Strona 7 z 12

: wt mar 01, 2005 22:24
autor: Alatus
a ja wam powiem tak. Mam gx mam sonde i katalizator..mam w bloku rozdzielacz i mam sterownik w podszybiu...podkreślam to jest k-jetronic...gdyż to nie jest komputer, tylko sterownik a to jednak jest różnica...pojechałem do warsztatu boscha..polecam kraków w mleczarni w bronowicach nowych na tyłach giełby komputerowej...świetny warsztat...goście podpięli mi komputer do mojego silnika...jak to zrobili skoro nie ma złącza diag...bardzo prosto...powpinali kilka przewodów do silnika...do regulatora ciśnienia paliwa, do sondy lambda, do czujnika halla i założyli na 1 przewód wysokiego napięcia cewkę...na ekranie pojawił się wykres z analizatora spalin, temperatury pracy silnika, i wykres pracy sondy lambda. Silnik chodził mi nie równo i dużo palił..goście zaczęli regulować silnik(dawkę paliwa, powietrza - skład mieszanki, zapłon itp) pokazał mi wykres pracy sondy na ekranie i powiedział "ok. ustawiłem wsxzystko za kilkanaście sekund sonda będzie miała odpowiednią temperaturę pracy i zacznie pracować" faktycznie wykres się ustabilizował po chwili zaczą dopalać katalizator bo też dostał odpowiednią temp. i spadło zanieczyszczenie) to jest silnik k-jetronic z prostym sterownikiem bywały też ke-jetroniki ale mój to zwykły k-jetronic . Teraz jest ok. pali ok 9,5 - 12 jak ostro jeżdżę , na trasie ok 6l i jest super. więc polecam ten warsztat. Zły skład mieszanki objawia się tym, między innymi że gdy silnik osiągnie zwykła temperaturę pracy elektrozawór na filtrze powietrza powinien cały czas brzęczeć...jak jest coś nie tak to brzęczy ale z przerwami. oprócz tego na kolumnie amortyzatora od strony pasażera jest elektrozawór. odpowiada on za podwyższanie prędkości obrotowej gdy obroty spadają poniżej 760 obr/min słychać to ciężkim uderzeniem jakby w blachę(jest on dość mocny) ...mam nadzieję że pomimo tego iż bardzo się rozpisałem pomogłem wam zakończyć te kłótnie(acha mój mkII GX 1.8 jest z 1987 szwajcaria) pozdrawiam :goof:

: śr mar 02, 2005 00:33
autor: gtx
Alatus pisze:a ja wam powiem tak. Mam gx mam sonde i katalizator..mam w bloku rozdzielacz i mam sterownik w podszybiu...podkreślam to jest k-jetronic...gdyż to nie jest komputer, tylko sterownik a to jednak jest różnica...pojechałem do warsztatu boscha..polecam kraków w mleczarni w bronowicach nowych na tyłach giełby komputerowej...świetny warsztat...goście podpięli mi komputer do mojego silnika...jak to zrobili skoro nie ma złącza diag...bardzo prosto...powpinali kilka przewodów do silnika...do regulatora ciśnienia paliwa, do sondy lambda, do czujnika halla i założyli na 1 przewód wysokiego napięcia cewkę...na ekranie pojawił się wykres z analizatora spalin, temperatury pracy silnika, i wykres pracy sondy lambda. Silnik chodził mi nie równo i dużo palił..goście zaczęli regulować silnik(dawkę paliwa, powietrza - skład mieszanki, zapłon itp) pokazał mi wykres pracy sondy na ekranie i powiedział "ok. ustawiłem wsxzystko za kilkanaście sekund sonda będzie miała odpowiednią temperaturę pracy i zacznie pracować" faktycznie wykres się ustabilizował po chwili zaczą dopalać katalizator bo też dostał odpowiednią temp. i spadło zanieczyszczenie) to jest silnik k-jetronic z prostym sterownikiem bywały też ke-jetroniki ale mój to zwykły k-jetronic . Teraz jest ok. pali ok 9,5 - 12 jak ostro jeżdżę , na trasie ok 6l i jest super. więc polecam ten warsztat. Zły skład mieszanki objawia się tym, między innymi że gdy silnik osiągnie zwykła temperaturę pracy elektrozawór na filtrze powietrza powinien cały czas brzęczeć...jak jest coś nie tak to brzęczy ale z przerwami. oprócz tego na kolumnie amortyzatora od strony pasażera jest elektrozawór. odpowiada on za podwyższanie prędkości obrotowej gdy obroty spadają poniżej 760 obr/min słychać to ciężkim uderzeniem jakby w blachę(jest on dość mocny) ...mam nadzieję że pomimo tego iż bardzo się rozpisałem pomogłem wam zakończyć te kłótnie(acha mój mkII GX 1.8 jest z 1987 szwajcaria) pozdrawiam :goof:
Kolego po 1. tu sie nikt nie klucil
po 2 taki sterownik ktory opisujesz byl stosowany w k-jetroniku ale tylko w silnikach 1.8 16v (KR) i tam nie bylo zadnej sondy lamby i to mozna nazwac sterownikiem.
Tak na marginesie jak masz taka wiedze to uswiadom mnie czym sie rozni wtrysk k-jetr. od ke-jetronika.

: śr mar 02, 2005 12:02
autor: WarMachine18
zaraz przesle zdiecia mojego silnika i podzespolow i zobaczyymy co na to powiecie

: śr mar 02, 2005 12:16
autor: WarMachine18
fotki mojego silnika i wtrysku wiec teraz mozecie mi powiedziec co to za wtrysk Sorki za jakos zdiec

: śr mar 02, 2005 12:17
autor: WarMachine18
druga fotka

: śr mar 02, 2005 12:19
autor: WarMachine18
wysylam tak te zdicia bo inaczej nie ida wiec musze wysylac pojedynczo

: śr mar 02, 2005 12:20
autor: WarMachine18
nastepna

: śr mar 02, 2005 12:21
autor: WarMachine18
jeszcze 2

: śr mar 02, 2005 12:21
autor: WarMachine18
ostatnia

: śr mar 02, 2005 12:24
autor: WarMachine18
teraz moze mi powiecie co to za wtrysk bede pewny czy mam ke-jeta czy k-jeta ?????????

: śr mar 02, 2005 13:19
autor: gtx
WarMachine18 pisze:teraz moze mi powiecie co to za wtrysk bede pewny czy mam ke-jeta czy k-jeta ?????????
KE-JETRONIK :bigok: :bigok:

: czw mar 03, 2005 11:33
autor: WarMachine18
bankowo KE-jetronic to bede jeszcze raz staral sie podpiac pod niego kompa

: czw mar 03, 2005 12:44
autor: WarMachine18
To teraz napiszcie mi ktury wtrysk jest lepszy i jak najlepiej sprawdzic co jest przyczyna duzego spalania bezyki w moim wtrysku ???????

: pt mar 04, 2005 09:39
autor: TAZ
Dlaczego ke-jet jak przt rozdzielaczu nie ma elektronicznego regulatora ciśnienia paliwa????????