Strona 7 z 14

Pytanko

: pt sty 05, 2007 23:41
autor: jogi25
mam pytanie mam silnik 1,6 od vw2 i nie mam gaźnika jaki wstawic oczywiscie chodzi o manualny nie starowany komputerem Pozdro

: sob sty 06, 2007 00:11
autor: Gangst3R
wstaw 2e2 albo zafunduj mu przeróbkę na webera

: sob sty 06, 2007 10:20
autor: piter_s
szalejące obroty są spowodowane awarią silniczka sterującego przesłoną, u mnie tak wyszło z odczytania kodów, ale sprawdz u siebie bo to różnie może być.
pozdro.

: sob sty 06, 2007 20:21
autor: PREVENT
jak można to ja też poprosze o serwisówke do 2EE

wojslaw@onet.eu

: ndz sty 28, 2007 14:40
autor: Walus
Witam czy da rade zasilic 1.8 RH pierburgiem 1B3 ?? czy koniecznie musi byc 2E jesli tak to np na allegro sa takie do sprzedania ale pisza ze do roznych pojemnosci 1.3 1,6 i 1,8 czy ten gaznik jest uniwersalny czy czyms konkretnym sie rozni ??

: pn sty 29, 2007 07:24
autor: jogi25
ja mam do sprzedania pierburga 2E trzeba go tylko wyczyscic bo troche lezal w warsztacie za 130 +przesylka

: pn sty 29, 2007 11:00
autor: Przybek
Walus, gazniki te roznia sie dyszami , poziomem paliwa , srednica gardzieli ,rozpylaczem pompki przyspieszajacej , wiec mosisz zakupic taki
aby pasowal do twojej pojemnosci
Pozdrawiam

: pn sty 29, 2007 18:30
autor: Walus
jogi25 pisze:ja mam do sprzedania pierburga 2E trzeba go tylko wyczyscic bo troche lezal w warsztacie za 130 +przesylka


potrzebny mi jest taki do 1.8 ten twoj jest od ??

: ndz lut 04, 2007 13:09
autor: Pablo p7777
Mam prosbe moj wv jetta jest na silniku 1,6 HM na gazniku KEIHIN. Czy moze mi ktos przeslac schemat tego gaznika. Jest tam sporo rurek cisnieniowych bede wszystie zmienial a taki schemat bylby pomocny. Z gory dziekuje za pomoc


e-mail - p7777@tlen.pl

: ndz lut 04, 2007 18:05
autor: kawowy19
Witam!
Mam pytanko
mam gaźnik pierburg 2e2 czyli mechaniczny
gaźnik jest poi regeneracji i wszystko jest ok poza jednym.
Rano jak odpalam zimnego to ssanie sie załącza itd po chwili zawór temp-czasowy sie wyłącza itd ale pomimo tego obroty po chwili nawet jazdy są na poziomie 1700/1900 obrótów/min.
to chyba za dużo co nie?
Ile powinien mieć taki gaźnik na zimnym silniku?
Czekam na jakąś podpowiedź
i jeszcze jedno ta śrubka regulacyjna od góry gaźnika. Jak ona działa?
dokrecając ją wzbogacamy mieszankę czy na odwrót?
pozdrawiam!!

: ndz lut 04, 2007 18:09
autor: MrUkAs
Mam pytanie. Mam golfa II (1.3 MH) gaznik. I wariuje mi podczas wilgoci, gdy deszcz pad. Czy to moze byc podstawa pod gaznikiem? Sadze, ze nie bo wtedy by mi obroty falowaly. Jak myslicie?

: ndz lut 04, 2007 20:14
autor: akozyra
rowniez mam problem z obrotami w swoim 2ee i tez pojawiaja sie one tylko zima, jezeli to mozliwe tez bym chciala serwisowke, dzieki z gory :pub:

: ndz lut 04, 2007 21:07
autor: Przybek
kawowy19, wstepne obroty to 3000
co do tej srobki to wykreajac ja wzbogacasz mieszanke

: ndz lut 04, 2007 23:06
autor: wójaszek
MrUkAs pisze:Mam pytanie. Mam golfa II (1.3 MH) gaznik. I wariuje mi podczas wilgoci, gdy deszcz pad. Czy to moze byc podstawa pod gaznikiem? Sadze, ze nie bo wtedy by mi obroty falowaly. Jak myslicie?
Wilgoć to przedewszystkim świece, kopułka ogólenie elektryka nic pozatym