Strona 63 z 126

: śr lut 06, 2008 23:06
autor: wili18
Leon_Wechtel, dysze paliwa są po bokach gaźnika a te które podałeś są dostępne z góry po zdjęciu górnej pokrywy gaznika.

: śr lut 06, 2008 23:12
autor: Leon_Wechtel
220 mam powietrzne na bank, a paliwa jedna ma oznaczenie chyba 100 (nieco starte) a druga 150 (tez niewyraźnie),możliwe by to bylo?

: śr lut 06, 2008 23:15
autor: wili18
jeśli ktoś miał konfiguracje oszczędny I przelot i moc na II to tak

: śr lut 06, 2008 23:21
autor: Leon_Wechtel
wili18, dobra więc zacznę od tych dysz jako wyjścowe ,potem poekspermentuję z 120 i 140 .
Dobra na dziś wystarczy danych....dzięki chłopaki

: czw lut 07, 2008 12:52
autor: Gashkas
Leon_Wechtel pisze:wili18, dobra więc zacznę od tych dysz jako wyjścowe ,potem poekspermentuję z 120 i 140 .
Dobra na dziś wystarczy danych....dzięki chłopaki
i jak tam dlubanie? juz masz weberka w golfie czy narazie poza jeszcze?

: czw lut 07, 2008 13:01
autor: Leon_Wechtel
Gashkas, jeszcze poza golfikiem :crazy: ,na razie materiału na kryzę szukam,chyba ,że ma ktoś gotowca na sprzedaż? :chytry:


póki co fajne logo na szybe sobie stworzyłem,na bazie komputerowego procesora :chytry: ,gdzieś widziałem w niemieckiej prasie tuningowej
Obrazek

: czw lut 07, 2008 19:32
autor: Gashkas
Leon_Wechtel pisze:Gashkas, jeszcze poza golfikiem :crazy: ,na razie materiału na kryzę szukam,chyba ,że ma ktoś gotowca na sprzedaż? :chytry:


póki co fajne logo na szybe sobie stworzyłem,na bazie komputerowego procesora :chytry: ,gdzieś widziałem w niemieckiej prasie tuningowej
[url=http://images29.fotosik.pl/154/3f7ba992bcc32f11m.jpg]Obrazek[/URL]
ja nie mam 'gotowca' niestety.
a logo no nie powiem, tez bym sobie zrobil cos takiego tylko czarnego i na szybe od srodka :P

: sob lut 09, 2008 18:41
autor: KamilW
Marszall pisze:Przy maxymalnym otwarciu przepustnic nieźle ryczy ale na benzynie nie przeciągne powyżej 5 tyś.obr. bo wyssie całe paliwo z komory pływakowej i się dusi. A na gazie jest ok. Podczas jazdy mieszanej (przewaga miasta i troche gazu do dechy) wyszło mi spalanie ok 9l/100km to chyba nie ma tragedii. więc narazie zostaje chyba stożek a na benzynie pokombinuje z wydajniejszą pompą paliwa.


ja ci powiem ze jedynie wydajniejsza pompa cie ratuje. Ta pierburgowska daje za malo paliwa, pozatym regulator cisnieniadaje tylko okolo 0,15 bara a zdalo by sie nawet okolo 0,3 bara zeby weber mogl wydoic.
kogan77 pisze:Czy taki WEBER podejdzie pod 1.6 RF w AUTOMACIE?? Nie znam się - zmyliła mnie linka wychodząca z Pierburga 2e2 do skrzyni automatycznej.
Wszystko sie da. Musial bys ta linke podlaczyc pod weberka.
Dic pisze:Witam mam mały problemik mam webera i juz wymieniłem w nim pływak bo stary się przetarł bo jeżdżę dużo na gazie, wszytsko było ok przez jakiś miesiac a teraz nagle skąd nizowąt jak sie autko rozgrzeje lekko obroty sięgają 3,5 tys obr na gazie i na benzynie co jest dociskałem ręką wajchy od przepustnic i to nic nie daje śruba od przepustnicy na maksa wykręcona pomocy bo już nie mam sił.
Wyglada na lewe powietrze. Moze gaznik lapie miedzy nim a kryza??

[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 17:51 ]
Leon_Wechtel pisze:Mam pytanie ,bo w tematach wyczytałem ,że można zmienic gardziele,tak więc są one wymienne czy trzeba by rzeźbic?
sa wymienne bez najmniejszego problemu.
Leon_Wechtel pisze:mój egzemplarz to chyba jest sterowany podciśnieniem drugi przelot bo po ruszeniu pierwszą przepustnicą druga sie nie rusza,nie jest tez połączony z I przepustnicą.
Więc to chyba gorszy model z tym podciśnieniem więc chyba podciśnienie ytrzeba będzie podłączyc z aparatu zapłonowego i tego wężyka co podciśnienie idzie do serwa hamulcy?
podcisnienie do sterowania druga przepustnica nie ma nic wspolnego z podcisnieniem do aparatu zaplonowego. A wersja z podcisnieniem jest lepsza IMHO od wersji mechanicznej.
Leon_Wechtel pisze:więc teraz pogadam z kolegą w sparwie materialu na kryzę ,chyba ,że macie jake=ies pomysły skąd wiąc aluminiowa sztabkę ,bo to chyba dobry material do obróbki,jest miękki zaś stal znowu jest twardsza ,hmmm co wybrac?
moim zdaniem najlepszy jest aluminiowy plaskownik o wymiarach 80-100x150x8-10 mm (do silnika RF bo do PN musi byc szerszy)

: sob lut 09, 2008 22:23
autor: t-tas
WOJTEKQ pisze:t-tas dzięki za pomoc! weberka juz mam z pneumatycznym otwieraniem 2 przepustnicy, kolektor dolotowy od mk2 tez. teraz kwestia dorobienia kryzy i zamontowania wszystkiego. A i jak sprawuje sie twoje autko na tym gazniku? Jakie spalanie chodzi mi o benzyne bo lpg nie mam?
sorki, ze wcześniej nie pisałem ale już nie zaglądam tak często do tego tematu- co do spalania benzyny to niewiele mogę powiedzieć bo u mnie gaźnik robił głównie za podstawę miksera gazu, benzyny używałem sporadycznie w awaryjnych sytuacjach lub gdy chciałem komuś pokazać, że mk1 go łyknie- gaźnik pochodził z FSO 1500 125p z silnikiem poloneza 1500 i przed swapem do golfa został jedynie wyczyszczony, ustawiłem mu pływak i dałem nowe uszczelki i heja na silnik- odpaliłem, ustawiłem wolne obroty, podpiąłem linkę ssania i zacząłem używać benzyny do porannych rozruchów, jednak głównym paliwem było lpg
co do osiągów na benzynie to silnikiem 1.5 JB na 4-ro biegowej skrzyni nie dałem się mk2 GTi z motorem 1.8 PF do prędkości ok 140 km/h- ale spalanie pewnie było podobne do tego w VR6,
gaźnik później powędrował do silnika zbudowanego na bazie spalonego silnika 2.0 ADY i dzielnie służył jako podstawa miksera i awaryjne zasilanie benzynowe choć tu już osiągi nie były nawet zadowalające gdyż gaźnik został wręcz przemontowany z silnika na silnik razem z kolektorem ssącym bez żadnej ingerencji, pewnego dnia zamontowałem BLOS ale jak się okazało w zbiorniku paliwa pojawiły się dziury i gaźnik zaczął służyć jedynie jako przepustnice- w związku z tym, że w gaźniku istnieje coś takiego jak gardziele(zwężki) które jednak trochę blokują przepływ mieszanki lpg-powietrze(w stosunku do przepustnic w silnikach z wielopunktem 31 grudnia zdemontowałem gaźnik wraz z kolektorem ssącym i zamontowałem kolektor wraz z przepustnicami od wielopunktu mechanicznego rezygnując jednocześnie z zasilania silnika benzyną- przynajmniej do czasu gdy skompletuję zestaw do montażu wtrysku wielopunktowego
aby jednak nie tworzyć jakiejś dziwnej atmosfery- przed weberem miałem fabryczny pierburg 1B3, następnie 2B(oba nie były w stanie pracować na benzynie), następnie webera z forda i na końcu webera z FSO (obydwa pracowały sprawnie na benzynie) i tylko weber z FSO 1500 współpracował ze mną na każde zawołanie co uzasadnić mogę tylko jego prostą konstrukcją

: pt lut 15, 2008 13:32
autor: piotreksm
panowie pomocy założyłem WEBERKA na rozgrzanym silniku jest super!!!!!!!!!
silnik jest dużo zrywniejszy i nie muli , ale problem jest z zimnym nie chce chdzić na ssaniu strasznie się dławi jakby go zalewało
poradżcie coś :bigok:
silnik mam 1.3 HK bez gazu tylko benzynka

: pt lut 15, 2008 20:38
autor: wili18
piotreksm, w każdej pozycji wyciagniętego ssania ?

: pt lut 15, 2008 22:35
autor: piotreksm
już znalazłem usterke była za mała dysza powietrzna powinna być 220 a była 150
ale nadal dławi sie na ssaniu dzisiaj miałem problem jak był zimny odpalił na dotyk tylko po chwili zaczęły spadać obroty i zaczął się dławić .Po wymianie dyszy troche się poprawiło ale nadal chodzi jakby go zalewało i tak się dzieje w każdej pozycji ssania

[ Dodano: 16 Lut 2008 22:13 ]
panowie doradżcie coś bo nie chce już zakładać PIERBURGA!!!!!!!!!!!!!!!

: ndz lut 17, 2008 03:11
autor: wili18
piotreksm, ja bym obejrzał świece i zuborzył mieszanke biegu jałowego na ciepłym (wkret w korpusie gaxnika obok dźwigienki przepustnicy)

: ndz lut 17, 2008 10:49
autor: piotreksm
ok sprubuje dzisisj a jak to nie pomoże :crazy:
będe skazany na PIERBURGA [-(