Problem z włączaniem 2 biegu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
W tym mechaniźmie wystarczy regulacja, jest na forum ze zdjęciami. Do tego mechanizmu o ile pamiętam były jakieś zestawy naprawcze i wymieniało się jakiś plastik za parę złotych, reszty się nie rusza.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Odświeżam temat.
Walczę z tym od dłuższego czasu.Dałem sobie spokój po zmianie oleju i poduszki pod skrzynia bo myślałem ze to sprzęgło albo synchro i tak jeżdżę bo tragedii nie ma.
Ostatnio zauważyłem pewną regularność która może wskazywać ze to jednak wodziki/wybierak. Jesli sie zakleszczy na nierównym terenie powiedzmy manewruje zatrzymuje sie i chce wbic 1 to czasami jak zablokowana. Jednak zauwazylem ze jak nie wchodzi 1 to rowniez nie mogę wbić 2 i 4 - dosłownie jak zablokowanie i czy to zgaszone czy zapalone auto. Musze użyć mega siły (paru krotne wysprzęglanie w ogóle nie zmienia postaci rzeczy). Podczas gdy 1,2 i 4 zablokowane to 3 i 5 wchodzi jak w masło. Czy któreś wodziki są bezpośrednio związane z 1,2 i 4 a np. 3 i 5 chodzi na innych? W czasie jazdy z 2 i 4 nie ma problemu. Najbardziej na 4 lekko mi rusza drążkiem gdy dodaje gazu - poduszka wymieniona i nic sie nie zmieniło.
Walczę z tym od dłuższego czasu.Dałem sobie spokój po zmianie oleju i poduszki pod skrzynia bo myślałem ze to sprzęgło albo synchro i tak jeżdżę bo tragedii nie ma.
Ostatnio zauważyłem pewną regularność która może wskazywać ze to jednak wodziki/wybierak. Jesli sie zakleszczy na nierównym terenie powiedzmy manewruje zatrzymuje sie i chce wbic 1 to czasami jak zablokowana. Jednak zauwazylem ze jak nie wchodzi 1 to rowniez nie mogę wbić 2 i 4 - dosłownie jak zablokowanie i czy to zgaszone czy zapalone auto. Musze użyć mega siły (paru krotne wysprzęglanie w ogóle nie zmienia postaci rzeczy). Podczas gdy 1,2 i 4 zablokowane to 3 i 5 wchodzi jak w masło. Czy któreś wodziki są bezpośrednio związane z 1,2 i 4 a np. 3 i 5 chodzi na innych? W czasie jazdy z 2 i 4 nie ma problemu. Najbardziej na 4 lekko mi rusza drążkiem gdy dodaje gazu - poduszka wymieniona i nic sie nie zmieniło.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 19:22 przez damiannn, łącznie zmieniany 1 raz.
orientuje sie ktos jakie elementy wybieraka trzeba wymienic zeby biegy dobrze chodziły?
Auto to golf IV 1,9 TDI AHF.\
Auto to golf IV 1,9 TDI AHF.\
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 23:06 przez grzybsi, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 378 gości