Strona 57 z 69

: śr sty 06, 2010 18:14
autor: W_I_T_E_K
Dzięki za odpowiedz.
Rozumiem ze będę musiał przekodować immo w kluczykach , ale czy będę musiał zmienić kodowanie licznika? Kupiłem od golfa IV 1,6 sr akl , czyli taki sam jak mój tylko z MFA.

: śr sty 06, 2010 18:20
autor: greg
W_I_T_E_K pisze:Rozumiem ze będę musiał przekodować immo w kluczykach , ale czy będę musiał zmienić kodowanie licznika?
możliwe ze tak - zależy jakie ty masz wyposażenie a jakie wyposażenie miał właściciel licznika z MFA

: śr sty 06, 2010 18:22
autor: W_I_T_E_K
Kodowanie bede musiał spisać ze swoich zegarów? Ale skąd dokładnie się to spisuje i gdzie trzeba to wpisać w nowych zegarach?
Dajcie jakiś manual.
Plisss :kwiat: :kwiat:

: śr sty 06, 2010 19:12
autor: greg
wchodzisz w swoje zegary czyli VAG>17> czyli w instruments
pojawi ci się tak:
VAG Number i tu numer zegarów np 1J0 919 860D
poniżej Soft coding i tu np 03142 - spisujesz
wkładasz nowe zegary i znowu się logujesz i pokaże ci się kodowanie - jeśli będzie inne niż to co spisałeś naciskasz Coding 07 i wpisujesz swoje kodowanie

: śr sty 06, 2010 19:16
autor: W_I_T_E_K
Dziękuje ,myślałem że trzeba coś więcej kombinować.
Powinienem dać rade.

: czw sty 07, 2010 11:10
autor: lukjar7
a wiesz jak zakodować klucze i zrobić korektę przebiegu :)

: czw sty 07, 2010 11:23
autor: W_I_T_E_K
To akurat wiem. Kluczyki już sobie dorabiałem bo miałem jeden jak kupowałem auto.
Zeby z czytać pin kupiłem specjalnie vagtacho od chinoli na ebayu.
A korekte licznika robiłem u kumpla w golfie bo kupił z cofniętym.
Nie wiedziałem tyko o co chodzi z tym kodowaniem licznika.

: czw sty 07, 2010 13:37
autor: lukjar7
W_I_T_E_K pisze:To akurat wiem. Kluczyki już sobie dorabiałem bo miałem jeden jak kupowałem auto.
Zeby z czytać pin kupiłem specjalnie vagtacho od chinoli na ebayu.
A korekte licznika robiłem u kumpla w golfie bo kupił z cofniętym.
Nie wiedziałem tyko o co chodzi z tym kodowaniem licznika.
czyli spokojnie dasz sobie rade :)

: czw sty 07, 2010 14:55
autor: Rav81
Panowie czy komukolwiek udało się zaadaptować licznik inny niż oryginalny - bez znaczenia z fis, 1/2fis czy bez do auta gdzie pierwotnie był licznik firmy bosch? Podobno w takim przypadku potrzebne są specjalne kody w celu przeprogramowania sterownika silnika(komunikat 'engine workshop'), ma ktoś z Was dostęp do takich kodów? Nie chce ich dostać tylko kupić/podjechać w celu dokończenia montażu(odpłatnie) licznika z fis w moim klekocie.


pozdrawiam
Rafał

: pt sty 08, 2010 12:51
autor: lukjar7
Rav81 pisze:Panowie czy komukolwiek udało się zaadaptować licznik inny niż oryginalny - bez znaczenia z fis, 1/2fis czy bez do auta gdzie pierwotnie był licznik firmy bosch? Podobno w takim przypadku potrzebne są specjalne kody w celu przeprogramowania sterownika silnika(komunikat 'engine workshop'), ma ktoś z Was dostęp do takich kodów? Nie chce ich dostać tylko kupić/podjechać w celu dokończenia montażu(odpłatnie) licznika z fis w moim klekocie.


pozdrawiam
Rafał
w adaptacjach na 0 kanale ustawienie wart "0" nie pomaga ?

: pt sty 08, 2010 21:50
autor: -rafaello-
Panowie mam pytanie dzis zabralem sie za rozebranie licznika auto G4 / 1.4L / rocznik 2000.11 miesiac .Licznik orginalnie nie posiada Fis firmy jest Motometer. Nie wiem czy dobrze sie orientuje ze zdjencia jakie zrobilem wynika ze moje auto ma CAN ?, moge zastsowac do mojego autka kazdy licznik z full fisem CAN ? benzynowy dla mojego autka ?
Obrazek

: pt sty 08, 2010 22:16
autor: greg
-rafaello- pisze:moge zastsowac do mojego autka kazdy licznik z full fisem CAN ?
tak -możesz

: śr sty 13, 2010 09:41
autor: W_I_T_E_K
Witam . Nie moge wejsc w kanał 50 zeby zmienić pin nowych zegarów na ten ze starych. Co robie nie tak?
Robie wg opisu ze strony seata:
Zakładamy liczniki z MFA i możemy już sprawdzić, że działa MFA prawidłowo, ale niestety nie odpalimy jeszcze silnika 􀀯, wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który wyczytaliśmy, potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów.
Kodowanie immo , przebieg , zrobiłem wszystko ok.

: śr sty 13, 2010 22:15
autor: ukiloki
W_I_T_E_K, opis ze strony seata jest do licznika z immo3, poczytaj ten watek a znajdziesz sposob na twoj licznik, masz immo2