Problem z włączaniem 2 biegu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
W tym mechaniźmie wystarczy regulacja, jest na forum ze zdjęciami. Do tego mechanizmu o ile pamiętam były jakieś zestawy naprawcze i wymieniało się jakiś plastik za parę złotych, reszty się nie rusza.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Odświeżam temat.
Walczę z tym od dłuższego czasu.Dałem sobie spokój po zmianie oleju i poduszki pod skrzynia bo myślałem ze to sprzęgło albo synchro i tak jeżdżę bo tragedii nie ma.
Ostatnio zauważyłem pewną regularność która może wskazywać ze to jednak wodziki/wybierak. Jesli sie zakleszczy na nierównym terenie powiedzmy manewruje zatrzymuje sie i chce wbic 1 to czasami jak zablokowana. Jednak zauwazylem ze jak nie wchodzi 1 to rowniez nie mogę wbić 2 i 4 - dosłownie jak zablokowanie i czy to zgaszone czy zapalone auto. Musze użyć mega siły (paru krotne wysprzęglanie w ogóle nie zmienia postaci rzeczy). Podczas gdy 1,2 i 4 zablokowane to 3 i 5 wchodzi jak w masło. Czy któreś wodziki są bezpośrednio związane z 1,2 i 4 a np. 3 i 5 chodzi na innych? W czasie jazdy z 2 i 4 nie ma problemu. Najbardziej na 4 lekko mi rusza drążkiem gdy dodaje gazu - poduszka wymieniona i nic sie nie zmieniło.
Walczę z tym od dłuższego czasu.Dałem sobie spokój po zmianie oleju i poduszki pod skrzynia bo myślałem ze to sprzęgło albo synchro i tak jeżdżę bo tragedii nie ma.
Ostatnio zauważyłem pewną regularność która może wskazywać ze to jednak wodziki/wybierak. Jesli sie zakleszczy na nierównym terenie powiedzmy manewruje zatrzymuje sie i chce wbic 1 to czasami jak zablokowana. Jednak zauwazylem ze jak nie wchodzi 1 to rowniez nie mogę wbić 2 i 4 - dosłownie jak zablokowanie i czy to zgaszone czy zapalone auto. Musze użyć mega siły (paru krotne wysprzęglanie w ogóle nie zmienia postaci rzeczy). Podczas gdy 1,2 i 4 zablokowane to 3 i 5 wchodzi jak w masło. Czy któreś wodziki są bezpośrednio związane z 1,2 i 4 a np. 3 i 5 chodzi na innych? W czasie jazdy z 2 i 4 nie ma problemu. Najbardziej na 4 lekko mi rusza drążkiem gdy dodaje gazu - poduszka wymieniona i nic sie nie zmieniło.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 19:22 przez damiannn, łącznie zmieniany 1 raz.
orientuje sie ktos jakie elementy wybieraka trzeba wymienic zeby biegy dobrze chodziły?
Auto to golf IV 1,9 TDI AHF.\
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/230/db369006a59bcdb4med.jpg)
Auto to golf IV 1,9 TDI AHF.\
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/230/db369006a59bcdb4med.jpg)
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 23:06 przez grzybsi, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości