Strona 62 z 118

: wt gru 01, 2009 17:08
autor: Jazz_Blue
Może ten termostat jednak niesprawny, jakiej firmy kupiłeś, oryginał, wahler czy jeszcze jakiś inny?

: wt gru 01, 2009 17:22
autor: slava11
termostat vernet w inter carsie (zaufanej firmie) pytalem i nie bylo zadnych skarg wiec zaufalem tej firmie tym bardziej ze ma dosc dobre opinie obok wahlera no ale co do zimnego przewodu dolnego to mam teorie ze sprawdzajac czujnik temp. lekko go wykrecilem zeby zobaczyc numerki (nie udalo sie) moglo dojsc do zapowietrzenia ukladu i dlatego po "wymietoszeniu" wezy i otwarciu zbiorniczka szybko sie nagrzal ten dolny co chyba w przypadku uszkodzonego termostatu nie mialo by miejsca w kazdym razie najwiekszym problemem dla mnie teraz jest adaptacja przepustnicy czyli regulacja obrotow i ten nieszczesny blad na vag-u kiedy to wszystkie znaki na niebie wskazuja ze jest ok a adaptacja nie konczy sie haslem adaptation ok no i cz aby na pewno wiatrak powinien startowac przy 95 stopniach skoro jak sie nie myle termostat jest na 87 a moze G62 to jednak nie ten w bloku silnika a ten czujnik w chlodnicy???

: czw gru 03, 2009 22:17
autor: Daniels18
Koledzy mam mały problem z moim Borowikiem silnik 1,6sr APF przebieg 125tyskm mianowicie jak sie troche silnik zagrzeje to po dodaniu i puszczeniu gazu szarpnie silnikiem nie mocno ale jest to odczuwalne i nie wiem co to jest???

: czw gru 03, 2009 22:46
autor: jackyz
Daniels18,
Obejrzyj poduszki mocowania silnika i skrzyni biegów czy nie są gdzieś rozerwane lub nie są luźne.W szczególności poduszka lub łapa silnika od strony pasażera np.po wymianie rozrządu.

: czw gru 03, 2009 23:07
autor: Daniels18
jackyz,
Właśnie ze silnik jest dosc sztywny i to nie sa poduszki.Nie robi tego jak jest zimny.

: sob gru 05, 2009 15:48
autor: scuzzy
Witam. Chciałem zabrać się za wymianę czujnika ABS z przodu, lecz nie wiem jakie będą mi potrzebne do tego narzędzia i czy w ogóle da się to zrobić przy pomocy lewarka bez większych problemów?

: sob gru 05, 2009 19:37
autor: Michau90
Witam
Ja mam taki probem, ze nie moze mi sie zagrzac silnik ... nie moze za nic dojsc do 90. jest tak 2 kreski, czasami 1 kreske przed 90. Czy winą moze byc termostat?
Czy gdy silnik nie jest wystarczajaco zagrzany to moze sie z nim cos stac?

Pozdr, Michał

: sob gru 05, 2009 19:53
autor: jackyz
Michau90,
ja ostatnio też tak miałem,wymień termostat i po sprawie.

: sob gru 05, 2009 23:43
autor: wav
jackyz pisze:Michau90,
ja ostatnio też tak miałem,wymień termostat i po sprawie.

ja tez tak miałem wymieniłem termostat ładnie dochodzi do 90 ale za to ogrzewanie padło niewiem czemu... :grrr:

: ndz gru 06, 2009 13:49
autor: jackyz
wav,
A odpowietrzyłeś?

: ndz gru 06, 2009 15:47
autor: Jazz_Blue
Michau90 pisze:Witam
Ja mam taki probem, ze nie moze mi sie zagrzac silnik ... nie moze za nic dojsc do 90. jest tak 2 kreski, czasami 1 kreske przed 90. Czy winą moze byc termostat?
Najprawodpodobniej będzie to jego wina, miałem tak samo u siebie.
Michau90 pisze:Czy gdy silnik nie jest wystarczajaco zagrzany to moze sie z nim cos stac?
Szybciej się zużyje, ale na pewno nie po tak krótkim czasie, nie wiem jak długo już to masz. Wymień termostat, zalej świeży płyn i będzie OK
wav pisze:ja tez tak miałem wymieniłem termostat ładnie dochodzi do 90 ale za to ogrzewanie padło niewiem czemu... :grrr:
Może coś z nagrzewnicą nie tak?

: ndz gru 06, 2009 17:26
autor: Smerek84
Witam!

W ponizszym linku opisalem kilka problemow z moim MK4...Bardzo bede wdzieczny za pomoc w ich rozwiazaniu...Pozdrawiam!

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 2a#3447089

Obrazek

: ndz gru 06, 2009 17:46
autor: dimmer
Smerek84 pisze:Witam!

W ponizszym linku opisalem kilka problemow z moim MK4...Bardzo bede wdzieczny za pomoc w ich rozwiazaniu...Pozdrawiam!

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 2a#3447089

Obrazek

yy kolego co to 2 problemu miałem podobnie miałem zle załozony napinacz i za mocno napinał dzwiek taki metaliczny gwizd..

: ndz gru 06, 2009 17:54
autor: Smerek84
No wlasnie bo przed zmiana rozrzadu wszystko bylo ok...i jak pojechalem do kolesia z reklamacja to zacza zwalac na pasek klinowy, zmienilem pasek i nic sie nie zmienilo.A pozniej to juz sie nim poklucilem i tak jezdze...Ale tez mniales tak tylko na zimnym silniku??Bo u mnie jest tak ze jak sie rozgrzeje silnik to cichnie...