O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw sty 24, 2008 12:42

Niezła rzeźba wili. Ale ja wolałem nie kaleczyć maski- chociaż i tak do wymiany.

Ostatnio po regulacji gazu spalanie wyszło mi 8,7l/100km z tym że na zwężce w dolocie.
Cały czas jest problem z dolotem bo na benzynie brakuje paliwa przy wyższych obrotach np.p rzy przeciąganiu na biegach. Dlatego zastosowałem zwężkę, ale w tedy znowu na gazie troche muł. Chyba spróbuje zastosowac dolot z RP (filtr w obudowie) bo coś stożka nie nie moge dostroić. Może ktoś potrafiłby policzyc mi pojemnośc układu dolotowego???

Pozdrawiam.

PS. a jak wasze spalanie na WEBER+LPG???


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pn sty 28, 2008 13:34

Marszall i jak, testowales juz inny dolot? ja tez teraz planuyje cos z 1.8 zalozyc, ale nie wiem czy inwestowac kase:>


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pn sty 28, 2008 14:40

Wsumie teraz jeżdze na stożku, i do tego rura srednicy 70 mm wewnątrz (troche sporo)
Przy maxymalnym otwarciu przepustnic nieźle ryczy ale na benzynie nie przeciągne powyżej 5 tyś.obr. bo wyssie całe paliwo z komory pływakowej i się dusi. A na gazie jest ok. Podczas jazdy mieszanej (przewaga miasta i troche gazu do dechy) wyszło mi spalanie ok 9l/100km to chyba nie ma tragedii. więc narazie zostaje chyba stożek a na benzynie pokombinuje z wydajniejszą pompą paliwa.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » wt sty 29, 2008 02:24

Marszall, Proponuje poeksperymentować z poziomem paliwa w komorze pływakowej zbyt mały poziom paliwa może powodować zadławienia. Ja w swoim weberze pływak mam ustawiony na 6/14 mm górny/dolny dzysze powietrza 2x220 emulsje 2xF30 i do 6krpm nic nie przerywa tylko przestaje przyspieszać. Kluczowy jest pierwszy wymiar w ustawianiu pływaka, drugi jest mniej istotny ale nie może zostać pominięty.


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » wt sty 29, 2008 13:39

wili18 jakiego masz webera u siebie? mozesz mi powiedz krok po kroku jak ustawic ten poziom, czym?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » wt sty 29, 2008 15:18

Z tego co pamiętam Wili18 to Ty masz 1.8 GU czyli na mechanicznej pompce i odziwo nadanrza Ci podawac paliwo. Ale stożka nie masz? U mnie na orginalnym dolocie też nie miałem problemów.

Ale storzek ma taki przelot że wyssysa wszystko do dna! Myślę że pomogła by mi tylko wydajniejsza elektryczna pompka paliwa. Z poziomem paliwa eksperymętowałem ale jest bardzo cienka granica miedzy wysokim poziomem a zalewaniem. Może rozwiązaniem byłoby zastosowanie filtra od RP?

I jeszcze coś gazu mi pali 9l. a benzynki 10l.
A ile Ci taki GU pali gazu/benzyny?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » wt sty 29, 2008 15:40

Koledzy!!

Czy taki WEBER podejdzie pod 1.6 RF w AUTOMACIE?? Nie znam się - zmyliła mnie linka wychodząca z Pierburga 2e2 do skrzyni automatycznej.

Proszę o odpowiedź.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » wt sty 29, 2008 17:53

Do silnika napewno podejdzie, kwestia tylko sterowania skrzynią, bo ta dodatkowa linka idąca do skrzyni włańcza podejżewam tzw. kick down - czyli redukcje na niższy bieg przy maxymalnym wciśnięciu pedału gazu. Myślę że dało by się to zestroic również z Weberem.
Ewentualnie możesz jeździć bez kick downa (tak mi się wydaje)

Pozdro


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » śr sty 30, 2008 01:40

Gashkas, 34 DHCD 16 z pneumatycznie otwieraną drugą przepustnicą,
Obrazek
za wzornik poziomu górnego posłużyła śróbka M6 a poziom dolny to bateria AA/R6 suwmiarka w dłoń i napewno coś się znajdzie.
tu jest opisane jak to ustawić:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Marszall, możesz spróbować zwiększyć średnicę otworu w zaworku iglicowym z orginalnego 1,75 do 2 mm ale nie ma gwarancji ze bedzie zamykał na szczelnie.
Zmniejszenie dysz powietrza tez może przynieść poprawę. W moim 126p el nieprzerywana pracę od 1000 do 6000 tysięcy czyli odciecia udało się uzyskać na dyszach 117/190 paliwo/powietrze przy 120/200 przerywał przy 5500 na biegu i na pusto.
Spalanie LPG mojego 1.8 wyniosło 16,2 l/100km przy dość ostrej jeździe jednak wskazania MFA w okolicach 16-18 litrów znalazły swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości :( pozostaje delikatnie skręcić dawkę gazu (nie chcę tracić osiągów) i popracować nad prawą stopą to zapewne najbardzej zmniejszy spalanie.
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 02:04 przez wili18, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr sty 30, 2008 09:33

Nie baw się w regulacje wili kup sobie blosa. Po regulacji blosa na analizatorze pali mi 9l. a nie jest ustawiony oszczędnie :bigok:


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr sty 30, 2008 15:58

wili18 dzieki ale i tak musze jednak z kumplem pogadac bo za duzo tego jak dla mnie :P czyli po prostu auto na prosta powierzchnie, sciagam gore gaznika i mierze wg tabel?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » czw sty 31, 2008 01:15

Marszall, to jest raczej najlepsze rozwiązanie ale wiąże się to z przebudową dolotu a mam aktualnie pilniejsze wydatki :(
Gashkas, sciągasz góre gaźnika i mierzysz w taki sposób poziom:

górny
Obrazek

dolny
Obrazek


Najlepiej i najpewniej wsuwać przedmiot o odpowiedniej grubości, ważne by oparł sie prosto o pokrywę.


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » czw sty 31, 2008 02:55

wili18 pisze:zmieści się wszystko nawet miker wraz z oryginalna obudową filtra powietrza nie można tylko szalec z grubością kryz.
Czasami trzeba coś podciąć.
ale ja pisałem koledze o montażu webera na silniku JB w MK1 gdzie taką operację przeprowadzałem i wiem ile jest tam miejsca- co do mk2 jest łatwiej


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Dic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr sty 17, 2007 22:22
Lokalizacja: Szyszków
Kontakt:

Post autor: Dic » czw sty 31, 2008 22:21

Witam mam mały problemik mam webera i juz wymieniłem w nim pływak bo stary się przetarł bo jeżdżę dużo na gazie, wszytsko było ok przez jakiś miesiac a teraz nagle skąd nizowąt jak sie autko rozgrzeje lekko obroty sięgają 3,5 tys obr na gazie i na benzynie co jest dociskałem ręką wajchy od przepustnic i to nic nie daje śruba od przepustnicy na maksa wykręcona pomocy bo już nie mam sił.

Pozdrawiam DIc


Sprzedam Pietburga 2EE Tanio !! pytać

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 262 gości