Problemy z MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Andryou
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lut 21, 2007 21:33
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Andryou » wt mar 27, 2007 08:47

jacekwwa, Widzę że z tylną wycieraczką to już wiele osób miało problem. W moim przypadku ukręciła się miedziana rurka w spryskiwaczu i też lało mi się do środka klapy i na zamek (pewnie dlatego też nie działa mi światło w bagażniku). Wyczytałem na forum że ktoś zastąpił tą rurkę wkładem od długopisu i też tak zrobiłem. Teraz spryskiwacz w tylniej wycieraczce działa jak nowy. Przypomnę że dysza nie powinna się obracać razem z wycieraczką tylko powinna stać w jednym położeniu. Jak się obraca razem z wycieraczką tzn. że ta właśnie miedziana rurka jest ukręcona.
A co do mojego Golfika to mam go od niedawna - 1998r 1.9 TDI (AHF) 110KM i jestem z niego bardzo zadowolony, chociaż odkrywam w nim małe mankamenty - denerwuje mnie to że nie zawsze się drzwi ryglują (mrygająca dioda nie działa), myślałem że po naprawie wycieraczki będzie ok ale jednak błąd jest w drzwiach kierowcy... :bigok: Miałem też problem z podświetleniem tablicy ale dzięki pomocy na forum poradziłem sobie z tym. :pub:



Awatar użytkownika
jacekwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 23:42
Lokalizacja: Wawa i okolice :)

Post autor: jacekwwa » wt mar 27, 2007 19:20

Seaman pisze:
jacekwwa pisze:
- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?
a nie jest po prostu zle ustawiona i wali ci w dol? przypatrz sie gdzie rozpyla i ustaw precikiem (ale nie igla bo zniszczyc dysze mozna)

hmmm u mnie wyglada jakby czegos brakowalo
zerknijcie na fotke
Obrazek

i jak?


www.bambusy.pl

[img]http://img263.imageshack.us/img263/3509/avatar2fa5.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/174839_5.png[/img]

Awatar użytkownika
gregoor007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 26, 2007 20:46
Lokalizacja: Chełm Śląski

Moje problemy z MK4 TOWARZYSZE POMOŻECIE?

Post autor: gregoor007 » wt mar 27, 2007 19:37

Witam!! :pub:
Więc i ja dorzucę swoje trzy grosze na temat mk4.
Posiadam swojego już od ponad roku silnik 1,6 – SR, 1989r na liczniku 126 tys. I oto co go boli:
1. Urwany plastik pod silnikiem
2. Spryskiwacz tylnej szyby, jedyne co mogę poradzić to zanim się zacznie kręcić razem z wycieraczkom lub gdy dopiero zacznie, rozebrać wyczyścić i nasmarować olejem lub pastą silikonową (osobiście mam zrobione pastą i wszystko gra)
3. Lampka oświetlenia wnętrza oraz drzwi od strony pasażera nie działa przy ich otwarciu
Jednak po przeczytaniu innych wypowiedzi śmiem stwierdzić że to standard.
Ostatnio zaniepokoiły mnie też inne objawy przy których prosiłbym o jakąś pomoc w celu ich usunięcia, a więc:
1. Na wolnych obrotach przy zimnym silniku obroty chodzą w zakresie 900 – 1100 po rozgrzaniu niema tematu
2. Na biegach 3;4;5 przy dodaniu gazu lub na 1 przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła sprzęgło się ślizga (sporty typu palenie gumy nie wchodzą w grę). Jestem zaniepokojony tym faktem ponieważ golfa kupiłem od gościa pewnego który był pierwszym właścicielem, auto kupił w salonie w Polsce, serwisował go i dostałem od niego wszystkie papiery, książkę serwisową z potwierdzonymi wszystkimi przeglądami a oprócz tego faktury z przeprowadzonych napraw (full dokumentacja). Więc czy nie za prędko padło???
3. Przy rozgrzanym silniku jak jest ciepło to pali niekiedy za 2 lub 3 razem?
Towarzysze pomożecie?



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » wt mar 27, 2007 19:52

jacekwwa wyglada na to ze ci poprzedni wlasciciel po prostu dysze zgubil Obrazek



Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » wt mar 27, 2007 19:56

jacekwwa, raczej na pewno czegoś brakuje, nawet nie widać dyszy którą płyn miałby wylatywać :/



Awatar użytkownika
jacekwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 23:42
Lokalizacja: Wawa i okolice :)

Post autor: jacekwwa » wt mar 27, 2007 20:26

gregoor007 pisze:2. Na biegach 3;4;5 przy dodaniu gazu lub na 1 przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła sprzęgło się ślizga (sporty typu palenie gumy nie wchodzą w grę). Jestem zaniepokojony tym faktem ponieważ golfa kupiłem od gościa pewnego który był pierwszym właścicielem, auto kupił w salonie w Polsce, serwisował go i dostałem od niego wszystkie papiery, książkę serwisową z potwierdzonymi wszystkimi przeglądami a oprócz tego faktury z przeprowadzonych napraw (full dokumentacja). Więc czy nie za prędko padło???
To ze gosc serwisowal samochod nie znaczy wcale ze nie zuzyl sprzegla. Niewykluczone ze mial zylke sportowca, lub tez za dlugo "puszczal" sprzeglo podczas zmiany biegow. A tak poza tym to nie wiem jak w Golfach ale w wielu innych samochodach 126 tys km dla sprzegla to juz calkiem duzo.

Pzdr

Jacek

[ Dodano: 27 Mar 2007 20:35 ]
Seaman pisze:jacekwwa wyglada na to ze ci poprzedni wlasciciel po prostu dysze zgubil
Chomik pisze:jacekwwa, raczej na pewno czegoś brakuje, nawet nie widać dyszy którą płyn miałby wylatywać :/
Oj to mamy mały zonk ;) A takie cudo to sie da kupic osobno? Czy trzeba calosc kupowac (spryskiwacz)?
Przyznam szczerze ze ta tylna szyba to sie szybko brudzi,a tak na sucho pociagnac po niej wycieraczka to bylaby tragedia dla szkla :(

Pzdr
Jacek


www.bambusy.pl

[img]http://img263.imageshack.us/img263/3509/avatar2fa5.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/174839_5.png[/img]

milek72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt paź 27, 2006 00:21
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: milek72 » wt mar 27, 2007 20:53




Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » wt mar 27, 2007 21:08

jacekwwa pisze:
Oj to mamy mały zonk ;) A takie cudo to sie da kupic osobno? Czy trzeba calosc kupowac (spryskiwacz)?
Przyznam szczerze ze ta tylna szyba to sie szybko brudzi,a tak na sucho pociagnac po niej wycieraczka to bylaby tragedia dla szkla :(

Pzdr
Jacek
sadze ze w ASO powinienes spokojnie dokupic sama dysze. jesli nie beda mieli to po prostu tam zamow. to powinno kosztowac grosze. tylko uwazaj co ci zamawiaja bo u mnie sierota nie umial dobrze uszczelki zamowic i w koncu kupilem jakis zamiennik bo juz sily z nim po 2tyg nie mialem (odp. "ale ta jest dosc podobna tylko mniejsza i bez kaptura"). przed jazda dobrze jest sobie szyby spryskac pianka do czyszczenia, wtedy nie porysujesz w tym pierwszym suchym momencie



Awatar użytkownika
jacekwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 23:42
Lokalizacja: Wawa i okolice :)

Post autor: jacekwwa » wt mar 27, 2007 22:06

Dzieki wszystkim za pomoc i zaangazowanie w temat mojego spryskiwacza :)
Jak tylko zdobede dysze to dam znac :)
Pzdr
Jacek


www.bambusy.pl

[img]http://img263.imageshack.us/img263/3509/avatar2fa5.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/174839_5.png[/img]

Awatar użytkownika
gregoor007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 26, 2007 20:46
Lokalizacja: Chełm Śląski

Post autor: gregoor007 » śr mar 28, 2007 18:56

Witam ponownie :pub:
jacekwwa dzięki za podpowiedź tylko moje wątpliwości o prędkość zużycia sprzęgła biorą się z tego że oprócz golfa jeżdżę też seicento z tego samego roku z bardzo przybliżonym przebiegiem mam go od nowości i sprzęgło jest tam jeszcze całkiem całkiem a tej łupiny z VW niema co porównywać, a co do zacięcia sportowego poprzedniego właściciela to odpada i dlatego jestem tym zdziwiony. A tak na koniec jeszcze czy ktoś mi może powiedzieć, z kosztami jakiego rzędu mogę się liczyć?
:kufel:



centurion079
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 27, 2006 22:28
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: centurion079 » czw mar 29, 2007 12:19

W moim golfie sprzegło padło przy 125 tys km koszt całej operacji zamkanł sie w kwocie 1200 zł sprzegło SACHA mam silnik 1.6SR.odrazu przy wymianie sprzegła wymien olej w skrzyni biegów, i uszczelniacze.



Awatar użytkownika
Piter.5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 448
Rejestracja: pn sie 07, 2006 10:25
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: Piter.5 » czw mar 29, 2007 15:03

mam bore 2.0, przy zapalaniu grzechocze rozrusznik (nie za kazym razem)
czy bedzie potrzebna wymiana :|



Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Post autor: pioan1 » czw mar 29, 2007 17:06

Piter.5 pisze:mam bore 2.0, przy zapalaniu grzechocze rozrusznik (nie za kazym razem)
czy bedzie potrzebna wymiana :|
Nie . Wymienisz 3 tulejki (jedna w sprzęgiełku) a w najgorszym przypadku sprzęgiełko rozrusznika. A jak to będziesz robił to sprawdż przy okazji szczotki



Awatar użytkownika
Piter.5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 448
Rejestracja: pn sie 07, 2006 10:25
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: Piter.5 » czw mar 29, 2007 18:58

pioan1, ok,ale mam nadzieje ze jeszcze troche wytrzyma :wink:
:pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości