Strona 7 z 12

: ndz gru 21, 2008 16:07
autor: wielblad2
maler, teraz taka moda nastała że biorą ze wszystkim co się da ,alarmy, wyłączniki,heble i co ino jest zapodane -laweta nie gardzi niczym przyjmuje jak leci.Ostatnio w biały dzień walneli 4 emotin i nikt nie kiwnął nawet palcem -takie mamy społeczeństwo a o złodziejach nie wspomne .każde zabezpieczenie zanim wejdzie na rynek to złodziej ma już do niego patent .przecież wszelkie zabezpieczenia testują właśnie złodzieje i to super fachowcy więc co siędziwić. :crazy: :crazy:

: ndz gru 21, 2008 16:30
autor: mariusz75
wielblad2 pisze:każde zabezpieczenie zanim wejdzie na rynek to złodziej ma już do niego patent
100% racji :grrr:, dlatego najskuteczniejszymi zabezpieczeniami są takie robione przez domorosłych konstruktorów amatorów, gdzie nie ma standardowych rozwiązań i utartych schematów. Gdzie przewód masowy ma kolor czerwony o przekroju dwa i pół kwadrat, a przewód plusowy kolor liliowy półtora kwadrat. Gdy umieścisię centralke alarmu w słupku "B" po stronie pasażera, a nie jak to robi 99% instalatorów nad puszką bezpieczników bo mu prościej przy montażu. Gdy przetnie się kabel od pompy paliwa 20 cm za zbiornikiem i poprowadzi przeody przez całe auto do słupka "B" gdzie jest centralka, a nie 20 cm za przekażnikiem gdzie prosto i wygodnie zamontować ale i obejść zabespieczenie.

Takie najbardziej nielogiczne (a w niektórych przypadkach i idiotyczne) rozwiązania są najbardziej skuteczne bo zmuszają złodzieja do intensywnego myślenia i wymagają szybkiej i sprawnej pracy a co w stresie i pośpiechu nie zawsze jest proste i łatwe nawet dla zawodowców.

Wiadomo, laweta przyjmie wszystko -ale nie wszędzie da się wjechać lawetą i niepostrzeżenie wciągnąć autko.

: ndz gru 21, 2008 18:18
autor: Orcio
Z tego co sie tu dowiedzialem to w moim przypadku nic nie da odciecie G28
Mozesz to potwierdzic Mariusz-1975

: wt gru 23, 2008 00:06
autor: mariusz75
Orcio pisze:Z tego co sie tu dowiedzialem to w moim przypadku nic nie da odciecie G28
Mozesz to potwierdzic Mariusz-1975
Jeśli twoja motorownia ma pompe wtryskową to tak.

[ Dodano: 22 Gru 2008 23:09 ]
maler pisze:Powiedzcie mi od kiedy i jakie modele volkswagenów miały montowane skrzynie biegów z zamontowaną linka do wybierania biegów??
wszystkie TDI-ki

: wt gru 23, 2008 16:50
autor: Orcio
Planuje zalozyc miska czy to dobry pomysl?

: wt gru 23, 2008 19:11
autor: mariusz75
Orcio pisze:Planuje zalozyc miska czy to dobry pomysl?
Rozumiem że chodzi Ci o blokade mechaniczną skrzyni biegów :bajer: ?? Przeczytaj cały temat :chytry:

: wt gru 23, 2008 21:43
autor: maler
mariusz-1975 powiedz mi dla silnika AGP jakie będą kolory przewodów czujników G28 i G40??

: czw mar 05, 2009 13:02
autor: Damian-jg
Hej
A jak wygląda sprawa z silnikiem ASV??

: czw mar 05, 2009 16:39
autor: mariusz75
[ Dodano: 05 Mar 2009 15:45 ]
maler pisze:powiedz mi dla silnika AGP jakie będą kolory przewodów czujników G40 ??
AGP to SDI czyli bez turbo, silnik na pompie bez czujnika G40 .

Tu jest:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=60

: czw mar 05, 2009 16:46
autor: damcio151
mariusz75 pisze:ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G28.
pierwsze słyszę :bajer:

: czw mar 05, 2009 16:56
autor: Damian-jg
mariusz75 pisze:Damian-jg napisał/a:
Hej
A jak wygląda sprawa z silnikiem ASV??


ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G40. W temacie jest opisane co odcinac.
damcio151 pisze:mariusz75 napisał/a:
ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G28.

pierwsze słyszę :bajer:
To wkoncu g40 czy g28 ?? :)

: czw mar 05, 2009 17:08
autor: mariusz75
[ Dodano: 05 Mar 2009 16:14 ]
Damian-jg pisze:
mariusz75 pisze:Damian-jg napisał/a:
Hej
A jak wygląda sprawa z silnikiem ASV??


ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G40. W temacie jest opisane co odcinac.
damcio151 pisze:mariusz75 napisał/a:
ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G28.

pierwsze słyszę :bajer:
To wkoncu g40 czy g28 ?? :)
Koryguje wypowiedz

ASV to silnik na pompie wtryskowej tak jak bliźniacze AHF i AVG i nie maja one czujnika położenia walka rozrządu G40, mają tylko czujnik G 28 położenia wału korbowego.

: pn mar 23, 2009 10:46
autor: vjarek
Witam a jeżeli chodzi o kolory i lokalizacje w ATD to gdzie znajdę ?

: wt kwie 14, 2009 12:35
autor: krakus1985
jak to jest w końcu w silnikach ALH? wystarczy przerwać G28?

mam MK4 90KM czyli ALH zgadza się?;)