O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam Panowie, dlugo mnie tu nie bylo, jak ktos ma jakies niewyjasnione pytania to pisac. (nie chce mi sie czytac wszystkiego co bylo) postaram sie bywac czesciej na forum . Wogole jakby ktos byl zainteresowany to sprzedaje Golfa. Link do aukcji jest tu:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=288474599
Ceny jeszcze nie ustalilem, jesli ktos ma propozycje za ile mozna go puscic lub jest zainteresowany zakupem to pisac. Przesiadam sie na BMW 323i (170KM) byc moze juz 5 stycznia.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=288474599
Ceny jeszcze nie ustalilem, jesli ktos ma propozycje za ile mozna go puscic lub jest zainteresowany zakupem to pisac. Przesiadam sie na BMW 323i (170KM) byc moze juz 5 stycznia.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Krissek, co do cen to zalezy jak znajdziesz. Ja mam tam chyba jeszcze jakiegos pneumatyka to ci go moge w jakiejs promocji podeslac, material na kryze tez moge zalatwic mam swiateczna promocje a pozatym trzeba mi kasy a co do kosztow to zalezy ile ci sie chce szukac. Mysle ze w 100 bys sie zmiescil.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
KamilW mam kilka pytan:
1. Jak obnizyc u mnie wolne obroty na Weberku? Na rozgrzanym silniku 1100 srednio obrotow ... a powinny byc nizsze chyba (glownie chodzi mi o to, ze na takowych nie moge raczej zaplonu poprawnie ustawic)? Sruba z wolnych na maxa wykrecona ...
2. Jaki to koszt zmienic kolektor na 4-2-1 i walek z wersji GTI (jak czytalem w opisie Twojego Golfika) ?
Pozdro!
1. Jak obnizyc u mnie wolne obroty na Weberku? Na rozgrzanym silniku 1100 srednio obrotow ... a powinny byc nizsze chyba (glownie chodzi mi o to, ze na takowych nie moge raczej zaplonu poprawnie ustawic)? Sruba z wolnych na maxa wykrecona ...
2. Jaki to koszt zmienic kolektor na 4-2-1 i walek z wersji GTI (jak czytalem w opisie Twojego Golfika) ?
Pozdro!
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- _pączek_
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
- Lokalizacja: wisła
- Kontakt:
pisze do Kamila ale chyba chłopak czasu na razie nie ma bo cisza...
wiec szkryfne tutaj-dużo jest z tym roboty gdybym dostał gaźnik i kryze-oba graty gotowe do zamontowania
Pytam bo nie mam garażu i musiałbym to swapować w warunkach polowych a 'troche' zimno qrde jest a już mnie szlak trafia z tym graciarskim pierburgiem-gaśnie świnie jak mu luz wrzucę a jednoczesne hamowanie i gazowanie na luzie nie należy do najbezpieczniejszych manewrów
Zaznaczam że ma silnik PN więc czy potrzebowałbym jakieś dodatkowe części poza gaźnikiem,kryzą i jakąś linką do ssania??
Ma ktoś może jakąś fotoporade bo mało które fotki w tym temacie działają...
w razie czego proszę słać na @ krissek.p@wp.pl
wiec szkryfne tutaj-dużo jest z tym roboty gdybym dostał gaźnik i kryze-oba graty gotowe do zamontowania
Pytam bo nie mam garażu i musiałbym to swapować w warunkach polowych a 'troche' zimno qrde jest a już mnie szlak trafia z tym graciarskim pierburgiem-gaśnie świnie jak mu luz wrzucę a jednoczesne hamowanie i gazowanie na luzie nie należy do najbezpieczniejszych manewrów
Zaznaczam że ma silnik PN więc czy potrzebowałbym jakieś dodatkowe części poza gaźnikiem,kryzą i jakąś linką do ssania??
Ma ktoś może jakąś fotoporade bo mało które fotki w tym temacie działają...
w razie czego proszę słać na @ krissek.p@wp.pl
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
krissek w PN masz 2ee ? Masz tam jakies elementy do ktorych sa podlaczone weze wodne? Jak masz wszystkie czesci kompletne, srubki itp to nie jest moim zdaniem duzo roboty. Mysle ze popoludnie w zupelnosci wystarczy, jak ja to robilem to Golfik stal chyba 2 dni bo mialem pewne trudnosci z dopasowaniem kryzy
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- _pączek_
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
- Lokalizacja: wisła
- Kontakt:
no dokładnieGashkas pisze:w PN masz 2ee
a nie trzeba jakiejś pompy paliwa zmieniać czy czegoś takiego??
czekam ażKamilW, się odezwie w sprawie kryzy i gaźnika i chytomy
sory za OT
Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2007 17:03 przez _pączek_, łącznie zmieniany 1 raz.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
wydaje mi sie ze takie obroty to wina lewego powietrza. sprubuj zerknac czy ci nie bierze lewizny a dopiero potem dzialaj z obnizaniem.Gashkas pisze:Jak obnizyc u mnie wolne obroty na Weberku? Na rozgrzanym silniku 1100 srednio obrotow ... a powinny byc nizsze chyba (glownie chodzi mi o to, ze na takowych nie moge raczej zaplonu poprawnie ustawic)? Sruba z wolnych na maxa wykrecona ...
Gashkas pisze:Jaki to koszt zmienic kolektor na 4-2-1 i walek z wersji GTI (jak czytalem w opisie Twojego Golfika) ?
koszt to okolo 200 zl
no musisz sobie zarezerwowac ze 3 godziny. W zasadzie jak masz kryze i gaznik to musisz jakos linke gazu i ssania zmodzic a potem jakis dolot i tyle. W zasadzie zadnych konkretnych czesci nie trzeba, bo wszystko zalezy od rozwiazania.krissek pisze:pisze do Kamila ale chyba chłopak czasu na razie nie ma bo cisza...
wiec szkryfne tutaj-dużo jest z tym roboty gdybym dostał gaźnik i kryze-oba graty gotowe do zamontowania
Pytam bo nie mam garażu i musiałbym to swapować w warunkach polowych a 'troche' zimno qrde jest a już mnie szlak trafia z tym graciarskim pierburgiem-gaśnie świnie jak mu luz wrzucę a jednoczesne hamowanie i gazowanie na luzie nie należy do najbezpieczniejszych manewrów
Zaznaczam że ma silnik PN więc czy potrzebowałbym jakieś dodatkowe części poza gaźnikiem,kryzą i jakąś linką do ssania??
Ma ktoś może jakąś fotoporade bo mało które fotki w tym temacie działają...
nie trzeba zmieniac pompy paliwa, wszystko zostaje bez zmian.krissek pisze:a nie trzeba jakiejś pompy paliwa zmieniać czy czegoś takiego??
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
KamilW moze w przyszlym tygodniu rozbiore gaznik i lookne co i jak. zdawalo mi sie, ze lecialo po nim gdzies paliwo ... :/
a skad mozna wytrzasnac taki kolektor i z jakiego dokladnie silnika ten walek? podchodzi on bez zadnych przerobek ... ?
a skad mozna wytrzasnac taki kolektor i z jakiego dokladnie silnika ten walek? podchodzi on bez zadnych przerobek ... ?
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
doszedl, odpisze ci za chwilekrissek pisze:KamilW, poszło pw do Ciebie-no chyba że coś się sypneło i nie dochodzą...
poszukaj na allegro, najlepiej z silnika PF (GTi 112KM - i walek i kolektor podchodza bez przerobek)Gashkas pisze:a skad mozna wytrzasnac taki kolektor i z jakiego dokladnie silnika ten walek? podchodzi on bez zadnych przerobek ... ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 264 gości