Strona 65 z 72

: czw gru 10, 2009 13:22
autor: Vader
Udało mi się zwalczyć wieszające obroty. Odkryłem nieszczelność między podstawą gaźnika a samym gaźnikiem.. Może przyczyną jest to, że są tylko 3 sruby? Wywaliłem je, wstawiłem mocniejsze i skręciłem na nakrętkach i tak już z 3 miesiace mam spokój ;)
Dodatkowo polałem trzpień od przepustnicy olejem parafinowym, tak mi ktoś polecił i narazie obroty mam takie, że zastanawiam się czy to nie wtrysk :grin:

Tylko coś ostatnio słaby jest.. Powoli wkręca się na wyższe obroty. Ciężko zmiescic sie w 15 s do 100.. Co moze byc przyczyna? Jakie macie przyspieszenie? Bo widziałem na yt że PN-ki przyspieszaja w 10 :bajer:

: czw gru 10, 2009 20:02
autor: Ryś Stepowy
Bi widziałem na yt że PN-ki przyspieszaja w 10
Hehe dobre, Seria PN-ka jak ma 15 to jest ok.

: sob gru 12, 2009 23:50
autor: Vader


Na przykład tu :jezor:

: sob gru 12, 2009 23:52
autor: D1_PITER
Ryś Stepowy pisze:
Bi widziałem na yt że PN-ki przyspieszaja w 10
Hehe dobre, Seria PN-ka jak ma 15 to jest ok.
Moja przyspiesza w 10 :bigok:

: ndz gru 13, 2009 10:58
autor: Ryś Stepowy
D1_PITER pisze:Moja przyspiesza w 10
Seria? Chętnie się przekonam. Mam blisko do Świdnicy.
Vader pisze:Na przykład tu
Widziałeś co jest pod maską? Na pewno seria bez modów? Bo jesli rozmawiamy tu o modyfikowanych PN-kach to owszem da się zrobić 10 s do 100km/h licznikowych. A tak nawiasem mówiąc 100 licznikowe to około 92km/h realne.

: ndz gru 13, 2009 12:21
autor: Lipek81
PN da radę zrobić ok. 11s. Ryś Stepowy - tutaj masz filmik z mojego mkII - . Trochę niewyraźnie, ale mniej więcej ok. 11-12s jest. Owszem, jest to licznikowe 100km/h, które jest trochę niższe, niż rzeczywiste.

: ndz gru 13, 2009 12:46
autor: Ryś Stepowy
Lipek81 pisze:Owszem, jest to licznikowe 100km/h, które jest trochę niższe, niż rzeczywiste.
Czyli jak by dodać to co brakuje do realnych 100 to byłoby z 13s - to jest bardzo dobry, żeby nie powiedzieć rewelacyjny wynik jak na nie nowe już auto, które zgodnie z danymi fabrycznymi ma 14s. Ja jak ogarnąłem moją PN-kę jakiś czas temu mierzyłem z "pilotem" stoperem i wychodziło z kilku pomiarów po uśrednieniu 14,6s - kończyłem pomiar jak wskazówka przekroczyła 105km/h.

: wt gru 15, 2009 01:14
autor: Vader
No właśnie mi sie wydaje, że coś jest nie tak.. Może aparat jest troche źle ustawiony albo łożyska już do wymiany.. Albo coś właśnie gaźnik..
Mam pytanie w jakim ułożeniu ma być przesłona wstępna na ciepłym siliniku? Bo nie widze różnicy miedzy na ssaniu a na ciepłym.. A jak dodaje gazu to strasznie obija się ta przesłona o gaźnik.. Czy to normalne?

: wt gru 15, 2009 11:52
autor: Lipek81
Przy dodaniu gazu ma się przymknąć ta przesłona, na moment.

: wt gru 15, 2009 12:32
autor: Vader
No przymyka się, ale obija się o krawędź i tak śmiesznie dzwoni..

: wt gru 15, 2009 13:03
autor: DJTim
przeczytałem tutaj wszystkie posty i nie znalazłem swojego problemu otóż jak jest silnik zimny odpalam chodzi elegancko słychac ze ssanie działa ale po chwili obroty spadaja az momentalnie gasnie, tak jakby paliwa zaczynało brakowac, ponownie odpalam znów chodzi na obrotach słychac ze ssanie działa i po kilku sekundach spadaja i znów gasnie i tak kilka razy co to moze byc ?? POMOCY

: wt gru 15, 2009 13:09
autor: VW Golf II
chlopaki mam maly problem a mianowicie nie odpala na zimnym na benzynie i mam pytanie jak sprawdzic ssanie czy wogole dziala??

: sob sty 09, 2010 16:30
autor: babe16
http://www.allegro.pl/item875554425_gaz ... ml#gallery

może ktoś zakupi bo wpadł mi w oko na allegro :)

: sob sty 09, 2010 16:32
autor: D1_PITER
babe16 pisze:http://www.allegro.pl/item875554425_gaz ... ml#gallery

może ktoś zakupi bo wpadł mi w oko na allegro :)
Nie ma co kupywać bo nie ma w nim tego elementu z którym wszyscy w tym temacie walczą - nastawnik wolnych obrotów :bigok: