Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
Silnik: CAYC
Kontakt:

Post autor: ThoMass » pt mar 26, 2010 07:07

Qto pisze:
ThoMass pisze:obecnie mam kodowanie 01112, aby dodać zbiorniczek(czujnik) muszę dodać +04, czyli kodowanie 05112 ??
nie inaczej
Dzieki.
To trzeba teraz popróbować.



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » pn mar 29, 2010 11:29

Bora_TDI pisze:zeby wymienic stary modul komofrtu 1J0 na 1C0 musisz...

A co z kablami ? Sygnały będą się zgadzać i trafiać w odpowiednie piny czy zachodzi konieczność rozprucia i szycia na nowo instalacji ? Czytałem schematy, ale bardzo poglądowo, przerabiał to ktoś ? (wiem że greg montował od podstaw elektryke/komfort 1J0)


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Bora_TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bora_TDI » pn mar 29, 2010 12:02

owies pisze:
Bora_TDI pisze:zeby wymienic stary modul komofrtu 1J0 na 1C0 musisz...

A co z kablami ? Sygnały będą się zgadzać i trafiać w odpowiednie piny czy zachodzi konieczność rozprucia i szycia na nowo instalacji ? Czytałem schematy, ale bardzo poglądowo, przerabiał to ktoś ? (wiem że greg montował od podstaw elektryke/komfort 1J0)
bedziesz musial wymienic wtyczki, przy module komfortu 1C0 sa ciut inne niz przy 1J0. Trzeba tez troche pozmieniac kabelki zeby wszystko dzialalo. Jakbys chcial to zrobic mam dokladna rozpiske ktore kable trzeba zamienic.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » pn mar 29, 2010 12:31

Kusi mnie, jeśli to nie problem to podeślij proszę materiały lub namiary na nie, na forum (żeby było dla innych) czy na pw.

Tyle co skończyłem aktualizować swój komfort do 1J0...AH a już mnie nosi na 1C0 :helm:


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

tomass6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lis 05, 2007 13:25
Lokalizacja: Kraków(niedaleko :P)
Kontakt:

Post autor: tomass6 » śr mar 31, 2010 10:17

witam panowie. mam pytanie:
mam MK4 TDI silnik AHF rocznik 1999 modelowo 2000 (grudzień 1999 dokładnie)
mam drugiego tylko z ALH rocznik 1999 modelowo też.

Chciałbym z drugiego przełożyć zegary bo miałem w nich zwykłego MFA. Mam manetki itd.
Co musze przełożyć ze starego żeby wszystko działało? Nie mam kabla do kompa wiec nie mam jak dokodować kluczyków. Czy moge przełożyć kostki immo z kluczyków i bedzie działać?
Co jeszcze musze przełożyć ze starego auta żeby mieć spalanie i temperature?



ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » śr mar 31, 2010 10:26

tomass6, przeczytaj ten watek od poczatku i wszystko bedziesz wiedzial, jest opisane krok po kroku, troche checi



tomass6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lis 05, 2007 13:25
Lokalizacja: Kraków(niedaleko :P)
Kontakt:

Post autor: tomass6 » śr mar 31, 2010 11:02

no wlasnie cztałem ponad połowę już. ale nie mam kabla do kompa i się boje żeby auto potem odpalić. Czytałem też http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=mfa
i chce przełożyć same manetki przy okazji tempomat a potem liczniki i kostki z kluczyków zamienić. Mogę tak zrobić? Nie chce żeby sie cos zakodowało :/



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » śr mar 31, 2010 11:28

tomass6 pisze:nie mam kabla do kompa i się boje żeby auto potem odpalić
Do krakowa mam niedaleko, jak sobie nie poradzisz z immo to mogę podjechać i dodać twoje kluczyki na nowo. Jak coś to PW.


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

Post autor: on6222 » wt kwie 13, 2010 20:58

a ja mam takie pytanie czy tarcze z zegarow 1j5920825c podejda do zegarow 1j5920826c
roznia sie immo i podobno nie pokrywaja sie kontrolki czy to prawda
prosze o szybka odp
pozdrawiam



Bora_TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bora_TDI » wt kwie 13, 2010 21:33

on6222 pisze:a ja mam takie pytanie czy tarcze z zegarow 1j5920825c podejda do zegarow 1j5920826c
roznia sie immo i podobno nie pokrywaja sie kontrolki czy to prawda
prosze o szybka odp
pozdrawiam
Nie podejda, kontrolka od immo sie nie bedzie swiecila, a kontrolki nad fisem beda swiecily sie po polowie.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » wt kwie 27, 2010 21:22

Czy to możliwe zeby licznik z 98r posiadał can?
http://www.allegro.pl/item1016311339_vw ... uropa.html



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » wt kwie 27, 2010 21:26

W_I_T_E_K, nie
szkoda że sprzedawca nie pokazał całej naklejki
na tylniej obudowie jest datownik (kółko z wskazówką) po mojemu jest tam 01r.
Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 21:28 przez owies, łącznie zmieniany 1 raz.


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » wt kwie 27, 2010 21:29

A juz miałem malutka nadzieje ze podejdzie do mojego bez can. :otepienie:



misiekns89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 06, 2010 08:49
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: misiekns89 » czw maja 06, 2010 09:07

A kto podpowie coś w takim stanie faktycznym. Mam a3 modelowo 99 czyli powinno być bez CANA, jestem po swapie na kompletny silnik ASZ z całą elektroniką. Chciałbym włożyć do siebie licznik z FIS (z Golfa IV TDI 2003) i tak sie zastanawiam czy będzie potrzebny adapter CAN czy nie. Generalnie licznik dostaje informacje ze sterownika silnika, wiec jesli mam sterownik który podaje info przez CAN więc nie powinno być większych komplikacji, ew, dorobienie jakiejś wiązki i licznik powinien hulać

Jeśli ktoś ma jakieś podpowiedzi to bardzo proszę o info.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 74 gości