Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam Panowie mam pytanko kupiłem ostatnio golfa 5 z 2004 roku i nie ma wyświetlacza fis a bardzo mi na tym zależy i teraz pytanko jeśli kupie taki z jak podaje w linku poniżej :
http://www.allegro.pl/item819974734_lic ... iesel.html
to czy będzie pokazywał spalanie które drzwi sa otwarte itp itd czy będzie jeszcze trzeba zmieniać coś przy kierownicy ?? przepraszam ze tak amtorsko się z tym obchodzę ale jestem nowym posiadaczem Vw
Pozdrawiam
http://www.allegro.pl/item819974734_lic ... iesel.html
to czy będzie pokazywał spalanie które drzwi sa otwarte itp itd czy będzie jeszcze trzeba zmieniać coś przy kierownicy ?? przepraszam ze tak amtorsko się z tym obchodzę ale jestem nowym posiadaczem Vw
Pozdrawiam
- kornas2007
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:33
- Lokalizacja: wołomin
witam wszystkich czytałem wszystkie posty aż łeb rozbolał i w związku z tym mam pytanko mam zegary immo3 kupiłem też immo 3 z kluczykami czy jak przepne zegary i zmienie pastylki w kluczykach to będzi działało nie mam manetki bo nowe zegary są po dzwonie a manetka pękła i chciałbym sprawdzić czy są dobre czy wyświetlacz fis nie poszedł a jak są dobre to bym je zostawił a manetki sobie dokupił
Jestem bliżej niż dalej dokończenia montażu zegarów 3B0 290 847 E w golfie również z immo3. Obecnie problem którego nie mogę przejść to zaadoptowanie kluczyków do nowego immo z licznika.
Jak powyższą operację wykonuję w Vag-tacho wszystko przebiega zgodnie z planem, niby kasuje to co należy w starym kluczyku ale na końcu operacji wyświetlany jest komunikat numbers of programming keys: 0 - co jest niestety zgodne z prawdą - żeby było śmieszniej mogę tym kluczykiem odpalić auto ze starym licznikiem a wiec nie jest on 'wymazany'.
Jak powyższą operację chcę wykonać VAG'iem postępując zgodnie z instrukcją -zmiana kodowania CAN, zmiana kodowania licznika, loguję się do licznika, adaptation kanał 50 wpisuje nowy pin, następnie stary pin test i wywala mi błąd channel 50 not available.
W grupie 22 w trzecim okienku mam liczbę 1 a więc zgodnie z instrukcją powinienem móc przeprogramować klucze.
W tak zwanym międzyczasie pokazuje mi się komunikat na wyświetlaczu work shop coding engine error - coś w tym rodzaju wiadomo jakie jest 'przesłanie'. WSC# w [02]engine mam takie samo jak było w starym liczniku, mam to zmienić?Jak tak to na jakie?Ma to bezpośredni związek na problemy z kodowaniem kluczy?
pozdrawiam
Rafał
Jak powyższą operację wykonuję w Vag-tacho wszystko przebiega zgodnie z planem, niby kasuje to co należy w starym kluczyku ale na końcu operacji wyświetlany jest komunikat numbers of programming keys: 0 - co jest niestety zgodne z prawdą - żeby było śmieszniej mogę tym kluczykiem odpalić auto ze starym licznikiem a wiec nie jest on 'wymazany'.
Jak powyższą operację chcę wykonać VAG'iem postępując zgodnie z instrukcją -zmiana kodowania CAN, zmiana kodowania licznika, loguję się do licznika, adaptation kanał 50 wpisuje nowy pin, następnie stary pin test i wywala mi błąd channel 50 not available.
W grupie 22 w trzecim okienku mam liczbę 1 a więc zgodnie z instrukcją powinienem móc przeprogramować klucze.
W tak zwanym międzyczasie pokazuje mi się komunikat na wyświetlaczu work shop coding engine error - coś w tym rodzaju wiadomo jakie jest 'przesłanie'. WSC# w [02]engine mam takie samo jak było w starym liczniku, mam to zmienić?Jak tak to na jakie?Ma to bezpośredni związek na problemy z kodowaniem kluczy?
pozdrawiam
Rafał
polecam ten watek z forum passata
jesli nadal sobie nie poradzisz zapraszam do mnie do lodzi, 10 minut i masz zrbione
jesli nadal sobie nie poradzisz zapraszam do mnie do lodzi, 10 minut i masz zrbione
ulikoki: Wątek przestudiowałem dosyć dokładnie, mój problem polega na tym że mój stary licznik to bosch a nowy to vdo. W starym jest zupełnie inna organizacja pamięci eeprom kończy się na adresie 0x380 znalazłem pewne analogie co jest co ale jak próbowałem odpalić szafę ze zmodyfikowanym eepromem na przebiegu dziennym wyświetlany jest komunikat def. - średni ze mnie haker Dlatego zabrałem się za kodowanie kluczy. Postępuję zgodnie z instrukcją a efekty takie jak napisałem wyżej.
Koledzy pytanie:
Stare zegary 1J0 919 881B z mfa, nowe 1J0 920 822A z 1/2 fis. Te same roczniki auta 99, silniki tez te same 2.0. Po założeniu zegarów na odpalonym silniku wszystko dziala ( oczywiscie poducha i immo świeci ) ale nie pokazuje spalania, reszta funkcji w 100% wyświetlana jest prawidłowo. Wiem że jedne zegary są z can drugie bez ale łudziłem się ze rocznik aut jest taki sam i bedzie wszystko ok. Mam rozumieć że spalania fis mi nie pokaże bo nie mam cana? Kodowaniem tego nie ma szans ustawić? Oczywiście moje stare zegary spalanie na mfa pokazuja
Stare zegary 1J0 919 881B z mfa, nowe 1J0 920 822A z 1/2 fis. Te same roczniki auta 99, silniki tez te same 2.0. Po założeniu zegarów na odpalonym silniku wszystko dziala ( oczywiscie poducha i immo świeci ) ale nie pokazuje spalania, reszta funkcji w 100% wyświetlana jest prawidłowo. Wiem że jedne zegary są z can drugie bez ale łudziłem się ze rocznik aut jest taki sam i bedzie wszystko ok. Mam rozumieć że spalania fis mi nie pokaże bo nie mam cana? Kodowaniem tego nie ma szans ustawić? Oczywiście moje stare zegary spalanie na mfa pokazuja
Ostatnio zmieniony pn lis 30, 2009 15:00 przez Kavior, łącznie zmieniany 1 raz.
- kornas2007
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:33
- Lokalizacja: wołomin
witam wszystkich jak pisałem wcześniej kupiłem zegary immo3 z kluczykami pytałem czy jak zmienie to czy będzie oki ale kolega "ukiloki" napisał że nie więc poszedłem dalej i dokupiłem od tego samego gościa komputer zmieniłem i jest ok niestety manetki będe miał jutro bo tamtemu po dzwonie się połamały . mam pytanko czy by mi ktoś z okolic wawy je podłączył oczywiście odpłatnie bo ja to się znam na stawianiu budynków a nie na elektronice pozdrowienia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości