: śr lut 06, 2008 23:06
Leon_Wechtel, dysze paliwa są po bokach gaźnika a te które podałeś są dostępne z góry po zdjęciu górnej pokrywy gaznika.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
i jak tam dlubanie? juz masz weberka w golfie czy narazie poza jeszcze?Leon_Wechtel pisze:wili18, dobra więc zacznę od tych dysz jako wyjścowe ,potem poekspermentuję z 120 i 140 .
Dobra na dziś wystarczy danych....dzięki chłopaki
ja nie mam 'gotowca' niestety.Leon_Wechtel pisze:Gashkas, jeszcze poza golfikiem ,na razie materiału na kryzę szukam,chyba ,że ma ktoś gotowca na sprzedaż?
póki co fajne logo na szybe sobie stworzyłem,na bazie komputerowego procesora ,gdzieś widziałem w niemieckiej prasie tuningowej
[url=http://images29.fotosik.pl/154/3f7ba992bcc32f11m.jpg]Obrazek[/URL]
Marszall pisze:Przy maxymalnym otwarciu przepustnic nieźle ryczy ale na benzynie nie przeciągne powyżej 5 tyś.obr. bo wyssie całe paliwo z komory pływakowej i się dusi. A na gazie jest ok. Podczas jazdy mieszanej (przewaga miasta i troche gazu do dechy) wyszło mi spalanie ok 9l/100km to chyba nie ma tragedii. więc narazie zostaje chyba stożek a na benzynie pokombinuje z wydajniejszą pompą paliwa.
Wszystko sie da. Musial bys ta linke podlaczyc pod weberka.kogan77 pisze:Czy taki WEBER podejdzie pod 1.6 RF w AUTOMACIE?? Nie znam się - zmyliła mnie linka wychodząca z Pierburga 2e2 do skrzyni automatycznej.
Wyglada na lewe powietrze. Moze gaznik lapie miedzy nim a kryza??Dic pisze:Witam mam mały problemik mam webera i juz wymieniłem w nim pływak bo stary się przetarł bo jeżdżę dużo na gazie, wszytsko było ok przez jakiś miesiac a teraz nagle skąd nizowąt jak sie autko rozgrzeje lekko obroty sięgają 3,5 tys obr na gazie i na benzynie co jest dociskałem ręką wajchy od przepustnic i to nic nie daje śruba od przepustnicy na maksa wykręcona pomocy bo już nie mam sił.
sa wymienne bez najmniejszego problemu.Leon_Wechtel pisze:Mam pytanie ,bo w tematach wyczytałem ,że można zmienic gardziele,tak więc są one wymienne czy trzeba by rzeźbic?
podcisnienie do sterowania druga przepustnica nie ma nic wspolnego z podcisnieniem do aparatu zaplonowego. A wersja z podcisnieniem jest lepsza IMHO od wersji mechanicznej.Leon_Wechtel pisze:mój egzemplarz to chyba jest sterowany podciśnieniem drugi przelot bo po ruszeniu pierwszą przepustnicą druga sie nie rusza,nie jest tez połączony z I przepustnicą.
Więc to chyba gorszy model z tym podciśnieniem więc chyba podciśnienie ytrzeba będzie podłączyc z aparatu zapłonowego i tego wężyka co podciśnienie idzie do serwa hamulcy?
moim zdaniem najlepszy jest aluminiowy plaskownik o wymiarach 80-100x150x8-10 mm (do silnika RF bo do PN musi byc szerszy)Leon_Wechtel pisze:więc teraz pogadam z kolegą w sparwie materialu na kryzę ,chyba ,że macie jake=ies pomysły skąd wiąc aluminiowa sztabkę ,bo to chyba dobry material do obróbki,jest miękki zaś stal znowu jest twardsza ,hmmm co wybrac?
sorki, ze wcześniej nie pisałem ale już nie zaglądam tak często do tego tematu- co do spalania benzyny to niewiele mogę powiedzieć bo u mnie gaźnik robił głównie za podstawę miksera gazu, benzyny używałem sporadycznie w awaryjnych sytuacjach lub gdy chciałem komuś pokazać, że mk1 go łyknie- gaźnik pochodził z FSO 1500 125p z silnikiem poloneza 1500 i przed swapem do golfa został jedynie wyczyszczony, ustawiłem mu pływak i dałem nowe uszczelki i heja na silnik- odpaliłem, ustawiłem wolne obroty, podpiąłem linkę ssania i zacząłem używać benzyny do porannych rozruchów, jednak głównym paliwem było lpgWOJTEKQ pisze:t-tas dzięki za pomoc! weberka juz mam z pneumatycznym otwieraniem 2 przepustnicy, kolektor dolotowy od mk2 tez. teraz kwestia dorobienia kryzy i zamontowania wszystkiego. A i jak sprawuje sie twoje autko na tym gazniku? Jakie spalanie chodzi mi o benzyne bo lpg nie mam?