1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » wt paź 27, 2009 19:15

Zrób zdjęcie albo wskaż na jakimś zdjęciu skrzyni, które to miejsce.



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » wt paź 27, 2009 19:39

Jazz_Blue pisze:Zrób zdjęcie albo wskaż na jakimś zdjęciu skrzyni, które to miejsce.


to jest to miejsce

Obrazek

a i nie dałem rade fotki zrobc nie wychodziła :( jescze co do ubytku płynu chłodzacego wokoło termostatu utworzył sie taki biały nalot mozna go nawet srubokrętem skrobnąc macie taki nalot czy to wskazówka ze tamtedy płyn ucieka???na krućcu go nao ma tylko na bloku
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 13:02 przez dimmer, łącznie zmieniany 4 razy.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

golfiaszzz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt paź 30, 2009 23:15
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: golfiaszzz » sob paź 31, 2009 12:43

witam mam problem z moim golfem 4 1.6 SR + LPG nie można go odpalić był podłączony na komp i wynikło ze padła przepustnica i sonda (również walowalna jalowym biegu) zostalo to wymienione no ale coż odpali pochodzi chwile i gaśnie znika w tym momęcie iskra a cewka jest dobra po podmienialem i na tej cewce tez niechce odpalić co mam zrobic pomóżcie :(

[ Dodano: 31 Paź 2009 12:58 ]
Pablitto pisze:j_anek,
Ano silnik jest b.mało elastyczny, od 2tys. zaczyna jechać, a od 3tys. dopiero ciągnie. Gadałem z innym użytkownikiem tego silnika - potwierdza
pociesze was tez tak mam

[ Dodano: 31 Paź 2009 20:12 ]
dołączam taki zzestwik błędów
Address 01
Protocol: KWP2000
Controller: 06A 906 019
Component: 1.6l R4/2V SIMOS 22272
Coding: 0004000
Shop #: WSC 00028

Address 03
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 907 379 D
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03504
Shop #: WSC 00028

Skipping Address 15-Airbags

Address 17
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 919 860 D
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V10
Coding: 00141
Shop #: WSC 00000

Address 25
Protocol: KW1281
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben

Address 46
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 959 799 Q
Component: 4C Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 31414



VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 1J0 959 799 Q
Component and/or Version: 4C Zentral-SG Komf. 0001
Software Coding: 04097
Work Shop Code: WSC 31414
Additional Info: 1J1959801A Tőrsteuerger. FS0022r
Additional Info: 1J0959802G 76 Tőrsteuerger. BF0002B1J0959802G 76 Tőrsteuerger. BF0002r
Additional Info: 1J4959811A 01 Tőrsteuerger. HL0022r
Additional Info: 1J4959812A 01 Tőrsteuerger. HR0022r1J4959812A 01 Tőrsteuerger. HR0022r
1 Faults Found:
00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

problem z odpalaniem (strzaly)- jest lepiej

Post autor: speede » czw lis 05, 2009 08:39

witam, bylem u speca od kompa i opowiedzialem jaki mam problem. Po 30 minutach cos ustawial zmienil parametry, wykasowal wartosci wyuczone i musze powiedziec ze wydaje mi sie ze jest dobrze. Z rana nie strzela ani nie pyrcha.Ale zawsze zapala . Moze nie jest jeszcze tak super bo czasem potrafi sie cos przerwac podczas odpalania, ale mozna jezdzic .Nic nie wymienialem procz czujnika temperatury, ktory mogl byc dobry. Pojezdze i zobaczymy..



Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » czw lis 05, 2009 12:56

witam Panowie mam problem a mianowicie czyściłem przepustnice byłem na adaptacji i wszystko ok ! miałem pare błędów ale po skasowaniu juz ich nie wykrywało , co do błedów to mam problem ze wskaznikiem temp po skasowaniu błędów wskazówka chodzi normalnie pokazuje temp zas na drugi dzień juz stoji w miejscu...;/ nie podnosi sie. (autko z rana odpalane chodzi chodzi i nieraz obroty zejda do 600 i potrafi zgasnąć;/) co to może być?

druga sprawa kontrolka ESP po wykasowaniu błedów jest wszystko ok po parenastu km zapala sieznowu...;/

pomocy


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Michau90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 21:24
Lokalizacja: ChrzanóVW/CzyżóVWka
Kontakt:

Post autor: Michau90 » czw lis 05, 2009 21:13

Witam
Mam takie problemy
1. Gdy auto stoi w miejscu to spalanie podnosi mi sie do gory. To chyba nie jest normalne? A gdy podczas jazdy wrzuce na luz to spalanie spada na dol (to chyba jest dobrze :) )
2. Gdy auto jest na luzie i stoi w miejscu to po parunastu sekundach zaczyna lekko 'trzepac', drgac autem .. ale to chyba normalne przy tym silniku?
3. Ostatnimi czasy mam taki problem ze spalaniem ze nie moge zejsc ponizej 8 l, przy 'lekkiej' jezdzie. Wydaje mi sie ze pali troche za duuzo. Gdy miałem stara przepustnice, czyli jakies 5 miesiecy temu to spalanie schodzilo mi do jakis 6 l :helm: .Moze przepustnica jakąś usterke ma czy cos? Przepustnica została mi wstawiona jakas uzywana w warsztacie.

Mam nadzieje ze zrzumieliscie :)
Pozdrawiam

aha jeszcze jedno ... gdy auto stoi w miejscu jest odpalone to na spalaniu tym w danej chwili pokazuje koło 3 L. u Was tez tak jest?
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 22:41 przez Michau90, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arek@oca.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 23:12
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: arek@oca.pl » czw lis 05, 2009 22:16

Ja też posiadam MK4 z silnikiem AKL bez gazu i jak czytam wszystkie wasze problemy to dla mnie jak bajka ponieważ moj odpala normalnie pracuje równo kiedyś gasł to wymieniłę rure łączącą filtr powietrza z przepustnicą ponieważ urwało sie odejście na odmę. Pali około 8 litrów ale pomimo przebiegu 140 tys bierze troche oleju Moje pytanie jak jest z olejem w waszych autach ???



Michau90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 21:24
Lokalizacja: ChrzanóVW/CzyżóVWka
Kontakt:

Post autor: Michau90 » czw lis 05, 2009 22:39

Moj ma 200 tysiakow ... i oleju troszke bierze :)



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt lis 06, 2009 11:15

zalezy gdzie jezdzisz i jak wczesniej eksploatowany był silnik no i jak jezdzisz jednemu bierze troszke drugiemu 1.5l ja mam same góry i pod góre czasem gór na 2 biegu z góry hamowanie silnikiem krótke dystanse i 1.5 wezmie jak jezdziłem w trase dawniej to brał duzoo mniej . duzo zalezy jak go ktos wczesniej eksploatował bo jak pociskał do deski to taki silnik pierscienie moze miec juz lekko przepuszczające


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt lis 06, 2009 11:56

u mnie 170 tysiecy i nie bierze (minimalne wycieki) mobil 5w50 od nowego. Zas cos zaczelo ostroszumiec w z tylu jakby oid drzwi kola- normalnie swiszcze. Nie wiem gdzie szukac przyczyny. Pozatym silnik jest ok.



Awatar użytkownika
arek@oca.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 23:12
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: arek@oca.pl » pt lis 06, 2009 14:47

Dużo jeżdze po mieście i dośc spokojnie i nie dolewam nic ani grama nawet 3 miesiące (3-4tys km) ale jak musze pojechać z Wrocka do Krakowa autostradą w 4 osoby i troche ład. na autostradzie ok 180km /h bo mozna poszaleć to po ok 800 kilometrach musze dolać ok 300ml oleju przy dużych obrotach przepala więcej. :((



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt lis 06, 2009 20:51

no to juz zalezy pierscienie czasem uszczelniacze to bedzie łykał no ja mam 10w40 przy 150 000 ale ile w rzeczywistosci moje auto ma moze o 150 000 to bylo cofniete heh mozna jakos sprawdzic czy cofane.... znaczy jak mozna łatwo sprawdzic jak go kupiłem to na oryginalnym zawieszeniu od 2000 roku w polsce jeszcze jezdze na nim amory po 60 % jeszcze jest


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » ndz lis 08, 2009 16:17

Ponownie dołączę się do wątku.
Mój AKL przed remontem silnika brał 1litr/1000 km :rotfl: , więc sporo a jeździłem na Mobilu 10W40. Silniczek wyremontowany i na razie na 12000 km nie wziął ani grama :bigok:


Ostatnio również walczyłem z uruchamianiem zimnego silnika(było nie dawno w wątku) - przyczyna - REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA - ale przy okazji wymieniłem tez dobrą pompkę paliwa (koszt naprawy 180 zł - części używane)


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn lis 09, 2009 08:33

dimmer pisze:mozna jakos sprawdzic czy cofane.... znaczy jak mozna łatwo sprawdzic
podjedź do ASO i jeśli było kiedyś serwisowane to Ci podadzą przy jakim przebiegu ostatnio serwis odwiedzono i możesz sobie na tej podstawie obliczyć ile mógł faktycznie nakulać
czasami cza naściemniać że nie wiesz czy rozrząd wymienić itp. :helm:

[ Dodano: 09 Lis 2009 07:35 ]
dimmer pisze:jak go kupiłem to na oryginalnym zawieszeniu od 2000 roku w polsce jeszcze jezdze na nim amory po 60 % jeszcze jest
u mnie 207tys. km przebiegu 98r i zawiecha miała miesiąc temu 73% a amorki fabryczne


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości