Strona 64 z 118

: pn gru 07, 2009 20:46
autor: Michau90
Panowie ... jeszcze takie pytanie o ten termostat. Czy gdy go wymieniam mam tez wymienic jakąs obudowe czy cos? bo tak słyszałem. I od czego tam obudowa niby jest? Sadziłem ze sam termostat sie wymienia.

: pn gru 07, 2009 21:02
autor: Jazz_Blue
Nie ma tam żadnej obudowy, jest termostat i nowa uszczelka i tyle, jeśli krocieć byłby pęknięty (na zdjęciu numer "8") to wtedy go też się wymienia, jeśli jest szczelny to tylko termostat z uszczelką.
Obrazek

: wt gru 08, 2009 22:09
autor: Smerek84
Witam!

Kurde chyba Padne na zawal caly czas mam jakies przejscia z moim MK4...
Tym razem wyswietli mi sie komunikat SERVICE "INSP" w miejscu gdzie licznik pokazuje kilometry...dodam ze na liczniku mam 180800KM czy to dlatego??

: wt gru 08, 2009 22:24
autor: jackyz
Tzn że musisz wymienić wszystkie filtry,olej i sprawdzić hamulce i wszystko co ma wpływ na Twój samochód i twoje bezpieczeństwo.Jak już to wszystko zrobisz to trzeba ten napis wykasować.

: wt gru 08, 2009 22:42
autor: Smerek84
Ok znalazlem cos na ten temat i nawet udalo mi sie skasowac ta informacje swrwisowa...

Ale tak czy inaczej chcialbym sie upewnic czy przejechane 180000tys mnialo cos wspolnego z tym komunikatem serwisowym??
Bardzo prosze o info. tak dla spokoju...

[ Dodano: 08 Gru 2009 21:47 ]
jackyz pisze:Tzn że musisz wymienić wszystkie filtry,olej i sprawdzić hamulce i wszystko co ma wpływ na Twój samochód i twoje bezpieczeństwo.Jak już to wszystko zrobisz to trzeba ten napis wykasować.

To mnie kolego pocieszyles...:((
Filtry...wszystko bylo wymieniane jakies pol roku temu.Na oleju zrobilem okolo 10tys, na bagnecie jest stan(bo przeciez nie napisze ze mi nie bierze oleju...bo moim zdaniem niema silnikow ktore nie biora oleju...)
jesli chodzi o kamulce sa ok...Co jeszcze moge sprawdzic??
Mozliwe ze informuje o tym ze niebawem musze zmienic olej, co prawda olej, filtry zmienia sie co 10-12tys??

: wt gru 08, 2009 22:54
autor: Jazz_Blue
Ona się wyświetla automatycznie co jakiś dystans, komputer czy silnik nie wykrywa, że olej został wymieniony czy też filtry, więc nie panikuj, wymieniasz na bieżąco co jakiś dystans to jest wszystko OK.

: wt gru 08, 2009 23:01
autor: Smerek84
Jazz_Blue pisze:Ona się wyświetla automatycznie co jakiś dystans, komputer czy silnik nie wykrywa, że olej został wymieniony czy też filtry, więc nie panikuj, wymieniasz na bieżąco co jakiś dystans to jest wszystko OK.
No ok ale zdania sa podzielone co do wymian...Co ile powinno sie wymieniac??Ja w moich poprzednich samochodach robilem to co 12tys, chociaz byly osoby ktore smialy sie ze mnie ze juz wymieniam, twierdzily ze olej wymienia sie co 15tys...Ale moim zdaniem o takie rzeczy trzeba dbac i pamietac.

: wt gru 08, 2009 23:11
autor: Jazz_Blue
Zawsze zdania będą podzielone, jak jeździsz w trasy to wymiana według mnie co 15 tyś. km wystarczy spokojnie, jeśli głównie po mieście to najlepiej co 10 tyś km.

: wt gru 08, 2009 23:18
autor: Smerek84
Jazz_Blue pisze:Zawsze zdania będą podzielone, jak jeździsz w trasy to wymiana według mnie co 15 tyś. km wystarczy spokojnie, jeśli głównie po mieście to najlepiej co 10 tyś km.
No u mnie to jest raczej taki cykl mieszany czyli co 12tys bedzie ok...:)
Ok Dzieki za rady i informacje.Pozdrawiam!

: śr gru 09, 2009 00:45
autor: jackyz
Nigdy nie zrobisz źle jak wymienisz wcześniej,gorzej by było gdybyś wymieniał np.co 20 tyś.

: śr gru 09, 2009 16:13
autor: Jazz_Blue
Krociec wymieniony, stary był pęknięty w miejscu gdzie wchodzi śruba (zaznaczone na zdjęciu).
Obrazek
Teraz trzeba obserwować czy wszystko OK. Napisze za jakiś dzień dwa co i jak.

[ Dodano: 11 Gru 2009 19:34 ]
Wszystko OK, płynu nie ubywa i plamy już nie ma pod samochodem. Dzięki za rady w sprawie kroćca.

: ndz gru 13, 2009 15:50
autor: pasażer
Michau90 pisze:Panowie ... jeszcze takie pytanie o ten termostat. Czy gdy go wymieniam mam tez wymienic jakąs obudowe czy cos? bo tak słyszałem. I od czego tam obudowa niby jest? Sadziłem ze sam termostat sie wymienia.
Jazz_Blue pisze:... termostat z uszczelką ...
Znajduje się w tym miejscu.

Niedawno wymieniłem w swoim AKL termostat na WAHLER (72zł) - górna część troszkę się różni od oryginału. To drobiazg, który na nic nie ma wpływu.

Oryginalny wygląda tak:

Obrazek

powinien być na 87 stopni

Obrazek

Mam pytanie - Po jakim czasie Wam osiąga silnik teraz (+5 do 0C na zewnątrz) 90C? Ja po odpaleniu mam 90 po ok 6km.

: ndz gru 13, 2009 17:44
autor: arek@oca.pl
Ja mam 4 kilometry do pracy i przy takiej tem. nie dogrzewa sie do 90.

Koledzy a moje pytanie jest jak wymontować konsolę z nawiewani środkowymi całą z włacznikiem św. awaryjnych aby unikńąć zbędnej demolki??

Problem z czujnikiem???

: ndz gru 13, 2009 23:32
autor: maniek011
Witam.
Skacze mi temperatura cieczy raz jest 90 a raz 0 wyczytałem, że to może być czujnik temperatury, więc poszedłem do sklepu i zakupiłem oryginał na 4-piny zabrałem sie, więc za wymianę i przy okazji za wymianę płynu w chłodnicy i okazuje sie że czujnik nie pasuje tzn. u mnie jest czujnik z 3-pinami w środku a obudowa kwadratowa problem polega na tym że nigdzie nie mogę takiego znaleźć czy ktoś ma u siebie taki czujnik proszę o odpowiedz.