Strona 7 z 11

: sob gru 16, 2006 21:43
autor: sGARY
Przybek, wykrecilem ta cala srube od regulacji skladu mieszanki i nie ma tam zadnego oringa, wiec jest to chyba na stozek?? przedmuchalem ja ale jeszcze nie sprawdzalem czy jak ja wkrece to zgasnie ;) aha i wogle nie mam ssania czyli jak zalacze silnik zimny to chwile tak jakby bylo ssanie a pozniej nie ma i zaczyna pracowac na 3gary :(

: sob gru 16, 2006 22:10
autor: Gashkas
sGARY pisze:Przybek, wykrecilem ta cala srube od regulacji skladu mieszanki i nie ma tam zadnego oringa, wiec jest to chyba na stozek?? przedmuchalem ja ale jeszcze nie sprawdzalem czy jak ja wkrece to zgasnie ;) aha i wogle nie mam ssania czyli jak zalacze silnik zimny to chwile tak jakby bylo ssanie a pozniej nie ma i zaczyna pracowac na 3gary :(
tez to musze jutro sprawdzic, zapomnialem o tym. Przy okazji zczaje ta przepustnice.
Nawet nie wiem czy u mnie na ssaniu chodzi czy nie ... :/

sGARY, jak wkreciles potem ta srube? Ile obrotow albo cos ...

: sob gru 16, 2006 22:18
autor: sGARY
Gashkas, wykrec obok ta srube na wkretak krzyzakowy ;) ja ja wykrecilem!

: sob gru 16, 2006 23:56
autor: Przybek
sGARY pisze:Gashkas, wykrec obok ta srube na wkretak krzyzakowy ;) ja ja wykrecilem!
jak wykrecisz ta srobe to wyciagnij caly te mocowanie dyszy skladu mieszanki i na dole niej powinien i musi byc oring jesli go nie bedzie to nie ustawisz skladu mieszanki
a co do ssania to jak odpalisz auto to w przepustnice ssania wcisnij srobokret czyli powieksz szpare miedzy przepustnica a gardziela ssania powinien zaczac rowniej pracowac , sprawdz to
masz tu fotke nr.2 to oring

pozdrawiam Obrazek

: ndz gru 17, 2006 00:18
autor: Paweł Marek
sGARY pisze:nie ma tam zadnego oringa
Obrazek
zaznaczyłem gdzie mają być te maleńkie uszczeleczki

: ndz gru 17, 2006 10:51
autor: sGARY
Przybek, ok zaraz ide sprawdzic ;)

[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 10:30 ]
no i jest tak wykrecilem ta cala dysze z ta rurka i oringi cale strepiale i w strzepach takze nic z nich nie bylo, zalozylem nowe od malucha ;) ale troche za grube :( kupie gdzies takie oringi?? ma ktos moze wymiary ich??

: ndz gru 17, 2006 12:05
autor: Przybek
no to nic dziwnego ze mieszanka byla do dupy , kup oring od skody lub zeszlifuj ten od malucha , nawlecz go na jakiegos gwozdzia lub cos podobnego i sprobuj go zeszlifowac delikatnie na szlifierce
tylko nic nie rob na silikon !! nic przy gazniku nie robi sie na silikon!
pozdrawiam

: ndz gru 17, 2006 12:47
autor: sGARY
ok :) to z mieszanka by bylo prawie wszystko ok ;) tylko te oringi dobrac dobre ;)
a ssanie to jak otwieralem wkretakiem ta klapke to wtedy chodzil rowno, wiec co jest zwalone?? i jak to naprawic??

: ndz gru 17, 2006 13:53
autor: Paweł Marek
Ale czy na goracym? Bo na zimnym ma być skośnie. Jeśli na gorącym to 3 rzeczy mogą być.
1. Spadła dźwignia z bimetalu co jest pod kopulastą pokrywką. Odkręciś 3 śróbki sprawdzić
2. żle wyregulwany bimetal - poluzować te same 3 śróbki i przekręcić pokrywkę trochę w lewo. Są niej znaki dla fabrycznego ustawienia, ale może trzeba bardziej w lewo.
3. uwaliny siłownik pull-down - czarny siłowniczek od góry z przodu gaźnika również łączący się z dźwignia uruchamiającą górną przepustnicę. Najczęściej pęka w nim membrana gumowa lub węzyki do niego. Proba: zassać ustami powietrze przez wężyk dochodzący do tego siłwnika (ten bliższy przodu). Siłownik ma zassać cięgno wychodzące z niego i trzymać przy przytkaniu końca wężyka językiem. Jak jest dziurawy to syczy i nie trzyma. Cieżko znaleźć sprawny na wymianę. Jest w zasadzie nierozbieralny, ale moźna go nożem rozpołowić, dorobić membranę z gumy i potem skleić.

: ndz gru 17, 2006 14:47
autor: Hajmuś
Witam. Mam rowniez gaznik 2EEB) i rowniez w moim przepustnica jest w polozeniu prawie zamknietym :D Spalanie jest okolo 10 litrow co prawda, ale w moim przypadku nie moge sobie pozwolic na ustawienie przepustnicy takie jakie powinno byc, poniewaz auto nie chodzi prawidlowo, brakuje mu dopalki( Wprowadzilem kilka przerobek w silnik) Dlatego teraz moje pytanie, nie mam za bardzo pojecia o tym gazniku, interesuja mnie dokladny opis jak zmniejszyc mu obroty na cieplym silniku?? Gdyz po rozgrzaniu sa na dosc wysokim poziomie, stalo sie to od niedawna wlasnie. Z gory dziekuje za wszelkie rady, a widze ze sa tu fachowcy od tych gaznikow :))

[ Dodano: 17 Gru 2006 13:48 ]
Witam. Mam rowniez gaznik 2EE i rowniez w moim przepustnica jest w polozeniu prawie zamknietym :D Spalanie jest okolo 10 litrow co prawda, ale w moim przypadku nie moge sobie pozwolic na ustawienie przepustnicy takie jakie powinno byc, poniewaz auto nie chodzi prawidlowo, brakuje mu dopalki( Wprowadzilem kilka przerobek w silnik) Dlatego teraz moje pytanie, nie mam za bardzo pojecia o tym gazniku, interesuja mnie dokladny opis jak zmniejszyc mu obroty na cieplym silniku?? Gdyz po rozgrzaniu sa na dosc wysokim poziomie, stalo sie to od niedawna wlasnie. Z gory dziekuje za wszelkie rady, a widze ze sa tu fachowcy od tych gaznikow :))

: ndz gru 17, 2006 15:22
autor: Paweł Marek
Hajmuś pisze:Mam rowniez gaznik 2EE
a wyżej pisaliśmy o 2e2. Lepiej załóż nowy temat albo poszukaj na forum bo było wiele o 2ee. Jeśli nie działa opcaj szukaj to użyj gogli dopisując np forum golf pl, elegancko nasze forum gogle przszukują.

: ndz gru 17, 2006 16:15
autor: Gashkas
U mnie ssanie raczej prawidlowo pracuje. Na zimnym pod skosem, na cieplym prawie pion .. ;)
Tylko ma moze 1mm luzu na boki ...

Co do oringow to na tej srubie z regulacji jest, ale tej drugiej nie ma, chyba ze jej nie dojrzalem ...

: ndz gru 17, 2006 16:47
autor: Przybek
sGARY pisze:ok :) to z mieszanka by bylo prawie wszystko ok ;) tylko te oringi dobrac dobre ;)
a ssanie to jak otwieralem wkretakiem ta klapke to wtedy chodzil rowno, wiec co jest zwalone?? i jak to naprawic??
pisalem ci wczesniej o tej kopolce , poluznij 3 srobki i wcisnij lekko przepustnice ta dolna tak z centymetr i krec tak kopulka aby na zimnym silniku byla szparka ze 2-3 mm miezdy przepustnica ssania a gardziela Obrazek
dodam iz masz na kopulce kreski choc z zuzyciem bimetalu nie zawsze to sie tak pokrywa jak podaje producent
Pozdrawiam

: ndz gru 17, 2006 17:03
autor: Paweł Marek
Przybek pisze:na zimnym silniku byla szparka ze 2-3 mm miezdy przepustnica ssania a gardziela
ale od regulacji tej "szparki" to jest śróbka mała na imbusik wkręcana od tyłu gaźnika w trzpień od pull-down. Ustawi sie to tylko wtedy jak pull-down działa.