Strona 57 z 126

: wt gru 25, 2007 20:06
autor: _pączek_
słuchajcie mam takie pytanko
ile was w sumie kosztowały wszystkie potrzebne części żeby zeswapować pierburga takiego jak jest w PN na Webera-chodzi mi o całkowite koszta części i ew. robocizny bo już mnie to ustrojstwo zaczyna BARDZO wqr... :chytry:

: wt gru 25, 2007 20:45
autor: KamilW
Witam Panowie, dlugo mnie tu nie bylo, jak ktos ma jakies niewyjasnione pytania to pisac. (nie chce mi sie czytac wszystkiego co bylo) postaram sie bywac czesciej na forum :). Wogole jakby ktos byl zainteresowany to sprzedaje Golfa. Link do aukcji jest tu:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=288474599

Ceny jeszcze nie ustalilem, jesli ktos ma propozycje za ile mozna go puscic lub jest zainteresowany zakupem to pisac. Przesiadam sie na BMW 323i (170KM) byc moze juz 5 stycznia.

: wt gru 25, 2007 21:05
autor: _pączek_
KamilW, patrz post powyżej i pw też poszło

: wt gru 25, 2007 21:19
autor: KamilW
Krissek, co do cen to zalezy jak znajdziesz. Ja mam tam chyba jeszcze jakiegos pneumatyka to ci go moge w jakiejs promocji podeslac, material na kryze tez moge zalatwic :) mam swiateczna promocje a pozatym trzeba mi kasy :) a co do kosztow to zalezy ile ci sie chce szukac. Mysle ze w 100 bys sie zmiescil.

: śr gru 26, 2007 20:37
autor: Gashkas
KamilW mam kilka pytan:

1. Jak obnizyc u mnie wolne obroty na Weberku? Na rozgrzanym silniku 1100 srednio obrotow ... a powinny byc nizsze chyba (glownie chodzi mi o to, ze na takowych nie moge raczej zaplonu poprawnie ustawic)? Sruba z wolnych na maxa wykrecona ...

2. Jaki to koszt zmienic kolektor na 4-2-1 i walek z wersji GTI (jak czytalem w opisie Twojego Golfika) ?

Pozdro!

: pn gru 31, 2007 13:46
autor: _pączek_
pisze do Kamila ale chyba chłopak czasu na razie nie ma bo cisza...
wiec szkryfne tutaj-dużo jest z tym roboty gdybym dostał gaźnik i kryze-oba graty gotowe do zamontowania
Pytam bo nie mam garażu i musiałbym to swapować w warunkach polowych a 'troche' zimno qrde jest a już mnie szlak trafia z tym graciarskim pierburgiem-gaśnie świnie jak mu luz wrzucę a jednoczesne hamowanie i gazowanie na luzie nie należy do najbezpieczniejszych manewrów :chytry:
Zaznaczam że ma silnik PN więc czy potrzebowałbym jakieś dodatkowe części poza gaźnikiem,kryzą i jakąś linką do ssania??
Ma ktoś może jakąś fotoporade bo mało które fotki w tym temacie działają...
w razie czego proszę słać na @ krissek.p@wp.pl

: pn gru 31, 2007 15:28
autor: Gashkas
krissek w PN masz 2ee ? Masz tam jakies elementy do ktorych sa podlaczone weze wodne? Jak masz wszystkie czesci kompletne, srubki itp to nie jest moim zdaniem duzo roboty. Mysle ze popoludnie w zupelnosci wystarczy, jak ja to robilem to Golfik stal chyba 2 dni bo mialem pewne trudnosci z dopasowaniem kryzy :)

: pn gru 31, 2007 16:35
autor: _pączek_
Gashkas pisze:w PN masz 2ee
no dokładnie
a nie trzeba jakiejś pompy paliwa zmieniać czy czegoś takiego??
czekam ażKamilW, się odezwie w sprawie kryzy i gaźnika i chytomy :bajer:
sory za OT :bajer:

: pn gru 31, 2007 18:24
autor: Gashkas
Wydaje mi sie, ze obejdzie sie bez zmian alr to poczekaj na speca :bajer: :chytry:

: pn gru 31, 2007 19:07
autor: _pączek_
Gashkas pisze:to poczekaj na speca :bajer: :chytry:
no czekam czekam i doczekać sie nie umiem... 8)

: wt sty 01, 2008 19:16
autor: KamilW
Gashkas pisze:Jak obnizyc u mnie wolne obroty na Weberku? Na rozgrzanym silniku 1100 srednio obrotow ... a powinny byc nizsze chyba (glownie chodzi mi o to, ze na takowych nie moge raczej zaplonu poprawnie ustawic)? Sruba z wolnych na maxa wykrecona ...
wydaje mi sie ze takie obroty to wina lewego powietrza. sprubuj zerknac czy ci nie bierze lewizny a dopiero potem dzialaj z obnizaniem.
Gashkas pisze:Jaki to koszt zmienic kolektor na 4-2-1 i walek z wersji GTI (jak czytalem w opisie Twojego Golfika) ?


koszt to okolo 200 zl
krissek pisze:pisze do Kamila ale chyba chłopak czasu na razie nie ma bo cisza...
wiec szkryfne tutaj-dużo jest z tym roboty gdybym dostał gaźnik i kryze-oba graty gotowe do zamontowania
Pytam bo nie mam garażu i musiałbym to swapować w warunkach polowych a 'troche' zimno qrde jest a już mnie szlak trafia z tym graciarskim pierburgiem-gaśnie świnie jak mu luz wrzucę a jednoczesne hamowanie i gazowanie na luzie nie należy do najbezpieczniejszych manewrów
Zaznaczam że ma silnik PN więc czy potrzebowałbym jakieś dodatkowe części poza gaźnikiem,kryzą i jakąś linką do ssania??
Ma ktoś może jakąś fotoporade bo mało które fotki w tym temacie działają...
no musisz sobie zarezerwowac ze 3 godziny. W zasadzie jak masz kryze i gaznik to musisz jakos linke gazu i ssania zmodzic a potem jakis dolot i tyle. W zasadzie zadnych konkretnych czesci nie trzeba, bo wszystko zalezy od rozwiazania.
krissek pisze:a nie trzeba jakiejś pompy paliwa zmieniać czy czegoś takiego??
nie trzeba zmieniac pompy paliwa, wszystko zostaje bez zmian.

: wt sty 01, 2008 19:43
autor: _pączek_
KamilW, poszło pw do Ciebie-no chyba że coś się sypneło i nie dochodzą...

: wt sty 01, 2008 20:24
autor: Gashkas
KamilW moze w przyszlym tygodniu rozbiore gaznik i lookne co i jak. zdawalo mi sie, ze lecialo po nim gdzies paliwo ... :/

a skad mozna wytrzasnac taki kolektor i z jakiego dokladnie silnika ten walek? podchodzi on bez zadnych przerobek ... ?

: wt sty 01, 2008 21:01
autor: KamilW
krissek pisze:KamilW, poszło pw do Ciebie-no chyba że coś się sypneło i nie dochodzą...
doszedl, odpisze ci za chwile
Gashkas pisze:a skad mozna wytrzasnac taki kolektor i z jakiego dokladnie silnika ten walek? podchodzi on bez zadnych przerobek ... ?
poszukaj na allegro, najlepiej z silnika PF (GTi 112KM - i walek i kolektor podchodza bez przerobek)