: sob paź 18, 2008 08:50
Cześć.
Odświerze troche temat bo mam ten sam problem - Silnik 1.6 AFT. Auto gaśnie podczas jazdy i to bardzo nie regularnie. Najśmieszniejsze jest to że komp wykrył czujnik halla (G40 jak sie nie mylę)ale po jego wymianie komp dalej wykrywa ten błąd - oczywiście sprawdzany na odpalonym aucie. Wymieniłem kostke stacyjki i przekaźnik od pompy paliwa no a samochód gaśnie dalej. Nie wiem czy może aparat zapłonowy jest już tak zdupiony że coś tam nie gra? Jeden mechanik mówił mi że może chodzi o czujnik obrotu wału, no ale czy on by został wykryty jako halla? Szkoda wydać kolejne 200zł na marne :/
Myślałem również że to pompa bo kiedy auto nie pali to pompy nie słychać przez tą 1s a kiedy pompe usłyszę to 100% auto zapala no tylko że męczę się z tym problemem już rok więc w tym czasie pompa chyba by już padła kompletnie. Był jeszcze taki motyw że kiedy zgasł a odkręciłem kurek paliwa słychać było syk powietrza i auto paliło więc wymieniłem kurek - sykanie znikło a gaśnięcie pozostało.
Zauważyłem że 1 przekaźnik się bardzo mocno grzeje, może to ten od sterowania silnikiem, sprawdze to i najwyżej skocze kupić nowy
Odświerze troche temat bo mam ten sam problem - Silnik 1.6 AFT. Auto gaśnie podczas jazdy i to bardzo nie regularnie. Najśmieszniejsze jest to że komp wykrył czujnik halla (G40 jak sie nie mylę)ale po jego wymianie komp dalej wykrywa ten błąd - oczywiście sprawdzany na odpalonym aucie. Wymieniłem kostke stacyjki i przekaźnik od pompy paliwa no a samochód gaśnie dalej. Nie wiem czy może aparat zapłonowy jest już tak zdupiony że coś tam nie gra? Jeden mechanik mówił mi że może chodzi o czujnik obrotu wału, no ale czy on by został wykryty jako halla? Szkoda wydać kolejne 200zł na marne :/
Myślałem również że to pompa bo kiedy auto nie pali to pompy nie słychać przez tą 1s a kiedy pompe usłyszę to 100% auto zapala no tylko że męczę się z tym problemem już rok więc w tym czasie pompa chyba by już padła kompletnie. Był jeszcze taki motyw że kiedy zgasł a odkręciłem kurek paliwa słychać było syk powietrza i auto paliło więc wymieniłem kurek - sykanie znikło a gaśnięcie pozostało.
Zauważyłem że 1 przekaźnik się bardzo mocno grzeje, może to ten od sterowania silnikiem, sprawdze to i najwyżej skocze kupić nowy