O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Niezła rzeźba wili. Ale ja wolałem nie kaleczyć maski- chociaż i tak do wymiany.
Ostatnio po regulacji gazu spalanie wyszło mi 8,7l/100km z tym że na zwężce w dolocie.
Cały czas jest problem z dolotem bo na benzynie brakuje paliwa przy wyższych obrotach np.p rzy przeciąganiu na biegach. Dlatego zastosowałem zwężkę, ale w tedy znowu na gazie troche muł. Chyba spróbuje zastosowac dolot z RP (filtr w obudowie) bo coś stożka nie nie moge dostroić. Może ktoś potrafiłby policzyc mi pojemnośc układu dolotowego???
Pozdrawiam.
PS. a jak wasze spalanie na WEBER+LPG???
Ostatnio po regulacji gazu spalanie wyszło mi 8,7l/100km z tym że na zwężce w dolocie.
Cały czas jest problem z dolotem bo na benzynie brakuje paliwa przy wyższych obrotach np.p rzy przeciąganiu na biegach. Dlatego zastosowałem zwężkę, ale w tedy znowu na gazie troche muł. Chyba spróbuje zastosowac dolot z RP (filtr w obudowie) bo coś stożka nie nie moge dostroić. Może ktoś potrafiłby policzyc mi pojemnośc układu dolotowego???
Pozdrawiam.
PS. a jak wasze spalanie na WEBER+LPG???
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Wsumie teraz jeżdze na stożku, i do tego rura srednicy 70 mm wewnątrz (troche sporo)
Przy maxymalnym otwarciu przepustnic nieźle ryczy ale na benzynie nie przeciągne powyżej 5 tyś.obr. bo wyssie całe paliwo z komory pływakowej i się dusi. A na gazie jest ok. Podczas jazdy mieszanej (przewaga miasta i troche gazu do dechy) wyszło mi spalanie ok 9l/100km to chyba nie ma tragedii. więc narazie zostaje chyba stożek a na benzynie pokombinuje z wydajniejszą pompą paliwa.
Przy maxymalnym otwarciu przepustnic nieźle ryczy ale na benzynie nie przeciągne powyżej 5 tyś.obr. bo wyssie całe paliwo z komory pływakowej i się dusi. A na gazie jest ok. Podczas jazdy mieszanej (przewaga miasta i troche gazu do dechy) wyszło mi spalanie ok 9l/100km to chyba nie ma tragedii. więc narazie zostaje chyba stożek a na benzynie pokombinuje z wydajniejszą pompą paliwa.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Marszall, Proponuje poeksperymentować z poziomem paliwa w komorze pływakowej zbyt mały poziom paliwa może powodować zadławienia. Ja w swoim weberze pływak mam ustawiony na 6/14 mm górny/dolny dzysze powietrza 2x220 emulsje 2xF30 i do 6krpm nic nie przerywa tylko przestaje przyspieszać. Kluczowy jest pierwszy wymiar w ustawianiu pływaka, drugi jest mniej istotny ale nie może zostać pominięty.
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
Z tego co pamiętam Wili18 to Ty masz 1.8 GU czyli na mechanicznej pompce i odziwo nadanrza Ci podawac paliwo. Ale stożka nie masz? U mnie na orginalnym dolocie też nie miałem problemów.
Ale storzek ma taki przelot że wyssysa wszystko do dna! Myślę że pomogła by mi tylko wydajniejsza elektryczna pompka paliwa. Z poziomem paliwa eksperymętowałem ale jest bardzo cienka granica miedzy wysokim poziomem a zalewaniem. Może rozwiązaniem byłoby zastosowanie filtra od RP?
I jeszcze coś gazu mi pali 9l. a benzynki 10l.
A ile Ci taki GU pali gazu/benzyny?
Ale storzek ma taki przelot że wyssysa wszystko do dna! Myślę że pomogła by mi tylko wydajniejsza elektryczna pompka paliwa. Z poziomem paliwa eksperymętowałem ale jest bardzo cienka granica miedzy wysokim poziomem a zalewaniem. Może rozwiązaniem byłoby zastosowanie filtra od RP?
I jeszcze coś gazu mi pali 9l. a benzynki 10l.
A ile Ci taki GU pali gazu/benzyny?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Do silnika napewno podejdzie, kwestia tylko sterowania skrzynią, bo ta dodatkowa linka idąca do skrzyni włańcza podejżewam tzw. kick down - czyli redukcje na niższy bieg przy maxymalnym wciśnięciu pedału gazu. Myślę że dało by się to zestroic również z Weberem.
Ewentualnie możesz jeździć bez kick downa (tak mi się wydaje)
Pozdro
Ewentualnie możesz jeździć bez kick downa (tak mi się wydaje)
Pozdro
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Gashkas, 34 DHCD 16 z pneumatycznie otwieraną drugą przepustnicą,
za wzornik poziomu górnego posłużyła śróbka M6 a poziom dolny to bateria AA/R6 suwmiarka w dłoń i napewno coś się znajdzie.
tu jest opisane jak to ustawić:
Marszall, możesz spróbować zwiększyć średnicę otworu w zaworku iglicowym z orginalnego 1,75 do 2 mm ale nie ma gwarancji ze bedzie zamykał na szczelnie.
Zmniejszenie dysz powietrza tez może przynieść poprawę. W moim 126p el nieprzerywana pracę od 1000 do 6000 tysięcy czyli odciecia udało się uzyskać na dyszach 117/190 paliwo/powietrze przy 120/200 przerywał przy 5500 na biegu i na pusto.
Spalanie LPG mojego 1.8 wyniosło 16,2 l/100km przy dość ostrej jeździe jednak wskazania MFA w okolicach 16-18 litrów znalazły swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości pozostaje delikatnie skręcić dawkę gazu (nie chcę tracić osiągów) i popracować nad prawą stopą to zapewne najbardzej zmniejszy spalanie.
za wzornik poziomu górnego posłużyła śróbka M6 a poziom dolny to bateria AA/R6 suwmiarka w dłoń i napewno coś się znajdzie.
tu jest opisane jak to ustawić:
Marszall, możesz spróbować zwiększyć średnicę otworu w zaworku iglicowym z orginalnego 1,75 do 2 mm ale nie ma gwarancji ze bedzie zamykał na szczelnie.
Zmniejszenie dysz powietrza tez może przynieść poprawę. W moim 126p el nieprzerywana pracę od 1000 do 6000 tysięcy czyli odciecia udało się uzyskać na dyszach 117/190 paliwo/powietrze przy 120/200 przerywał przy 5500 na biegu i na pusto.
Spalanie LPG mojego 1.8 wyniosło 16,2 l/100km przy dość ostrej jeździe jednak wskazania MFA w okolicach 16-18 litrów znalazły swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości pozostaje delikatnie skręcić dawkę gazu (nie chcę tracić osiągów) i popracować nad prawą stopą to zapewne najbardzej zmniejszy spalanie.
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 02:04 przez wili18, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
Nie baw się w regulacje wili kup sobie blosa. Po regulacji blosa na analizatorze pali mi 9l. a nie jest ustawiony oszczędnie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Marszall, to jest raczej najlepsze rozwiązanie ale wiąże się to z przebudową dolotu a mam aktualnie pilniejsze wydatki
Gashkas, sciągasz góre gaźnika i mierzysz w taki sposób poziom:
górny
dolny
Najlepiej i najpewniej wsuwać przedmiot o odpowiedniej grubości, ważne by oparł sie prosto o pokrywę.
Gashkas, sciągasz góre gaźnika i mierzysz w taki sposób poziom:
górny
dolny
Najlepiej i najpewniej wsuwać przedmiot o odpowiedniej grubości, ważne by oparł sie prosto o pokrywę.
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
ale ja pisałem koledze o montażu webera na silniku JB w MK1 gdzie taką operację przeprowadzałem i wiem ile jest tam miejsca- co do mk2 jest łatwiejwili18 pisze:zmieści się wszystko nawet miker wraz z oryginalna obudową filtra powietrza nie można tylko szalec z grubością kryz.
Czasami trzeba coś podciąć.
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Witam mam mały problemik mam webera i juz wymieniłem w nim pływak bo stary się przetarł bo jeżdżę dużo na gazie, wszytsko było ok przez jakiś miesiac a teraz nagle skąd nizowąt jak sie autko rozgrzeje lekko obroty sięgają 3,5 tys obr na gazie i na benzynie co jest dociskałem ręką wajchy od przepustnic i to nic nie daje śruba od przepustnicy na maksa wykręcona pomocy bo już nie mam sił.
Pozdrawiam DIc
Pozdrawiam DIc
Sprzedam Pietburga 2EE Tanio !! pytać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 262 gości