Ukryty wyłącznik zapłonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz gru 21, 2008 16:07

maler, teraz taka moda nastała że biorą ze wszystkim co się da ,alarmy, wyłączniki,heble i co ino jest zapodane -laweta nie gardzi niczym przyjmuje jak leci.Ostatnio w biały dzień walneli 4 emotin i nikt nie kiwnął nawet palcem -takie mamy społeczeństwo a o złodziejach nie wspomne .każde zabezpieczenie zanim wejdzie na rynek to złodziej ma już do niego patent .przecież wszelkie zabezpieczenia testują właśnie złodzieje i to super fachowcy więc co siędziwić. :crazy: :crazy:


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz gru 21, 2008 16:30

wielblad2 pisze:każde zabezpieczenie zanim wejdzie na rynek to złodziej ma już do niego patent
100% racji :grrr:, dlatego najskuteczniejszymi zabezpieczeniami są takie robione przez domorosłych konstruktorów amatorów, gdzie nie ma standardowych rozwiązań i utartych schematów. Gdzie przewód masowy ma kolor czerwony o przekroju dwa i pół kwadrat, a przewód plusowy kolor liliowy półtora kwadrat. Gdy umieścisię centralke alarmu w słupku "B" po stronie pasażera, a nie jak to robi 99% instalatorów nad puszką bezpieczników bo mu prościej przy montażu. Gdy przetnie się kabel od pompy paliwa 20 cm za zbiornikiem i poprowadzi przeody przez całe auto do słupka "B" gdzie jest centralka, a nie 20 cm za przekażnikiem gdzie prosto i wygodnie zamontować ale i obejść zabespieczenie.

Takie najbardziej nielogiczne (a w niektórych przypadkach i idiotyczne) rozwiązania są najbardziej skuteczne bo zmuszają złodzieja do intensywnego myślenia i wymagają szybkiej i sprawnej pracy a co w stresie i pośpiechu nie zawsze jest proste i łatwe nawet dla zawodowców.

Wiadomo, laweta przyjmie wszystko -ale nie wszędzie da się wjechać lawetą i niepostrzeżenie wciągnąć autko.
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 16:39 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Orcio

Post autor: Orcio » ndz gru 21, 2008 18:18

Z tego co sie tu dowiedzialem to w moim przypadku nic nie da odciecie G28
Mozesz to potwierdzic Mariusz-1975



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt gru 23, 2008 00:06

Orcio pisze:Z tego co sie tu dowiedzialem to w moim przypadku nic nie da odciecie G28
Mozesz to potwierdzic Mariusz-1975
Jeśli twoja motorownia ma pompe wtryskową to tak.

[ Dodano: 22 Gru 2008 23:09 ]
maler pisze:Powiedzcie mi od kiedy i jakie modele volkswagenów miały montowane skrzynie biegów z zamontowaną linka do wybierania biegów??
wszystkie TDI-ki


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Orcio

Post autor: Orcio » wt gru 23, 2008 16:50

Planuje zalozyc miska czy to dobry pomysl?



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt gru 23, 2008 19:11

Orcio pisze:Planuje zalozyc miska czy to dobry pomysl?
Rozumiem że chodzi Ci o blokade mechaniczną skrzyni biegów :bajer: ?? Przeczytaj cały temat :chytry:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
maler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 20:50
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: maler » wt gru 23, 2008 21:43

mariusz-1975 powiedz mi dla silnika AGP jakie będą kolory przewodów czujników G28 i G40??



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » czw mar 05, 2009 13:02

Hej
A jak wygląda sprawa z silnikiem ASV??



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw mar 05, 2009 16:39

[ Dodano: 05 Mar 2009 15:45 ]
maler pisze:powiedz mi dla silnika AGP jakie będą kolory przewodów czujników G40 ??
AGP to SDI czyli bez turbo, silnik na pompie bez czujnika G40 .

Tu jest:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=60
Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 17:01 przez mariusz75, łącznie zmieniany 3 razy.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw mar 05, 2009 16:46

mariusz75 pisze:ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G28.
pierwsze słyszę :bajer:



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » czw mar 05, 2009 16:56

mariusz75 pisze:Damian-jg napisał/a:
Hej
A jak wygląda sprawa z silnikiem ASV??


ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G40. W temacie jest opisane co odcinac.
damcio151 pisze:mariusz75 napisał/a:
ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G28.

pierwsze słyszę :bajer:
To wkoncu g40 czy g28 ?? :)


Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw mar 05, 2009 17:08

[ Dodano: 05 Mar 2009 16:14 ]
Damian-jg pisze:
mariusz75 pisze:Damian-jg napisał/a:
Hej
A jak wygląda sprawa z silnikiem ASV??


ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G40. W temacie jest opisane co odcinac.
damcio151 pisze:mariusz75 napisał/a:
ASV to silnik na pompie wiec nie ma czujnika G28.

pierwsze słyszę :bajer:
To wkoncu g40 czy g28 ?? :)
Koryguje wypowiedz

ASV to silnik na pompie wtryskowej tak jak bliźniacze AHF i AVG i nie maja one czujnika położenia walka rozrządu G40, mają tylko czujnik G 28 położenia wału korbowego.
Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 17:15 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

vjarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 04:54
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: vjarek » pn mar 23, 2009 10:46

Witam a jeżeli chodzi o kolory i lokalizacje w ATD to gdzie znajdę ?



krakus1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 10:32
Lokalizacja: sprowadzony

Post autor: krakus1985 » wt kwie 14, 2009 12:35

jak to jest w końcu w silnikach ALH? wystarczy przerwać G28?

mam MK4 90KM czyli ALH zgadza się?;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 444 gości