Strona 7 z 8

: sob sie 27, 2005 17:37
autor: ygd
dokładnie..na jedynce wychodzi prawie 9500 obrotów... moim zdaniem to przesada...na pewno dobrze się to dla silnika nie skończy...

: sob sie 27, 2005 18:22
autor: Krajny
Mój TDi ma 8,74s do setki oczywiscie z malym wirusem :bigok: Pozdrawiam

: sob sie 27, 2005 23:51
autor: Golf GTi
Widze ze koledze licznik w tym mk2 gti troszke klamie , ja mam Mk2 KR bez kata 139ps i tylko na benzynie jezdzie , i ja mam tak na skrzyni z oznaczeniem 2Y2 - najdluzsze biegi:

1 - 65
2 - 105
3 - 160
4 - 205
5 - 230

I tak to powinno jezdzic, a przyspieszenie 8,2 -100 km/h . Dzis scigalem sie z Audi A4 Quatrro Awant 2,6 B i jak chcalem goscia zmieszac przy 170 to ciec mi droge zajechał . i co wy na to??????

: ndz sie 28, 2005 00:40
autor: 3ECI
I Tu was zaskocze bo mi odcina zaplon przy 7500 Rpm, ponowilem proby moze troche oszukuje licznik bo tak
1 bieg-max 75km/h
2 bieg-max 120km/h
3-bieg-max 175km/h
cholera no wiem, mnie tez to sie wydaje dziwne ale..............kolega jechal obok Hondą Type-R i mial podobne wskazania na liczniku (kontakt telefoniczny), ja nie wiem sam, chyba hamownia mnie czeka, ale to jescze nie teraz, brak kaski:(
Wychodzi na to ze tak srednio o 15 km/h mi licznik zawyza, a to dziwne bo jak nawet jest cos nie tak z licznikem lub z linka to powinien zanizac, czyz nie?? Moga miec na to wplyw tez kola bo na R15 zasuwam 195/55, ale zeby az tak, to dziwne........

[ Dodano: Nie Sie 28, 2005 03:49 ]
Dobra, uzylem CAR TEST 2000 pod Windows, pozmienialem co trzeba, bo wpisany byl domyslnie silnik 2.0 16V i oto wyniki, program oblicza takze ew. buksowanie kol itd, mozna nawet podac cisnienie w oponach, ich rozmiar, wszystko, wszystko i to sa wynik, raczej wierze temu programowi wiec podaje je bez bicia i PRZEPRASZAM za dziwne wartosci podawane przeze mnie wczesniej, widocznie cos z autkiem jest bardzo nie tak, a dokladniej z licznikiem, bedzie trzeba popatrzec, no nic, oto wyniki:
OPTIMUM SHIFT POINTS:

1st: 7470 RPM @ 61 KM/H
2nd: 7220 RPM @ 97 KM/H
3rd: 6910 RPM @ 137 KM/H
4th: 6860 RPM @ 174 KM/H

TOP SPEED: 201 KM/H

TIME TO SPEED

0-40 km/h 2.17
0-60 km/h 3.46
0-80 km/h 6.01
0-100km/h 9.14
0-120km/h 12.35
0-140km/h 17.43
0-160km/h 23.47
0-180km/h 36.43

STATUS
mode: At Top Speed
time: 124.27 seconds
Road Speed: 201.37 km/h
Engine Speed: 6380 RPM
Distance: 6,110.18 meters

OPTIMIZED LAUNCH METHOD 0 to 100 km/h
Best time: 9.14 sec.
Best Launch RPM: 3300 with Clutch: DUMP (czyli puszczenie od razu sprzegla)

Lateral Acceleration: 0.875 G's (czyli max. przeciazenie)

Przy czym program zaznacza blad pomiaru az +/- 20%
W ramach przeprosin ofiaruje wysłanie tego programu na mail, ale to juz wysylajcie prosby na moj mail, program wysle jak tylko bedzie to mozliwe, wersja dziala spokojnie pod Windows, sam sie nameczylem troszke zeby go uruchomic, ale jak cos to sluze pomoca, jescze raz sorka :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :jezor: :) :smoke:

Jescze ciekawostka, optymalne przełozenai do KR-a to:

1st: 4.7 :1
2nd: 2.6 :1
3rd: 1.81 :1
4th: 1.13 :1
5th: 0.91 :1
final drive ratio: 4.0 :1
Best to 100km/h 8.64 sec.
no nic tyle ile moglem to sie poprawilem mam nadzieje, ze nikt nie ma zalu ani pretensji, jescze raz sorka :)

: ndz sie 28, 2005 10:16
autor: ygd
tym skryptem też to samo się wyliczy
http://vwgolf.pl/porady/gear.html

75km/h na pierwszym biegu wychodzi przy 8649 obrotów...poza tym pamiętaj, że na gazie tego odciecia nie ma i faktycznie przy 7500 wychodzi 65km/h :)

: ndz sie 28, 2005 12:35
autor: GTO
orginał liczy cos lepiej.ja na 5th przy 7000rpm miałem cos w okolicach 220km/h, pozatym przekłamania liznika przy takiej prędkosci sa bardzo wielkie 10% to 20km/h.


http://scirocco.org/gears/

: ndz sie 28, 2005 15:05
autor: radwan
u mnie coś nie tak :panna:
na 2 biegu wczoraj dociaglem do 95 km/h i jeszcze pare cyferek by wydusił ale na 5 biegu dochodze do 150 km/h i nie ciagnie wiecej :crazy: . dodam ze elastycznosc 60-100 i 80 -120 km/h jest normalna.

: ndz sie 28, 2005 16:52
autor: Kapibara
radwan pisze:u mnie coś nie tak :panna:
na 2 biegu wczoraj dociaglem do 95 km/h i jeszcze pare cyferek by wydusił ale na 5 biegu dochodze do 150 km/h i nie ciagnie wiecej :crazy: . dodam ze elastycznosc 60-100 i 80 -120 km/h jest normalna.

no to tak jak u mnie, mam jeszcze na gazie, jak jest dobrze ustawiony to 2 tak 80-90 a na 3 do 120 a na 5 to 150 to juz totalny max

: ndz sie 28, 2005 18:24
autor: evolution
to ja sie pochwale:P
odciecie 6700
skrzynka biegow nr1:
1: 48
2: 78
3: 129
4: 183
5: 222
skrzynka nr 2: te same 1: 2: glowne:
3: 118
4: 147
5: 187
skrzynka nr3: te same przelozenia jak w nr1 glowne dlugie:
1: 55
2: 89
3: 146
4: 207
5: 252
obecnie skrzynka nr 3 w aucie
na nr 2 najlepsze efekty w przyspieszeniu 100 w 5,5 s

: ndz sie 28, 2005 18:41
autor: cezarsa
1.8 na gazniku (85km) 10.5 (GPS)

: czw wrz 08, 2005 17:25
autor: luk22mie
1,4 ABD 13,5 s. - katastrofa.

: czw wrz 08, 2005 17:28
autor: zico1981
moja jettka 0--100 10,3s

: czw wrz 08, 2005 20:09
autor: Misza
Ja osiągałem takie prędkości
1: 60
2: 100
3: 150
4: 165

: pt wrz 09, 2005 08:20
autor: Arcturus
szkoda silnika na takie pierdoły!!!!! Na nasze drogi książkowe 16,5 s to az nadto [-X