O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
lukasz_zn masz palnikowy (rurkowy to taki z dwiema wystajacymi rurkami ) a co do pompy to nie wiem , moze to ze w RP jest pompa elektryczna a wypadaloby miec mechaniczna. Ja inne pytanie do znawcow budowy webera FOS , dzis go czyscilem i w sumie byly w nimi dysze powietrzne 220 220 , i znalazlem 1 od paliwa 150 te 3 byly kolo siebie w gdzie jest ta druga dysza paliwa ? I w sumie drugie pytanie czy tak naprawde przy zasilaniu LPG te parametry maja jakis sens ?Pozdro
no nie doczekalem sie jeszcze odpowiedzi na nurtujace mnie pytania...W zamian za to przesylam krotki film z przyspieszenia gofera 0-100. W samochodzie 2 osoby, opony 195/15/55, teren w miarę prosty:) Prosilbym o dzielenie sie swoimi wrazeniami nt. swoich osiągow:)
http://www1.zippyshare.com/v/94290506/file.html
http://www1.zippyshare.com/v/94290506/file.html
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
jak na samym gazie to dysze nie grają roli ale proponuję zabawić się jednak w dysze i uruchomienie benzyny na zimę bo jeśli nie wiesz jeszcze co to znaczy zamarzający parownik to się na pewno dowiesz
co do webera w RP-myślę,, że raczej powinna zagrać ta pompa elektryczna tylko trzeba by zamontować taką puszkę na benzynę co w gaźnikowcach jest zamontowana na głowicy-jest tam wlot paliwa z pompki, wylot na gaźnik i wylot na powrót-działa to tak, że jak paliwo nie może lecieć do gaźnika bo zamknięty jest zawór iglicowy gaźnika to paliwo leci z powrotem do zbiornika, druga sprawa to dobrze by było zamontować odcięcie pompy paliwa na czas pracy na gazie-po co ma ciągle mieszać paliwo
codo tej puszki na paliwo-nie jest ona potrzebna jeśli masz np gaźnik z dużego fiata z silnikiem polonezowskim-ma on wtedy 2 króćce paliwowe-wlot z pompki i wylot na powrót-wlot na wężyk fi 8, wylot fi 6-niestety nie pamiętam oznaczeń takich gaźników
co do webera w RP-myślę,, że raczej powinna zagrać ta pompa elektryczna tylko trzeba by zamontować taką puszkę na benzynę co w gaźnikowcach jest zamontowana na głowicy-jest tam wlot paliwa z pompki, wylot na gaźnik i wylot na powrót-działa to tak, że jak paliwo nie może lecieć do gaźnika bo zamknięty jest zawór iglicowy gaźnika to paliwo leci z powrotem do zbiornika, druga sprawa to dobrze by było zamontować odcięcie pompy paliwa na czas pracy na gazie-po co ma ciągle mieszać paliwo
codo tej puszki na paliwo-nie jest ona potrzebna jeśli masz np gaźnik z dużego fiata z silnikiem polonezowskim-ma on wtedy 2 króćce paliwowe-wlot z pompki i wylot na powrót-wlot na wężyk fi 8, wylot fi 6-niestety nie pamiętam oznaczeń takich gaźników
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
panowie mam pytanko posiadam golfa 3 na jedno punktowym wtrysku, czy jest sens założenia gaźnika do niego czy zwiększy to moc silnika, silnik mam 1.6
jeżeli jest sens montowania gaźniora to czy taki by pasował gaźnik
jeżeli jest sens montowania gaźniora to czy taki by pasował gaźnik
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 196 gości