a nowy licznik miał mniej kulnięte czy więcej ? bo to niby jak ma mniej...rakczek pisze: Nie zgadzam sie z tym sam zmienilem licznik na inny i nic nie przypisal mi. Po prostu pokazal przebieg nowego licznika
Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
no i jak rakczek kolego powiesz mi jak ty rozwiazales problem z licznikiem trzeba miec te dwa piny czy wystarczy od nowego? Czy stare klucze da rady dopasowac do nowego licnzika czy trzeba kupic nowe pastylki?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
Stary licznik powiedzmy mial 100tys kmluzipower pisze:a nowy licznik miał mniej kulnięte czy więcej ? bo to niby jak ma mniej...
Nowy powiedzmy 200tys
Wkladam nowy mam 200 zmieniam na stary jest 100
Nic sie nie sumuje
Wiem co mowie bo kilka razy zamienialem stary na nowy
http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
oki - wierze wam chciałem tylko sprawdzić tamtego kolesia !
[ Dodano: 06 Maj 2008 15:01 ]
niestety koleś siedzi w reichu ! 10-11 maja ma zjechać i mam się u niego zjawić i podłączy mnie pod oscyloskop ! jedynie nie spytałem się, czy nie potrzebuje czasem zegarów z FISem ! cena będzie w granicach 210-250 zł tego badziewia ! więc jak nie patrząc nie najgorzej ! (zegary + adapter jak wypali = ok. 600 zł) bo można z miejsca kupić na e-bay za ponad kafla (1000 zł)
[ Dodano: 06 Maj 2008 23:37 ]
<<< UWAGA >>>Panowie mały problemik jest ! będę do kolesia jechał w niedziele, ale nie mam zegarów z FISem ! a są potrzebne do pomiarów oscyloskopem ! czy ktoś z Wlkp., albo z Wawy (będę w sobote w stolicy) albo z okolic Zambrowa, Białegostoku (będę w czwartek) ma użyczyć takie zegary na klika dni ??? wiem, że ograniczone zaufanie, więc mogę wyłożyć sianko za nie, a później odesłać za pobraniem ! poprostu myślę, że leży to w Naszym interesie ! a nie kupie specjalnie do pomiarów, bo jak się okaże, że nie dał koleś rady to zostanę z zegarami, których nie będę używał !!!
CZEKAM pilnie na info, kto może użyczyć !
[ Dodano: 06 Maj 2008 15:01 ]
niestety koleś siedzi w reichu ! 10-11 maja ma zjechać i mam się u niego zjawić i podłączy mnie pod oscyloskop ! jedynie nie spytałem się, czy nie potrzebuje czasem zegarów z FISem ! cena będzie w granicach 210-250 zł tego badziewia ! więc jak nie patrząc nie najgorzej ! (zegary + adapter jak wypali = ok. 600 zł) bo można z miejsca kupić na e-bay za ponad kafla (1000 zł)
[ Dodano: 06 Maj 2008 23:37 ]
<<< UWAGA >>>Panowie mały problemik jest ! będę do kolesia jechał w niedziele, ale nie mam zegarów z FISem ! a są potrzebne do pomiarów oscyloskopem ! czy ktoś z Wlkp., albo z Wawy (będę w sobote w stolicy) albo z okolic Zambrowa, Białegostoku (będę w czwartek) ma użyczyć takie zegary na klika dni ??? wiem, że ograniczone zaufanie, więc mogę wyłożyć sianko za nie, a później odesłać za pobraniem ! poprostu myślę, że leży to w Naszym interesie ! a nie kupie specjalnie do pomiarów, bo jak się okaże, że nie dał koleś rady to zostanę z zegarami, których nie będę używał !!!
CZEKAM pilnie na info, kto może użyczyć !
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
Witam coś tu jest nie tak z tym opisem albo na allegro kłamią na licznikach:
Otóż patrzyłem na kilka liczników do golfa IV i jakieś błędy pisze gościu że sprzedaje licznik z MFA do benzyny o nr. 1J0 919 880 B i co jet wnim MFA czy też nie i skoro jest do benzyny to gdzie literka A jakie jest immo w tym liczniku.greg pisze:1J0 to czarne
1J5 to srebrne
919 - bez CAN
920 z CAN
8 to w km/h
9 to milach
0 to bez mfa
2 to mfa
4 to fis
5 - immo 2
6 immo 3
bez literki - silnik 1,4
A- benzyna
C - diesel
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
Przecież są osoby, które pisały, że mają drugie zegary, które leżą im, bo nie mogą podłączyć !Marcinek pisze:luzipower, raczej slabo ci ktos pozyczy bo jak wyjmie swoje zegary to przecez nie odpali samochodu, no chyba ze ma drugie zakodowane z kluczykami w co osobiscie watpie
Dziwi mnie to ! bo k....a bez zegarów koleś nie wychwyci tych sygnałów sterujących spalaniem a co za tym idzie nici z adaptera dla osób, które chcą zegary z can do auta bez ! i nie ma sensu, żebym do niego jechał !!!
jak pisałem jutro lece do wawki i będę do niedzieli - mam nadzieje, że ktoś się odezwie w sprawie zegarów (600877843 - przecież można się dogadać jak ktoś jest nieufny !) a jak się wku...rze to kupie sam zegary i będę miał wszystko w d. !
jak by ktoś chciał to mam na sprzedaż kabelek między manetką, a zegarami !
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
ja mam - podjedź i potestujemy - kod immo mam więc dogramy kluczyk i no problemMarcinek pisze:luzipower, raczej slabo ci ktos pozyczy bo jak wyjmie swoje zegary to przecez nie odpali samochodu, no chyba ze ma drugie zakodowane z kluczykami w co osobiscie watpie
[ Dodano: Pią Maj 09, 2008 10:45 am ]
aha - zapasowa pastylka też jest wiec nie będziemy kasować u ciebie
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
tylko, że ja musze jechać z tymi zegarami do kolesia i on będzie oscyloskopem dochodził sygnałów spalania ! ja nie kupowałem od niego i nie mam tego adaptera ! (bo jak nie zrobi tego spalania to kiszka będzie !) zrobiłem manetkę, teraz musze pożyczyć zegary i lecieć z nimi w niedziele do kolesia ! pastylke masz - ja mam jeden kluczyk bez, więc si !greg pisze:ja mam - podjedź i potestujemy - kod immo mam więc dogramy kluczyk i no problem
[ Dodano: Pią Maj 09, 2008 10:45 am ]
aha - zapasowa pastylka też jest wiec nie będziemy kasować u ciebie
oby wypaliło !
p.s. podaj mi numer na PW, albo daj eske na numer co podałem w poprzedni poście !
od wawy 150 km - a pasowało by ci jak bym podleciał w sobote ok. 9-10 rano ? bo później będę na extreem moto na bemowie (i raczej w stanie nie sprzyjającym prowadzeniu auta ) chyba, że w niedziele ok. 15-16 jak będę wracał !
[ Dodano: 11 Maj 2008 23:34 ]
WIELKIE DZIĘKI greg za użyczenie zegarów oraz dla Twojej siostry za dostarczenie ich do wawki (p.s. ślicznego ma tego kotka !)
Byłem u owego magika, sygnał zczytany ! będzie tetrał zainicjowanie go !
ogólnie to jego adapter już podaje sygnały can:
- airbag
- abs
- obrotomierza
pozostaje dołożyć od spalania !
ale aby wskazania były najbardziej zbliżone do oryginału to trza go podmodelować
i teraz prośba dla osób, które już mają pokazywane spalanie w swoim MK4 koniecznie z silnikiem 90 konnym ! (chodzi o jak najbardziej zbliżone auto do mojego) aby wysłały mi na pw jak najwięcej szczegółowych danych o spalaniu ! na jałowym z klimą, bez, na jałowym przy 2000 oraz 3000 tyś obr., spalanie w mieście, na trasie, mieszane, jakie spalanie przy prędkości 90km/h, 120 - im więcej danych tym lepiej ! im więcej osób, tym szybciej dojdziemy do prawie oryginału !
teraz taka wzmianka:
jeżeli adapter wypali - podpinamy zasiłkę do stacyjki, ciągniemy 4 (chyba) przewody potrzebne do sterowania can do zegarów (będzie trza podpiąć pod kostkę zieloną za zegarami) ale będę miał wszystkie info, więc luzik !
w kolejny poniedzałek mam mieć u siebie i testować jak wychodzi spalanie (ale potrzebuje te info o spalaniu wcześniej - jak będzie go tworzył więc czekam!)
[ Dodano: 12 Maj 2008 17:47 ]
panowie od grega dostałem zegary z zakodowaną pastylką ! przełożyłem zegary, przełożyłem pastylke i pipka imo cały czas się pluje ! co jest ? zna ktoś kogoś w Poznaniu co się vagtacho bawi i by mi zrobił ? najlepiej jakiś znajomy, żeby było tanio (albo da rade za free)
Ostatnio zmieniony pn maja 12, 2008 17:49 przez luzipower, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 302 gości