Strona 7 z 7

: pn lut 15, 2010 20:10
autor: t0mal
Cięgna przy nagrzewnicy widać po schyleniu się najlepiej od strony pasażera, przy grodzi silnika tuż nad tunelem (mogą być zasłonięte taką czarną gąbką) - są tam dwie dźwigienki, od sterowania ciepło-zimno i od nawiewu na szybę albo przez kratki na ryj - sprawdź czy się nie połamały mocowania cięgien.

: pn cze 14, 2010 11:16
autor: jaro90
Mi to pomogło tyle że ja okleiłem kawałkiem wykładziny :grin:

: pn cze 14, 2010 21:34
autor: Johnatan
Jeśli wam to pomoże, ja w golfie miałem pozakładane jakieś zawory przed wejściem do kokpitu, jeden zawór zwrotny jest plastikowy a jeden alu. alu jest na tłoczenie a plastik na powrót, te dwa zawory zwrotne sa ze soba połączone wężykiem, paru ludzi zapytało mi sie po co mi to? przecież oni mają bezpośrednio.. z ciekawości popytałem mechaników i odpowiedzieli mi że mógłbyć problem z grzaniem lub zapowietrzaniem a auto grzeje mie świetnie 70stopni na wylocie z kratki na 2 biegu, Pozdrawiam

: pn cze 14, 2010 22:25
autor: Zatox
Johnatan, też miałem takie coś ale to wywaliłem, podłączyłem bezpośrednio i lepiej grzeje.

Dziś wymieniłem całe 2 tunele ten z klapkami (bo ciepło/zimno się nie przesówało kiedyś niechcący połamałem jeden bolec i miałem ustawione tylko na ciepłe) i od wentylatora. Pierwsze co zrobiłem to wymyłem to wszystko płynem i wodą, wywaliłem gąbki z błaszek jeszcze raz wymyłem i tym sposobem co kiedyś zakleiłem je z obu stron mocną taśmą taką z nitkami niewiem jak to sie nazywa wszystko jest szczelnie zrobione i napewno wytrzyma. Wiadomo wcześniej trzeba bylo spuścić płyn chłodniczy, odczepić przewody i to wszystko poodkręcać i wyjąć. Jest przy tym troche roboty...