
wallec pisze:To jest immo2 + can?
Tak
Jeśli nie masz mfa to musisz dokupić manetki, jak nie masz climatronik a chcesz temperaturę na fisie to jeszcze czujnik temperatury w zderzak.
Jesteś z Bielska prawda ?

: wt cze 08, 2010 16:16
autor: cojoj
Mój licznik to 1J0920 806G... Wnioskując po poście grega mam CAN i immo3. Więc myślę, że dało by radę wsadzić jakieś zegary z fis'em albo 1/2 fis'a. Mam rację, czy żyję w jakimś błędzie? :helm:

Jeszcze takie pytanie... Zna może ktoś z was mechanika etc. w opolskim lub śląskim, który byłby w stanie założyć nowe zegary i sprawić żeby działały??

: wt cze 08, 2010 23:14
autor: greg
cojoj pisze:Więc myślę, że dało by radę wsadzić jakieś zegary z fis'em albo 1/2 fis'a.
tylko immo3

: wt cze 08, 2010 23:20
autor: owies
greg pisze:tylko
z ciekawości - może głupie, ale nie zadziała wstecz na immo2 po adaptacji ?

:dol: dziękować, nie miałem jeszcze organoleptyczniej przyjemności spróbowania takiej zamiany.

: wt cze 08, 2010 23:38
autor: Arek84
Zegary immo3 zadaptują się z ecu immo2 i immo3 ale ecu z immo3 zadaptuje się tylko z zegarami immo3.

: śr cze 09, 2010 22:21
autor: cojoj
greg byłbym bardzo wdzięczny za prostą odpowiedź :grin: To da się w moim golfie zamontować fis czy jest to jakiś wielki problem :chytry:

: śr cze 09, 2010 22:31
autor: Arek84
Przecież napisał, że da rade zegary z immo3.

: śr cze 09, 2010 23:13
autor: cojoj
Dzięki, nie zrozumiałem dokładnie :helm: Teraz pozostaje tylko szukać odpowiednich zegarów...

: wt cze 15, 2010 19:34
autor: wacek1972
Witam wszystkich.
To mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość :grin:

Posiadam golfa z 2002/2003 z licznikiem 1J0920806G (PIN znany).
Obrazek

I nabyłem VDO 1J5920826C (PIN znany).
Obrazek

Przeczytałem cały ten temat i wiele innych na forum jednak mam kilka pytań:

1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?
2. Nowy licznik ma na godzinie 12-tej 100km/h a stary 130km/h, muszę modyfikować eprom nowego licznika, które linie, jak, może jest gotowy wsad?
3. W golfie mam klimatronic, czy na nowym liczniku będzie od razu pokazywało temperaturę, czy muszę coś dodatkowo podłączać?
4. Czy dopasowanie nowego licznika to:
17-->11 PIN nowych zegarów-->10-->50 PIN starych zegarów,
oraz czy po takim zabiegu zostanie przepisany numer PIN i numer nadwozia z ECU do nowych zegarów?

Z góry dziękuję.

: wt cze 15, 2010 19:40
autor: xander_88
wacek1972 pisze:3. W golfie mam klimatronic, czy na nowym liczniku będzie od razu pokazywało temperaturę, czy muszę coś dodatkowo podłączać?
bedzie odrazu .. przynajmniej u mnie tak bylo .. nawet bez kodowania nowego licznika .. ja przezucalem na zapalonym silniku w celu sprawdzenia czy nowe zegary dzialaja .. i odrazu temp. sie pokazala , plus na zegarach sa polowki ;) hhehe
reszty niestety nie pomoge bo przekladke robil mi greg ale mysle ze :
wacek1972 pisze:1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?
nie bedziesz musial miec nic nowego bo ja robilem tego samego swap'a tylko w TDI i zadnych nowych pastylek nie pamietam ;)
pozdro