O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » wt paź 30, 2007 16:14

Dic dzieki jak bedziesz mial czas to podaj jeszcze grubosc 2 kryzy, choc ja osobiscie mam problem z dostaniem materialu w miescie , a bylem tez w sklepie z czesciami tylko do FSO Fiat i nie mieli nic do webera :grrr: ten trojnik do gazu z dlawkami po ile ?



Awatar użytkownika
Dic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr sty 17, 2007 22:22
Lokalizacja: Szyszków
Kontakt:

Post autor: Dic » wt paź 30, 2007 17:02

trójnik ok 10 zł kosztował mnie bo plastikowy ale po 15 był metalowy ale nie było w sklepie wiec wziąłem ten :) Spoko już jutro podam ci grubość bo narazie moja suwmiarka pojechała z ojcem


Sprzedam Pietburga 2EE Tanio !! pytać

Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » śr paź 31, 2007 02:15

lukasz_zn masz palnikowy (rurkowy to taki z dwiema wystajacymi rurkami ) a co do pompy to nie wiem , moze to ze w RP jest pompa elektryczna a wypadaloby miec mechaniczna. Ja inne pytanie do znawcow budowy webera FOS , dzis go czyscilem i w sumie byly w nimi dysze powietrzne 220 220 , i znalazlem 1 od paliwa 150 :crazy: te 3 byly kolo siebie w gdzie jest ta druga dysza paliwa ? I w sumie drugie pytanie czy tak naprawde przy zasilaniu LPG te parametry maja jakis sens ?Pozdro



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr paź 31, 2007 03:59

yolmen ta dysza 150 to bodajze od ssania. a paliwowe dysze obie masz po bokach gaznika przykrecane kluczem ...


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » śr paź 31, 2007 11:09

a czy jesli sie jezdzi na gazie to czy te wszystkie dysze maja jakis sens ? bo jak nie to nie bede sie nimi bawil



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr paź 31, 2007 12:57

jezdzisz tylko i wylacznie na gazie ... ? tego to nie wiem gdzy nie mam u siebie gazu, musisz poczekac na wypowiedzi innych userow ...


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » śr paź 31, 2007 15:26

no nie doczekalem sie jeszcze odpowiedzi na nurtujace mnie pytania...W zamian za to przesylam krotki film z przyspieszenia gofera 0-100. W samochodzie 2 osoby, opony 195/15/55, teren w miarę prosty:) Prosilbym o dzielenie sie swoimi wrazeniami nt. swoich osiągow:)

http://www1.zippyshare.com/v/94290506/file.html



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » śr paź 31, 2007 22:35

jak na samym gazie to dysze nie grają roli ale proponuję zabawić się jednak w dysze i uruchomienie benzyny na zimę bo jeśli nie wiesz jeszcze co to znaczy zamarzający parownik to się na pewno dowiesz
co do webera w RP-myślę,, że raczej powinna zagrać ta pompa elektryczna tylko trzeba by zamontować taką puszkę na benzynę co w gaźnikowcach jest zamontowana na głowicy-jest tam wlot paliwa z pompki, wylot na gaźnik i wylot na powrót-działa to tak, że jak paliwo nie może lecieć do gaźnika bo zamknięty jest zawór iglicowy gaźnika to paliwo leci z powrotem do zbiornika, druga sprawa to dobrze by było zamontować odcięcie pompy paliwa na czas pracy na gazie-po co ma ciągle mieszać paliwo
codo tej puszki na paliwo-nie jest ona potrzebna jeśli masz np gaźnik z dużego fiata z silnikiem polonezowskim-ma on wtedy 2 króćce paliwowe-wlot z pompki i wylot na powrót-wlot na wężyk fi 8, wylot fi 6-niestety nie pamiętam oznaczeń takich gaźników


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » czw lis 01, 2007 02:21

t-tas ja odpalam i gasze na benzynie , regenerowalem parownik po poprzednim wlascicielu , ale ogolnie to jezdze na gazie i dlatego pytalem ...



Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » czw lis 01, 2007 20:59

lukasz_zn poszukaj gdzies 15 stron temu ktos dal zdjecia takiego moda,ze wlozyl puche od fiata , mozesz zlukac jak to wyglada



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pt lis 02, 2007 09:49

panowie mam pytanko posiadam golfa 3 na jedno punktowym wtrysku, czy jest sens założenia gaźnika do niego czy zwiększy to moc silnika, silnik mam 1.6
jeżeli jest sens montowania gaźniora to czy taki by pasował gaźnik


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 196 gości