Strona 7 z 7

: sob gru 17, 2005 02:36
autor: Zoltecek
hm... jestem tu nowy i nie wiem co mam wogole nacisnac
wiec prosze o instruktaz:P

[ Dodano: Sob Gru 17, 2005 01:39 ]
a juz wiem co ok ale mam jeszcze 1 pytanie czy moge przyznac punkt z pomocy kilku osobom?

: sob gru 17, 2005 23:48
autor: Petergo
dragon5555 pisze:
Zoltecek pisze:Mam golfa III 1.8 75km
Tak z czystej ciekawości to czy aby nie 90KM?
75KM także występowały więc może może :jezor:

Czepiacie się tych termostatów :grin: przecież łatwo sprawdzić czy jest znacząca różnica temperatury przed i po termostacie i bedzie wiadomo a jeżeli jest uszkodzony czujnik temperatury to objawy bedą takie same :grin:

70-80 C

: ndz sty 08, 2006 23:43
autor: speede
latem wymienilem termostat na Wahlera i teraz zima w golf 3 1.4 trzyma 70 stopni podczs jazdy w trasie troche nawet do 80 dochodzi. Co moze byc grane? Zły termostat?Jak postoi i popracuje dojdzie do 90 i wlacza sie wentylator wiec ok. Ale podczas jazdy to jest pewien problem z ta temperatrura. Dzieki za rade

: pt mar 10, 2006 01:53
autor: BartekN
Na trasie wskazowka od temperatury nie podnosi sie,w miescie przy korkach dochodzi do 70C.Ogrzewanie dziala bardzo szybko.I tak sie zastanawiam co wymienic termostat czy czujnik?Jak uwazacie co moglo sie zwalic?

sprawa

: pt mar 10, 2006 09:03
autor: dominik7
Bez watpienia czujnik(o ile rzeczywiscie Ci cieple powietrze grzeje).Zobacz czy masz po na grzaniu bardzo goracy gorny waz od chlodnicy i mniej nagrzany dolny.

: pt mar 10, 2006 10:14
autor: BartekN
Czy w silniku 2.0 2E czujnik od temperatury to ten przy bloku do ktorego dochodzi 4 kable?

: pt mar 10, 2006 10:27
autor: Kapibara
BartekN pisze:Na trasie wskazowka od temperatury nie podnosi sie,w miescie przy korkach dochodzi do 70C.Ogrzewanie dziala bardzo szybko.I tak sie zastanawiam co wymienic termostat czy czujnik?Jak uwazacie co moglo sie zwalic?
jesli masz ogrzewanie to czujnik wskaznika w zegarach tez to mialem a mysalame ze termostat. mozesz to sprzwdzic za pomoca termometra takiego co 100 co najmniej

: pt mar 10, 2006 10:32
autor: BartekN
Tylko gdzie jest ten czujnik w 2E?

: pt mar 10, 2006 10:38
autor: Kapibara
www.vwgolf.pl sciagnik ksiazke serwisowa na pewno tam znajdziesz

: sob mar 11, 2006 20:40
autor: BartekN
Caly czas sie zastanawiam co moze byc nie tak z ukladem chlodzenia w moim Vento.Sprawa wyglada nastepujaco:na trasie wskazowka lekko sie podnosi albo wogole,w miescie dochodzi do 70 stopni.Dzis jak byl zimny sprawdzalem czy obieg jest zamkniety czy otwarty.I wszystko ok,gorny waz byl cieply a dolny zimny,dopiero po jakims czasie dolny zaczal sie rozgrzewac.Gdy silnik pracowal na postoju wskazowka doszla do 90 i wlaczyl sie wentylator.I za bardzo nic juz z tego nie rozumiem.Jak sadzicie cos moglo sie popsuc.Bede wdzieczny za wszystkie wskazowki

Pozdrawiam
Bartek

: sob mar 11, 2006 21:38
autor: TUTENHAMON
Według mnie to kwestaj wskazówki zegar przekłamuje reszte masz sprawną.

: sob mar 11, 2006 22:25
autor: Paweł Marek
BartekN pisze:I wszystko ok,gorny waz byl cieply a dolny zimny,dopiero po jakims czasie dolny zaczal sie rozgrzewac.
to że górny ciepły a dolny po jakimś czasie się nagrzewa to nie dowód że termostat sprawny, bo ręką nie wyczujesz czy otwiera się jak powinien przyz 87 stopniach czy wcześniej. To że wentylator się włącza przy 90 (powinien przy 95) moż oznaczać niewielką niedokładność wskazań, ale takie spadki temperatury do 70 w czasie jazdy to już prawie 100% dowód na niesprawność termostatu. Mam taki sam silnik jak ty i miałem takie same objawy. 3 lata się łudziłem że to wskaźnik szwankuje. w Końcu teraz przed zimą założyłem nowy termostat Whlera i jest wszystko OK. Tempreaturka stoi sobie cały czas na 90 stopniach, tylko jak szybko jadę na mrozie to spada do ok 85. Zmień termostat i się przekonasz że wszystko wroci do normy, może z wyj. tych zaniżonych o kilka stopni wskazań na liczniku