heh .. dzieki za info .. moim zdaniem porazka po maxieTheBiSHoP pisze:a no dokładnie tak
pozdro
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No i dziś próbowałem - szafa "rarytas" - pełen FIS, bez CAN i od 1.4 (1J0 919 890). Autko 1.6. Problemów z zakodowaniem prawie nie było - prawie bo ostatniej cyfry (3) nie połknął.greg pisze:jeszcze takiego nie spotkałem - odwrotnie czyli do 1,4 z innego silnika taktjwasiak pisze:A liczniki od 1,4 też często się nie przekodowują na wartości dla innych aut..
O to też pytałem... i nie uzyskałem odpowiedzi, a chciałbym wiedzieć o co chodzi, bo nikt mi nigdy nic nie zgłaszał, a chciałbym mieć pewność że to co robię działa poprawnie.greg pisze:(...) a i zapomniałeś jeszcze dodać że jak da z passata FL to będzie problem z temperaturą zewnętrzną
tak - aktywujesz tylko VAGiem (zmiana kodowania licznika)numer podałem napewno dobry.. co do 825C z pełnym fisem (ja mam 1/2Fis 822C) wszystko będzie działać tak jak nalezy np info o braku płynu spryskiwaczy/ rezerwie?
mamtjwasiak pisze:A może masz wsad od 1J0 919 890 A - dopasuje się go do tarcz najwyżej i wtedy zagra.
to wogóle ciekawa sprawa - bo po wpięciu licznika właśnie z FLa - przestało wskazywać temp zewn - zmieniłem eeprom w tym liczniku na Golfa i zaczęło pokazywać - zmieniłem spowrotem na passata i przestało pokazywać. Wniosek taki że temp zewn musiał być przekazywana inaczej ze sterownika climatronicatjwasiak pisze:O to też pytałem... i nie uzyskałem odpowiedzi,
Na forum passata pisali, że fl temperaturę bierze przez can z klimatronika.greg pisze:to wogóle ciekawa sprawa - bo po wpięciu licznika właśnie z FLa - przestało wskazywać temp zewn - zmieniłem eeprom w tym liczniku na Golfa i zaczęło pokazywać - zmieniłem spowrotem na passata i przestało pokazywać. Wniosek taki że temp zewn musiał być przekazywana inaczej ze sterownika climatronica
Może niech właściciel owych zegarów (użytkownik z forum) się z Tobą dogada, ja mogę później wszystko zgrać ze sobą do kupy - chyba kolejny pośrednik nie jest potrzebny...greg pisze:mam (...) tjwasiak, ja mam pełny fis 1J0 919 991A - chcesz to zamienimy tarcze i wgrasz eeprom. (skala do 260) - szwagier z nimi w warszawie może podskoczyćtjwasiak pisze:A może masz wsad od 1J0 919 890 A - dopasuje się go do tarcz najwyżej i wtedy zagra.
Domyślam się że to kwestia zmiany jednego bajtu w sofcie... Tak jak przekonfigurowanie źródła sygnału prędkości (impulsator/ABS via CAN). Sygnał prędkości z ABSu wykorzystują np. zegary z Sharana. Fajna sprawa jak padnie impulsator - nie trzeba wymieniać, wystarczy mała korekta softu...greg pisze:to wogóle ciekawa sprawa - bo po wpięciu licznika właśnie z FLa - przestało wskazywać temp zewn - zmieniłem eeprom w tym liczniku na Golfa i zaczęło pokazywać - zmieniłem spowrotem na passata i przestało pokazywać. Wniosek taki że temp zewn musiał być przekazywana inaczej ze sterownika climatronica.tjwasiak pisze:O to też pytałem... i nie uzyskałem odpowiedzi,
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 80 gości