Strona 7 z 12
: ndz maja 21, 2006 22:18
autor: Duber
dokladnie gora RP a jak ktos chce to moge sprzedac mego RPka ala vr6 za rozsadne pieniadze,stan bdb(dzwiek vr6 a osiagi i spalanie RP)COZ WIECEJ MOZNA CHCIEC
dwa w jednym
: ndz maja 21, 2006 22:30
autor: Tomasz
Wrzuce do tematu nowy silnik 1.8 16V własnie wywaliłem to zwęrzenie z obudowy filtra i jutro zobacze czy coś dało pozdrawiam
: ndz maja 21, 2006 22:32
autor: Duber
Tomasz, to jest zarezerwowane do rp niewasz sie tego robic w 16V.
: ndz maja 21, 2006 22:35
autor: Tomasz
piotr2 pisze:Tomasz, to jest zarezerwowane do rp niewasz sie tego robic w 16V.
Ale to mówisz że u mnie nie jest wskazane to wywalać?dlaczego?
: ndz maja 21, 2006 22:42
autor: Duber
Tomasz, stary to zart haha,tylko rp moga ryczec jak vr6
przeciesz mruglem tam oczkiem.
: ndz maja 21, 2006 22:49
autor: Pinhead
Tomasz, Daj znać czy dyfuzor w 1.8 16V jest tak samo wąski jak w 1.8 8V (3cm).
: ndz maja 21, 2006 22:50
autor: Tomasz
piotr2 pisze:Tomasz, stary to zart haha,tylko rp moga ryczec jak vr6
przeciesz mruglem tam oczkiem.
o ty żartownisiu nieładnie tak wkrecac innych
[ Dodano: Nie Maj 21, 2006 10:52 pm ]
Pinhead pisze:Tomasz, Daj znać czy dyfuzor w 1.8 16V jest tak samo wąski jak w 1.8 8V (3cm).
tak na poczatku jak jest bardzo waski własnie ok 3 cm a w puszcze sie zaczyna rozszerzać
: ndz maja 21, 2006 23:07
autor: sebodg
A ja chciałem zapytać czy da sie jakos poprawić dźwięk w silniczku 1.3 bo sie duzo naczytałem o tej puszce i nie wiem czy to ma jakis sens w moim silniczku
: ndz maja 21, 2006 23:09
autor: Duber
sebodg, w 1.3 tylko stozek bo u ciebie inna puszka jest
: ndz maja 21, 2006 23:13
autor: kupszczelisty
To co trzeba w mk3 zrobić?? Gdzie się to znajduje??
: ndz maja 21, 2006 23:22
autor: Kocioł DCG
właśnie... czy w MK3 GTI jest jakiś podobny sposób na wydobycie takiego dźwięku ???
: ndz maja 21, 2006 23:28
autor: okoG60
Polgero VsV pisze:Ja wyciągnołem to w G60 dzwiek powalił mnie...dodałem jeszcze sportowa wkładke i wogle juz daje czadu...
sportową wkładke wyciągnij i wsadz zwykły papierowy filtr bo szkoda żeby wirnik w sprężarce ci poszedł. sportowa wkładka nie filtruje tak dokładnie jak filtr papierowy i drobinki kurzu uderzają o łopatki wirnika co prowadzi do uszkodzenia.
ja tez kiedys wyciagniety miałem dyfuzor ale na dłuższą mete to jest męczące bo basowy pomruk jest pomiędzy 2400 a 3200obr/min. jedzcie sobie trasą tak ze 3-4 godziny 100km/h to zobaczycie ze jest to męczące. dyfuzor ma za zadanie wytrącić ciezkie syfy na dno filtra poniewaz dzieki niemu jest zawirowanie powietrza w puszce filtra i nie zatykają samego wkładu filtującego. najlepszym rozwiązaniem byłoby wsadzenie rury o wiekszej średnicy. to jest moje zdanie.
: ndz maja 21, 2006 23:31
autor: sebodg
No ale z tego co piszecie to tak bardzo sie nei różni moja puszka, z tym ze musiał bym wyciac otwór gdzieś z boku ale troszkę boje sie to zrobić bo jak sie okaze ze nieda to zbyt wiele to kasa w plecy.
A ile moze kosztować nowa puszka w razie czego ??
: ndz maja 21, 2006 23:33
autor: Duber
sebodg, tnij ile wlezie na szrocie napewno znajdziesz taka.a zawsze jak po ludzku dziure zrobisz to mozesz skleic tego nie widac golym okiem i tak