Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- TDIfan
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 903
 - Rejestracja: pn cze 16, 2008 09:38
 - Lokalizacja: Kościerzyna / pomorskie
 - Kontakt:
 
Witam
czy do takiego licznika 1J0 920 842C
http://allegro.pl/item1060289296_liczni ... y_fis.html
podejdą tarcze od licznika SE? jesli tak jakie warunki muszą być spełnione?
			
									
									czy do takiego licznika 1J0 920 842C
http://allegro.pl/item1060289296_liczni ... y_fis.html
podejdą tarcze od licznika SE? jesli tak jakie warunki muszą być spełnione?
tarcze se podejda bez problemu, wystarczy powiedziec sprzedajacaemu jaki chce sie miec softTDIfan pisze:Witam
czy do takiego licznika 1J0 920 842C
http://allegro.pl/item1060289296_liczni ... y_fis.html
podejdą tarcze od licznika SE? jesli tak jakie warunki muszą być spełnione?
pozdrawiam
Cześć
http://allegro.pl/item1031733758_vw_bor ... nzyna.html
To jest immo2 + can?
Żeby to podłączyć dokupuje manetki, jadę do np. http://www.autofan.bielsko.pl/index.php?str=1 i wszystko działa ( potrafią pin zczytać, kodować kluczyki itd. )? Czy potrzebuję jeszcze jakieś czujniki?
			
									
									http://allegro.pl/item1031733758_vw_bor ... nzyna.html
To jest immo2 + can?
Żeby to podłączyć dokupuje manetki, jadę do np. http://www.autofan.bielsko.pl/index.php?str=1 i wszystko działa ( potrafią pin zczytać, kodować kluczyki itd. )? Czy potrzebuję jeszcze jakieś czujniki?
Takwallec pisze:To jest immo2 + can?
Jeśli nie masz mfa to musisz dokupić manetki, jak nie masz climatronik a chcesz temperaturę na fisie to jeszcze czujnik temperatury w zderzak.
Jesteś z Bielska prawda ?
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC 
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
						ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
Mój licznik to 1J0920 806G... Wnioskując po poście grega mam CAN i immo3. Więc myślę, że dało by radę wsadzić jakieś zegary z fis'em albo 1/2 fis'a. Mam rację, czy żyję w jakimś błędzie?  
 
Jeszcze takie pytanie... Zna może ktoś z was mechanika etc. w opolskim lub śląskim, który byłby w stanie założyć nowe zegary i sprawić żeby działały??
			
									
									Jeszcze takie pytanie... Zna może ktoś z was mechanika etc. w opolskim lub śląskim, który byłby w stanie założyć nowe zegary i sprawić żeby działały??
- 
				greg
 
z ciekawości - może głupie, ale nie zadziała wstecz na immo2 po adaptacji ?greg pisze:tylko
					Ostatnio zmieniony śr cze 09, 2010 06:18 przez owies, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC 
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
						ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
Witam wszystkich.
To mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość
 
Posiadam golfa z 2002/2003 z licznikiem 1J0920806G (PIN znany).
 
I nabyłem VDO 1J5920826C (PIN znany).
 
Przeczytałem cały ten temat i wiele innych na forum jednak mam kilka pytań:
1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?
2. Nowy licznik ma na godzinie 12-tej 100km/h a stary 130km/h, muszę modyfikować eprom nowego licznika, które linie, jak, może jest gotowy wsad?
3. W golfie mam klimatronic, czy na nowym liczniku będzie od razu pokazywało temperaturę, czy muszę coś dodatkowo podłączać?
4. Czy dopasowanie nowego licznika to:
17-->11 PIN nowych zegarów-->10-->50 PIN starych zegarów,
oraz czy po takim zabiegu zostanie przepisany numer PIN i numer nadwozia z ECU do nowych zegarów?
Z góry dziękuję.
			
									
									To mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość
Posiadam golfa z 2002/2003 z licznikiem 1J0920806G (PIN znany).

I nabyłem VDO 1J5920826C (PIN znany).

Przeczytałem cały ten temat i wiele innych na forum jednak mam kilka pytań:
1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?
2. Nowy licznik ma na godzinie 12-tej 100km/h a stary 130km/h, muszę modyfikować eprom nowego licznika, które linie, jak, może jest gotowy wsad?
3. W golfie mam klimatronic, czy na nowym liczniku będzie od razu pokazywało temperaturę, czy muszę coś dodatkowo podłączać?
4. Czy dopasowanie nowego licznika to:
17-->11 PIN nowych zegarów-->10-->50 PIN starych zegarów,
oraz czy po takim zabiegu zostanie przepisany numer PIN i numer nadwozia z ECU do nowych zegarów?
Z góry dziękuję.
bedzie odrazu .. przynajmniej u mnie tak bylo .. nawet bez kodowania nowego licznika .. ja przezucalem na zapalonym silniku w celu sprawdzenia czy nowe zegary dzialaja .. i odrazu temp. sie pokazala , plus na zegarach sa polowkiwacek1972 pisze:3. W golfie mam klimatronic, czy na nowym liczniku będzie od razu pokazywało temperaturę, czy muszę coś dodatkowo podłączać?
reszty niestety nie pomoge bo przekladke robil mi greg ale mysle ze :
nie bedziesz musial miec nic nowego bo ja robilem tego samego swap'a tylko w TDI i zadnych nowych pastylek nie pamietamwacek1972 pisze:1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?
pozdro
ex: MK4 245 km/460nm
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości


