Strona 61 z 69

: czw mar 18, 2010 10:08
autor: owies
greg pisze:miałeś sygnał otwartych drzwi przy włożonym kluczyku (jak nie są włączone światła)
to taki bajer dla angielskich sklerotyków ?

:dol: w moim przypadku taki patent raczej by się nie sprawdził
ale dobrze wiedzieć o takich możliwościach ;)

: czw mar 18, 2010 10:12
autor: greg
wiesz - dobra sprawa - bo kluczyk w stacyjce - to nie wszystkie urządzenia odcięte od prądu. Czasem coś dłubiesz w aucie i zostaną - a tak to gong cię po chwili wk... i wyjmujesz kluczyk albo zamykasz drzwi

: czw mar 18, 2010 10:20
autor: owies
Licznik full fis do beny i na upartego do tdi za 400zł:
http://allegro.pl/item964495984_licznik ... y_fis.html

: czw mar 18, 2010 13:52
autor: pepu12
greg napisał pepu12, ale za to jak miałeś format 12 godzinny to miałeś sygnał otwartych drzwi przy włożonym kluczyku (jak nie są włączone światła)

Tak masz racje ale jakos nie moglem sie przyzwyczaić do formatu na 12 h i troche drazniacy ten gong pozdro :bigok: :)

: pt mar 19, 2010 12:27
autor: -rafaello-
Panowie nastal umnie powazny problem z radiem , auto jest rocznika 2000/11 Golf 4
zmienilem licznik na pelny fis 1J5 920 842 A . Licznik funkcjonuje doskonale , pomyslalem zarazem o zmianie radia na DELTA6 aby mniec na fisie radio inforacje (RDS) .Zakupilem radio
i podloczylem wedlug dolnego schematu ,kabelki pociagnelem od licznika do radia .Radio funkcionuje ale tylko bez CAN :( nie reaguje na Can : Podswietlenie , wylacza sie co godzine ,nie wlacza sie na stacyjke, tylko recznie no i oczywiscie nie przekazuje na fis informacji RDS gdzie moze lezec przyczyna ? .

Obrazek

Delta
Kontakt 9 = CAN/High = B229 = or/gn
Kontakt 10 = CAN/Low = B230 = or/br

T32a
Kontakt 8 - CAN/High - or/gn
Kontakt 9 - CAN/Low - or/br

Pozdrawiam

: pt mar 19, 2010 14:46
autor: Bora_TDI
-rafaello- pisze:Panowie nastal umnie powazny problem z radiem , auto jest rocznika 2000/11 Golf 4
zmienilem licznik na pelny fis 1J5 920 842 A . Licznik funkcjonuje doskonale , pomyslalem zarazem o zmianie radia na DELTA6 aby mniec na fisie radio inforacje (RDS) .Zakupilem radio
i podloczylem wedlug dolnego schematu ,kabelki pociagnelem od licznika do radia .Radio funkcionuje ale tylko bez CAN :( nie reaguje na Can : Podswietlenie , wylacza sie co godzine ,nie wlacza sie na stacyjke, tylko recznie no i oczywiscie nie przekazuje na fis informacji RDS gdzie moze lezec przyczyna ? .

Obrazek

Delta
Kontakt 9 = CAN/High = B229 = or/gn
Kontakt 10 = CAN/Low = B230 = or/br

T32a
Kontakt 8 - CAN/High - or/gn
Kontakt 9 - CAN/Low - or/br

Pozdrawiam
Twoje zegary to immo2. Spojrz tu http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1 ... -licznika/ na zegary od 1999.05 – 04.2001. Zielona wtyczka:
8 – Niewykorzystane
9 – Niewykorzystane

Czyli nie obsluguja CCM`a,radia itd po CAN`ie. Aby samo wyswietlanie stacji na pelnym fisie po canie dzialalo musisz zakupic zegary immo3, oczywiscie pelny fis. Co do pozostalych funkcji podswietlenie itd musisz miec modul komofrtu po CAN`ie (zaczynaja sie od 1C0). Ale zeby wymienic stary modul komofrtu 1J0 na 1C0 musisz wymienic takze silniczki do szyb i kluczyki na czestotliwosc 434Mhz.

Pozdrawiam

: ndz mar 21, 2010 20:04
autor: -rafaello-
Bora_TDI
Dziekuje za porade oraz odpowiedz .

Tak sie domyslalem ze nie bedzie funkcjonowac , jedyna alternatywa na RDS na fise, pozostaje mi anologowe locze i gamma 5 radyjko .

Pozdrawiam

: ndz mar 21, 2010 20:42
autor: Bora_TDI
-rafaello- pisze:
Bora_TDI
Dziekuje za porade oraz odpowiedz .

Tak sie domyslalem ze nie bedzie funkcjonowac , jedyna alternatywa na RDS na fise, pozostaje mi anologowe locze i gamma 5 radyjko .

Pozdrawiam
Dokladnie. Ewentualnie cos nowego w stylu VW Rhapsody Obrazek

: śr mar 24, 2010 12:32
autor: cinek2004
Witam!
Kupilem nowe zegary, chcialem zmienic kodowanie na takie jak w starych ale nie przyjmuja tej nowej wartosci.
Stare zegary - 1J0919881C kodowanie 04143
Nowe zegary - 1J0919890 kodowanie 23141 VDO v34

Mam cz poziomu plynu spryskiwaczy, nie mam na klocki. Silnik 1,6

Jakie kodowanie wklepac do nowej szafy?

: śr mar 24, 2010 12:59
autor: ukiloki
cinek2004 pisze:Witam!
Kupilem nowe zegary, chcialem zmienic kodowanie na takie jak w starych ale nie przyjmuja tej nowej wartosci.
Stare zegary - 1J0919881C kodowanie 04143
Nowe zegary - 1J0919890 kodowanie 23141 VDO v34

Mam cz poziomu plynu spryskiwaczy, nie mam na klocki. Silnik 1,6

Jakie kodowanie wklepac do nowej szafy?
20143 lub 04143

: czw mar 25, 2010 20:39
autor: ThoMass
Jedno mnie męczy, czy jak wprowadza się zmiany w kodowaniu licznika, który już jest w aucie, to trzeba będzie od nowa dogrywać klucze do immo. Chciałem dodać czujnik spryskiwacza i go aktywować.

: czw mar 25, 2010 20:42
autor: ukiloki
ThoMass pisze:Jedno mnie męczy, czy jak wprowadza się zmiany w kodowaniu licznika, który już jest w aucie, to trzeba będzie od nowa dogrywać klucze do immo. Chciałem dodać czujnik spryskiwacza i go aktywować.

po zmianie kodowania nie trzeba kodowac kluczy

: czw mar 25, 2010 21:16
autor: ThoMass
ukiloki pisze:
ThoMass pisze:Jedno mnie męczy, czy jak wprowadza się zmiany w kodowaniu licznika, który już jest w aucie, to trzeba będzie od nowa dogrywać klucze do immo. Chciałem dodać czujnik spryskiwacza i go aktywować.

po zmianie kodowania nie trzeba kodowac kluczy
Czyli nie jest tak zle,
obecnie mam kodowanie 01112, aby dodać zbiorniczek(czujnik) muszę dodać +04, czyli kodowanie 05112 ??

: czw mar 25, 2010 22:18
autor: Qto
ThoMass pisze:obecnie mam kodowanie 01112, aby dodać zbiorniczek(czujnik) muszę dodać +04, czyli kodowanie 05112 ??
nie inaczej