O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr lut 06, 2008 16:10

Leon_Wechtel pisze: mam pytanie:
-od czego jest ten kawałek jakiejś linki ,nie wiem czy będę tego potrzebował w Golfie?
nie jest to pancerz w ktorym szla linka do ssania?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr lut 06, 2008 16:14

Panie to jest SSANIE :bigok:


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr lut 06, 2008 19:36

Marszall, no własnie sobie przypomnia łem,ta cholerna resztka pancerza mnie zwiodła,nie skojarzylem tego,brat mnie oświecił.

[ Dodano: 06 Lut 2008 18:40 ]
a tak poza tym co powiecie o moim egzemplarzu ,nada się ?musze pokupowac jeszcze zestaw naprawczy choc jego stan nie wyglada najgorzej ,nawet uszczelka pod oslonką pływaka jest w świetnym stanie,przepustnice nie mają luzu ale to jeszcze sprawdzę,powoli trzeba by go tuningowac....

Mam pytanie ,bo w tematach wyczytałem ,że można zmienic gardziele,tak więc są one wymienne czy trzeba by rzeźbic?

[ Dodano: 06 Lut 2008 19:37 ]
mój egzemplarz to chyba jest sterowany podciśnieniem drugi przelot bo po ruszeniu pierwszą przepustnicą druga sie nie rusza,nie jest tez połączony z I przepustnicą.
Więc to chyba gorszy model z tym podciśnieniem więc chyba podciśnienie ytrzeba będzie podłączyc z aparatu zapłonowego i tego wężyka co podciśnienie idzie do serwa hamulcy?
Obrazek


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » śr lut 06, 2008 22:28

Leon_Wechtel, siłownik drugiej przpustnicy jest zasilany kanałami wewnątrz gaźnika nie potrzeba żadnych dodatkowych wężyków. Moim zdaniem jest to lepszy model od tego z mechanicznym otwieraniem II przepustnicy dlatego taki zastosowałem u siebie przy naciśnienięciu gazu do deski z niskich obrotów nie ma zadławienia spowodowanego nagłym spadkiem podciśnienia.


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr lut 06, 2008 22:30

no a co z tym podciśnieniem ? w gaźniku zaślepic i nie podłączac ? tak samo jak zaznaczyłeś mi na fotce?( za co dziękuję :bigok: )


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr lut 06, 2008 22:33

wili18 racja, nie ma dlawienia, znaczy nie czuc tego.

pamietam jak sie jezdzilo takim z mechanicznie sterowana druga przepustnica bez obudowy, zadnego dolotu itp ... fajnie ryczalo jak sie opor dalo :helm:

Leon_Wechtel
chodzi o ten dolny wezyk? ja po prostu mam to zaslepione.

a Wy co z nim zrobiliscie?
Ostatnio zmieniony śr lut 06, 2008 22:39 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » śr lut 06, 2008 22:39

Leon_Wechtel, tak wolny króciec na gaźniku też zaślepiasz nie bedzie do niczego potrzebny, chyba że do wskaźnika podciśnienia vaccum
Obrazek


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr lut 06, 2008 22:42

Gashkas, wili18, o to właśnie mi chodziło,więc reasumując,wkładam gaźnik zaślepiam podciśnienia ,łączę przewody wodne ze sobą i na próbną jazdę?


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » śr lut 06, 2008 22:45

pomijając sterowanie gazem, filtr to tak nic nie bedzie ciekło to można jechać i regulować :)


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr lut 06, 2008 22:48

więc teraz pogadam z kolegą w sparwie materialu na kryzę ,chyba ,że macie jake=ies pomysły skąd wiąc aluminiowa sztabkę ,bo to chyba dobry material do obróbki,jest miękki zaś stal znowu jest twardsza ,hmmm co wybrac?

[ Dodano: 06 Lut 2008 21:50 ]
a co z dyszami?? obecnie widziałem są dwie 2,20 i 50 paliwowa...to dobre dysze do początku strojenia,czy od razu jakieś inne założyc
Ostatnio zmieniony śr lut 06, 2008 22:51 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » śr lut 06, 2008 22:58

Dla mnie ważna była wysokość całości z racji LPG a niebardzo chciałem kombinować nowy dolot dlatego wybrałem stal ale aluminium jest milsze w obróbce. Wybór należy do Ciebie.


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr lut 06, 2008 22:58

Leon_Wechtel pisze:więc teraz pogadam z kolegą w sparwie materialu na kryzę ,chyba ,że macie jake=ies pomysły skąd wiąc aluminiowa sztabkę ,bo to chyba dobry material do obróbki,jest miękki zaś stal znowu jest twardsza ,hmmm co wybrac?

[ Dodano: 06 Lut 2008 21:50 ]
a co z dyszami?? obecnie widziałem są dwie 2,20 i 50 paliwowa...to dobre dysze do początku strojenia,czy od razu jakieś inne założyc
apropo materialu to ja odkupilem od Marszall'a kryze, prawie gotowa z alu.
a dysze ... nie pamietam jakie to byly dokladnie ale paliwko chyba 120 i 140 oraz powietrzne 200 i 200. w sumie pierwsza powietrzna powinna miec chyba 180 ale z braku laku... poprawcie jesli w bledzie jestem :smoke:


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr lut 06, 2008 23:02

cholerka 50 to chyba byla biegu jalowego ,ie wiem jak główn paliwa bo nie chce mi się dzis juz rozkręcac znowu weberka bo juz mi się paliwem odbija :helm:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr lut 06, 2008 23:05

glowna paliwa? paliwa masz po bokach gaznika dwie dysze z tego co mi wiadomo :) w srodku dwie powietrzne w rurkach emulsyjnych i ta ze ssania chyba. nie wiem czy czegos nie pokrecilem :P


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 227 gości