Strona 56 z 118
: pn lis 09, 2009 10:52
autor: dimmer
a od kedy jezdzi po naszych polskich pięknych i równych drogach
:):)????kolega kupił leona 2002 150KM diesel prosto z niemiec normalie igiełka na amorach miał po 75 % to było 1.5 roczku temu teraz heh prawe amory maj mniej niż lewe cos ponad 60 % a lewe nie wiem ile mają nie pamietam juz ile mi mówił
: pn lis 09, 2009 12:16
autor: feniks
dimmer pisze:a od kedy jezdzi po naszych polskich pięknych i równych drogach
:)???
od września 2008 przy 178tys.km
: wt lis 10, 2009 13:22
autor: dimmer
feniks79 pisze:dimmer pisze:a od kedy jezdzi po naszych polskich pięknych i równych drogach
:)???
od września 2008 przy 178tys.km
a widzisz a ten mój od 2000 roku po drogach południowej polski najpierw podkarpacie a teraz małopolska zawieszenie ma juz prawo miec 60 % i mniej
: sob lis 21, 2009 16:24
autor: scuzzy
Witam. Mam następujący problem. Odpalam silnik, przejadę kilka kilometrów i normalnie powinno być już na wskaźniku temperatury około 90 stopni a wskaźnik temperatury silnika wskazuje "zero", innym razem po odpaleniu silnika zaczyna normalnie wskazywać rosnącą temperaturę, kolejnym razem po przejechaniu kilku km patrzę na wskaźnik i pokazuje 90stopni, po jakimś czasie patrzę na niego znowu a wskaźnik wskazuje "zero"
i bądź tu mądry... To wina czujnika temperatury cieczy chłodzącej?? Jaki jest jego koszt?? Z góry dzięki za sugestie
: sob lis 21, 2009 16:29
autor: Jazz_Blue
Najprawodpodobniej będzie to wina właśnie tego czujnika. Koszt w ASO ok 100zł, jeśli będziesz kupował to tylko oryginał, niekoniecznie w ASO.
: sob lis 21, 2009 16:38
autor: scuzzy
A jeśli się okaże że to nie jest wina tego czujnika to co z nim potem zrobię?? Dlaczego tylko oryginał? Zamienniki padają?
: sob lis 21, 2009 16:41
autor: Jazz_Blue
Zamienniki nic nie warte, zamiennik ok 40-50zł, jak dobrze poszukasz to i oryginał w tej cenie znajdziesz.
Objawy typowe jak przy uszkodzonym czujniku.
: sob lis 21, 2009 16:45
autor: scuzzy
Ok, dzięki serdeczne za pomoc!
Który z tych czujników wybrać?:
http://moto.allegro.pl/item804537779_cz ... _3260.html
http://moto.allegro.pl/item825992241_cz ... _6_sr.html
http://moto.allegro.pl/item801330898_cz ... _audi.html
Kolejny problem to ABS'em. Co jakiś czas świeci mi się kontrolka od ABS'u, raz się świeci a raz nie, raz ABS nie działa a raz działa. Czasami czuję ABS pod pedałem hamulca podczas wolnej jazdy i delikatnego hamowania. Czy to czujnik ABS'u?
: sob lis 21, 2009 17:11
autor: OIL
wybierz ten z odpowiednią wtyczką , w sklepach tez masz podobne ceny
: sob lis 21, 2009 17:53
autor: Jazz_Blue
scuzzy pisze:Który z tych czujników wybrać?
Pierwszy nie jest oryginalny, tylko zamiennik, drugi używany więc też odpada, sprawdź sobie jaką masz koncówkę, najprawdopodopieniej kwadratową o numerze: 059 919 501.
: sob lis 21, 2009 18:14
autor: wav
Michau90 pisze:Moj ma 200 tysiakow ... i oleju troszke bierze
jaki olej lejesz do silnika???
A wy Panowie jakie oleje lejecie do waszych silników??
ja mam 200tyś i zrobiłem bład bo wlałem Castrol'a Edge 5W 30...
Jak byście mogli polecić mi jakiś olej dobry bo tego Castrol'a łyka mi bardzo zrobiłem kolo 5tys km i musiałem dolac jakieś 1,5l
: sob lis 21, 2009 18:35
autor: Jazz_Blue
wav pisze:A wy Panowie jakie oleje lejecie do waszych silników??
Przebieg 145 000 km - Motul 6100 Synergie+ 10w40.
wav pisze:Jak byście mogli polecić mi jakiś olej dobry bo tego Castrol'a łyka mi bardzo zrobiłem kolo 5tys km i musiałem dolac jakieś 1,5l
Raczej nic z tym nie zrobisz, bo zmieniając na półsyntetyk minimalnie może zmiejszysz zużycie oleju, nie lej czasem mineralnego, bo nie jest on wskazany!!!
Jak chcesz jeszcze długo nim jeździć i przeszkadza ci to spalanie oleju to zbierałbym na remont silnika, najlepsze wyjście.
: ndz lis 22, 2009 21:21
autor: arek@oca.pl
Witam. Jaki jest powód aby nie stosować oleju mineralnego w silniku w którym i tak zbliża się remont. Do komory spalania olej dostaje się przez uszczelniacze lub od dołu przez pierścienia i tak w najbliższym czasie należy wymienić i jedne i drugie ??Wymiana uszczelek i planowanie głowicy też nieuniknione.
: pn lis 23, 2009 08:05
autor: feniks
arek@oca.pl pisze:Jaki jest powód aby nie stosować oleju mineralnego w silniku w którym i tak zbliża się remont
nagar brudzący cały silnik + wydech, możesz uszkodzić katalizator i sondę
arek@oca.pl pisze:należy wymienić i jedne i drugie ??
w zależności jak Ci mechanik oceni
[ Dodano: 23 Lis 2009 07:08 ]
Jazz_Blue pisze:wav napisał/a:
A wy Panowie jakie oleje lejecie do waszych silników??
Przebieg 145 000 km - Motul 6100 Synergie+ 10w40.
207 650Km - Mobil 1 Special(niemiecki - Super w Polsce nazywany) S 10W40