1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » ndz gru 06, 2009 18:07

W tym miejscu gdzie pokazałeś na zdjęciu ma być zaworek zwrotny.


Jacek

Smerek84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 05, 2009 17:02
Lokalizacja: N...

Post autor: Smerek84 » ndz gru 06, 2009 18:53

jackyz pisze:W tym miejscu gdzie pokazałeś na zdjęciu ma być zaworek zwrotny.
Moge prosic o jakies zdjecie tego, lub cos wiecej na temat tego zaworku ze bym wiedzial czego dokladnie szukac??


Smerek84

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » ndz gru 06, 2009 21:14

Jazz_Blue pisze:Może coś z nagrzewnicą nie tak?

wav,
A odpowietrzyłeś?


tak odpowietrzonny nagrzewnica i cały obieg sprawny


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

krupik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 17:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krupik » ndz gru 06, 2009 23:06

Panowie - szybkie pytanko - czy w naszych AKL przy przepustnicy jest uszczelka?
Wczoraj wyczyściłem, zaadoptowałem i wszystko chodzi świetnie, ale żadnej uszczelki nie pamiętam i zaczynam się zastanawiać czy ktoś jej nie założył wcześniej czy też czy jej tam w ogóle nie ma :otepienie:



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz gru 06, 2009 23:19

Ja też jak czyściłem to jej nie znalazłem a jest wszystko OK :bajer:
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 00:07 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » ndz gru 06, 2009 23:30

Jutro Ci prześle bo dziś już późno.


Jacek

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn gru 07, 2009 02:41

Obrazek
Koledzy czy przy wymianie tego kroćca będzie trzeba spuszczać cały płyn chłodniczy?
Wyciek o którym wspominałem wcześniej pochodzi właśnie stamtąd, udało się zlokalizować w końcu. :okej:



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn gru 07, 2009 03:43

Jazz-y, Masz kranik> co to za problem?



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn gru 07, 2009 07:55

fleshu pisze:Jazz-y, Masz kranik> co to za problem?
lepiej wymienić jeśli dawno nie robiłeś tego
krupik pisze:przy przepustnicy jest uszczelka?
jest na pewno :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pn gru 07, 2009 08:30

Smerek84 pisze:No wlasnie bo przed zmiana rozrzadu wszystko bylo ok...i jak pojechalem do kolesia z reklamacja to zacza zwalac na pasek klinowy, zmienilem pasek i nic sie nie zmienilo.A pozniej to juz sie nim poklucilem i tak jezdze...Ale tez mniales tak tylko na zimnym silniku??Bo u mnie jest tak ze jak sie rozgrzeje silnik to cichnie...
to było tak ze był cały czas tylko ze głosniej na zimnym ciszej na gorącym ale cały czas poprostu wał jest jedną stroną zbyt dociązony i będzie gwizdał o te panewki slizgowe czy jakos tak sie to nazywa:) u mnie był żle załozony napinacz i za mocno napinał a zakładali mi to w stacji kontroli pojazdów gdzie mnóstwo ludzi serwisuje auta a i tak... ktoś sie rombną. Tyle ze ja nie słyszałem tego od razu tylko po jakims czasie z takiego powodu ze miałem uszczelniacze zaworowe twarde i przepuszczały olej na wał i miał smarowanie duze to nie piszczał jak wymieniłem uszczelniacze to w ten sam dzien zaczeło gwizdac ze szok.

[ Dodano: 07 Gru 2009 07:33 ]
Jazz_Blue pisze:[url=http://images36.fotosik.pl/122/d01a1143a16e40acmed.jpg]Obrazek[/URL]
Koledzy czy przy wymianie tego kroćca będzie trzeba spuszczać cały płyn chłodniczy?
Wyciek o którym wspominałem wcześniej pochodzi właśnie stamtąd, udało się zlokalizować w końcu. :okej:

no to gitara :) a po czym poznałeś ze to z stamtąd???


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn gru 07, 2009 12:22

feniks79 pisze:lepiej wymienić jeśli dawno nie robiłeś tego
Wiem, wiem feniks79, płyn świeżutki, ok 3 miesiące temu wymieniony przy wymianie termostatu.
dimmer pisze:no to gitara :) a po czym poznałeś ze to z stamtąd???
Najpierw postał na podnośniku kilka godzin to widziałem w którym miejscu dokładnie szukać, bo z dołu po misce kapało, później ściągnałem osłony silnika z góry i przypadkowo przejechałem palcem pod tym kroćcem i ucieka stamtąd...
Najważniejsze, że już krociec zamówiony i będzie spokój.



adam62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lip 26, 2008 17:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: adam62 » pn gru 07, 2009 12:52

Mam pytanie do kolegów którzy wymieniali termostat w golfach 1.6 sr silnik akl,a po wymianie samochody przestaly grzać czy uporali się z tym problemem.Mój golf 1.6 akl po wymianie termostatu też nie grzeje.



Smerek84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 05, 2009 17:02
Lokalizacja: N...

Post autor: Smerek84 » pn gru 07, 2009 14:23

dimmer pisze:
Smerek84 pisze:No wlasnie bo przed zmiana rozrzadu wszystko bylo ok...i jak pojechalem do kolesia z reklamacja to zacza zwalac na pasek klinowy, zmienilem pasek i nic sie nie zmienilo.A pozniej to juz sie nim poklucilem i tak jezdze...Ale tez mniales tak tylko na zimnym silniku??Bo u mnie jest tak ze jak sie rozgrzeje silnik to cichnie...
to było tak ze był cały czas tylko ze głosniej na zimnym ciszej na gorącym ale cały czas poprostu wał jest jedną stroną zbyt dociązony i będzie gwizdał o te panewki slizgowe czy jakos tak sie to nazywa:) u mnie był żle załozony napinacz i za mocno napinał a zakładali mi to w stacji kontroli pojazdów gdzie mnóstwo ludzi serwisuje auta a i tak... ktoś sie rombną. Tyle ze ja nie słyszałem tego od razu tylko po jakims czasie z takiego powodu ze miałem uszczelniacze zaworowe twarde i przepuszczały olej na wał i miał smarowanie duze to nie piszczał jak wymieniłem uszczelniacze to w ten sam dzien zaczeło gwizdac ze szok.


Dzieki kolego za Informacje...podjade jutro do mechanika zeby zeknal okiem na ten napinacz, mam nadzieje ze to bedzie to...Oczywiscie dam znac czy djagnoza sie sprawdzila :)


Smerek84

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn gru 07, 2009 15:28

Jazz_Blue pisze:ok 3 miesiące temu wymieniony przy wymianie termostatu
to zlej jak wyżej pisali, nie zachlapiesz silnika :bigok:


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości