1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Od niedawna posiadam 1.6 SR AKL, podstawowe wymiany po zakupie:
- zalałem - Castrol Magnatec 10W-40
- świece BOSCH plus YTTRIUM +7, kupiłem przed wykręceniem i wiem, że powinny być NGK BKUR6ET-10. Mam nadzieję, że porcelana się już nie kruszy i z dwa lata wytrzymają. W golfie AFT wkręciłem też Boscha i wszystko ok.
- czujnik temperatury 90zł, bo raz wskazywał 50 raz 80 stopni. Ogólnie wariował. Po wymianie okazało się, że trzeba jeszcze termostat, gdyż podczas jazdy temperatura spada do 80 (chyba) - kreska przed 90, czyli jeszcze coś tam dogrzewa ale zima tuż tuż.
Dziś zdiagnozowano, że jednak przepustnica do czyszczenia. Delikatna czkawka na biegu jałowym. Obroty nie falują. Mam nadzieję, że po czyszczeniu nie trzeba będzie podłączać pod komp.
Czyli normalne dolegliwości AKL, jak tu poczytałem.
Na koniec zostawiam rozrząd i tu proszę o polecenie paska. Podobno Gates produkowany w Polsce i nie ma zaufania do niego. Dwa lata temu do golfa AFT taki założyłem. W tym roku sprzedawca polecił mi BOSCHa. hmmm....
Ogólnie autko jak ta lala
- zalałem - Castrol Magnatec 10W-40
- świece BOSCH plus YTTRIUM +7, kupiłem przed wykręceniem i wiem, że powinny być NGK BKUR6ET-10. Mam nadzieję, że porcelana się już nie kruszy i z dwa lata wytrzymają. W golfie AFT wkręciłem też Boscha i wszystko ok.
- czujnik temperatury 90zł, bo raz wskazywał 50 raz 80 stopni. Ogólnie wariował. Po wymianie okazało się, że trzeba jeszcze termostat, gdyż podczas jazdy temperatura spada do 80 (chyba) - kreska przed 90, czyli jeszcze coś tam dogrzewa ale zima tuż tuż.
Dziś zdiagnozowano, że jednak przepustnica do czyszczenia. Delikatna czkawka na biegu jałowym. Obroty nie falują. Mam nadzieję, że po czyszczeniu nie trzeba będzie podłączać pod komp.
Czyli normalne dolegliwości AKL, jak tu poczytałem.
Na koniec zostawiam rozrząd i tu proszę o polecenie paska. Podobno Gates produkowany w Polsce i nie ma zaufania do niego. Dwa lata temu do golfa AFT taki założyłem. W tym roku sprzedawca polecił mi BOSCHa. hmmm....
Ogólnie autko jak ta lala
Dzięki, chyba na taki teraz postawię. Właśnie przeczytałem w temacie o paskach rozrządu i innych podobnych, iż też polecany.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:16
- Lokalizacja: szczecin/cork
- wav
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
Panowie mam problem, powiedzcie czy nasze AKL'y odpowietrza sie inaczej niż wyszstkie inne auta??
wsadziłem termostat którego nie było i przestało mi grzać w aucie byłem u mechanika bo stwierdziłem że może nie potrafie odpowietrzyć swojej maszyny ale on zrobił to samo co ja , węże były ciepłe wszystko ok ale dalej nie grzało a na drugi dzień znowu to samo górny wąż gorący a dolny idący od chłodnicy zimny...
Więc co może byc przyczyną??
wsadziłem termostat którego nie było i przestało mi grzać w aucie byłem u mechanika bo stwierdziłem że może nie potrafie odpowietrzyć swojej maszyny ale on zrobił to samo co ja , węże były ciepłe wszystko ok ale dalej nie grzało a na drugi dzień znowu to samo górny wąż gorący a dolny idący od chłodnicy zimny...
Więc co może byc przyczyną??
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511
w MK4 nie zrobisz resetu przez odłączenie aku, jedynie Vagsuperczaro pisze:teraz chciałbym zrobić reset kompa przez zdjęcie klemy minus a potem plus,,,ale mam założony nieoryginalny alarm i nie wiem czy coś mi się nie rozkoduje..
jak myślicie?
musisz zagrzać na postoju(a nie jest to łatwe) przytrzymaj gaz przez parę minut przy włączonym nawiewie na max temp.wav pisze:powiedzcie czy nasze AKL'y odpowietrza sie inaczej niż wyszstkie inne auta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 380 gości