Strona 64 z 126

: ndz lut 17, 2008 14:02
autor: Gashkas
piotreksm pisze:ok sprubuje dzisisj a jak to nie pomoże :crazy:
będe skazany na PIERBURGA [-(
a w jakim stanie masz Twojego pierburga? dziala wszystko - albo cokolwiek?

: ndz lut 17, 2008 14:05
autor: piotreksm
pierburg jak się rozgrzeje to wolne obroty pływają a weber nie chce chodzić na ssaniu

: ndz lut 17, 2008 14:55
autor: Gashkas
piotreksm pisze:pierburg jak się rozgrzeje to wolne obroty pływają a weber nie chce chodzić na ssaniu
a ogolnie dynamika i spalanie?
zastanawiam sie czy da sie przerobic jakos pierburga zeby lepiej sie na nim jezdzilo...

: ndz lut 17, 2008 16:26
autor: piotreksm
dzisiaj założyłem spowrotem pierburga po gruntownym czyszczeniu i ustawieniu zobacze jak teraz się będzie sprawował

: ndz lut 17, 2008 17:30
autor: Gashkas
a da sie go jakos domowymi sposobami ustawic dobrze (membrany, silowniki :/ )?
jakie dysze powinien miec pierdek dla 1,6 (RF) ?

: ndz lut 17, 2008 23:29
autor: piotreksm
Gashkas pisze:a da sie go jakos domowymi sposobami ustawic dobrze (membrany, silowniki :/ )?
jakie dysze powinien miec pierdek dla 1,6 (RF) ?
_________________
z dyszami to nie wiem ale ja swój ustawiam na słuch ostatnio jakieś pół roku temu jak go ustawiłem to spalanie w cyklu mieszanym wyniosło mi 7.3 a w trasie 5.5 :bigok:

: pn lut 18, 2008 03:21
autor: Gashkas
piotreksm pisze: z dyszami to nie wiem ale ja swój ustawiam na słuch ostatnio jakieś pół roku temu jak go ustawiłem to spalanie w cyklu mieszanym wyniosło mi 7.3 a w trasie 5.5 :bigok:
tez bym tak chcial ;)
a jak z moca i noga podczas testow ? :>

: sob lut 23, 2008 02:43
autor: jarq5
weber kontra garrett t3 z 1.6td coprawda w audi a nie w golfie ale silnik to 1.8 RP doladowanie okolo 0,6 bara zasilany lpg narazie 40km zrobione i jeszcze dziala :) zdjecie

: sob lut 23, 2008 09:56
autor: Marszall
jarq5 pisze:weber kontra garrett t3 z 1.6td coprawda w audi a nie w golfie ale silnik to 1.8 RP doladowanie okolo 0,6 bara zasilany lpg narazie 40km zrobione i jeszcze dziala :) zdjecie
JA PIER........!!!

3 dni temu zrodził mi się w głowie taki właśnie pomysł.

Możesz powiedzieć kto to zrobił??? Coś więcej o modyfikacjach??? :food:
jak ze sterowaniem turbiną?? Chciałbym wszystko wiedzieć.
Pozdrawiam

: sob lut 23, 2008 10:16
autor: Leon_Wechtel
jarq5, człowieku widac temat znowu sie rozwinie ....
też z chęcią się dowiem co i jak,jak pociągniete smarowanie turbiny,jaki kolektor ssący jakie osiągi?

: sob lut 23, 2008 11:00
autor: t-tas
i jaki sposób zasilania gazowego-mikser, blos, sekwencja(?????)-dawaj jakieś info na ten temat bo zaczyna się robić ciekawie-znów jakaś nowość w temacie

: sob lut 23, 2008 12:27
autor: Marszall
Nowość jak talala.
Gdzies na forum ostatnio przeczytałem o MK III użytkownika vw_golf3 który też włożył turbo do 2.0 GTI silnik chyba 2E, turbina pochodzi od 1.9 TD bodajże i będzie pracowac na niskim ciśnieniu ok 0,6 bar. Odrazu po przeczytaniu pomyslałem czy dało by się wsadzić takie turbo do mojego gaźnikowca a widocznie się DA!!!

Więc panie jarq5 nie damy Ci napewno spokoju i musisz nam wszystko opisac co i jak :chytry:

A przewidywalnie jaką moc można uzyskać?

: sob lut 23, 2008 14:04
autor: Gashkas
dawac info:)
juz zaczynam szukac turbo :D

: sob lut 23, 2008 14:21
autor: Marszall
ZARAZ ZARAZ!!!

Przecież założyciel tego tematu coś modził z wsadzeniem TURBO od 1.6 TD do 1.8.

Więc jak co to może coś by podpowiedział.

Halo panie majster Weberomaniacy żądni są wiedzy>>>widocznie przestał im starczać sam WEBER; teraz każdy pragnie TURBO-WEBERa :hmm:


pozdrawiam