Strona 51 z 126

: czw paź 04, 2007 22:59
autor: KamilW
NLF612 pisze:KamilW, jeden to 34 S2C16, a drugi DCHD. Chyba lepiej jak wloze ten pneumatyczny?? Nalezaloby wymienic w nim cos przed montazem ,bo jest on z roku 1970,a wiec nie pierwszej mlodosci....?
lepiej pneumatyka. no w zasadzie wymienia sie tylko uszczelki i czysci.
NLF612 pisze:Jezeli chodzi o ta serwisowke to bylbym ci bardzo wdzieczny.
co do serwisowki to wam przygotuje w sobote w wersjii elektronicznej.

: pn paź 08, 2007 18:01
autor: NLF612
KamilW, jak tam prace nad serwisowka?

[ Dodano: 13 Paź 2007 10:06 ]
Pim, gdzie podlaczyles podcisnienie z aparatu zaplonowego? Ktos cos wczesniej wspominal o podpieciu do przewodu od serwa, ale tam nie ma jak... Jak masz jakies zdjecia w jaki sposob to zrobiles to wrzuc gdzies na forum.

: czw paź 18, 2007 21:54
autor: yolmen
wlasnie (wkoncu) skonczylem czytac calusienki post .... ktory ma rok luzna sprawa z tym gaznikiem bo mi wlasnie mocy malo chcialem (ale niechce mi sie) wymienic silnik na 1,8 , a tymczasem mozna zrobic takiego moda ... Jutro pojade na szroty poszukac jakiegos Weberka pneumatyk i moze jakis mikserek od poldasa 2palnikowego (tu pytanie czy jak sie bawi przewodami gazu to nalezy zakrecic butle czy mozna bez niczego targac przewodem i mikserem ? chodzi o przewod wychodzacy z parownika w strone gaznika) i jeszcze jedno pytanie ktore ktos zadal ale chyba nie bylo jasnej odpowiedzi , jak rozpoznac ze ganzik jest pneumatyk czy mechaniczny ? ktore oznaczenie podlega pneumatykowi ?
Dzieki wielkie

: pt paź 19, 2007 13:25
autor: NLF612
yolmen, Przewodem do miksera mozesz sie bawic bez zakrecania butli. Jezeli chodzi o gaznik to ten ktory ma taki dziwny "talerz",albo "ufo" (jak kto woli) z boku to pneumatyk

: pn paź 22, 2007 18:18
autor: killym
Taki mały offtop ale bardzo prosze o odpowiedz...Od(do?) parownika idzie mi przewód chyba z podcisnieniem...gdzie w weberze powinienem go podłączyć??Dopiero ostatnio zauważyłem:)

: pn paź 22, 2007 19:25
autor: miś fazi
on najpierw powinien iśc do zaworu elektromagnetycznego , potem do zbiorniczka podciśnienia , a ze zbiorniczka jest podłączony do kolektora ssącego , pewno masz klime i nie działa klapka obiegu zamknietego , jeśli nie o to chodzi to sorry

: pn paź 22, 2007 20:40
autor: killym
miś fazi pisze:on najpierw powinien iśc do zaworu elektromagnetycznego , potem do zbiorniczka podciśnienia , a ze zbiorniczka jest podłączony do kolektora ssącego , pewno masz klime i nie działa klapka obiegu zamknietego , jeśli nie o to chodzi to sorry
Ale zamieszałeś:)

: pn paź 22, 2007 22:19
autor: NLF612
killym, mi sie wydaje,ze podcisnienie z parownika powinno byc podpiete bezposrednio do kolektora. Przynajmniej u mnie tak jest.

: wt paź 23, 2007 09:56
autor: miś fazi
ale ten wężyk co wychodzi z pomiędzy węży ogrzewania nie jest od parownika tylko od siłownika klapki obiegu wewnętrznego , jak miałbyś podpięte na stałe do kolektora ssącego to klapka była by zamknięta cały czas , i nie było by możliwości sterowania nią , więc podciśnieniem klapki steruje wyłącznik elektromagnetyczny który włączasz sobie przyciskiem , a oprócz tego powinien być zbiorniczek zapasu podciśnienia pod lewym nadkolem , choc nie jest on niezbędny , więc napisz dokładnie o co Ci chodzi czy masz problem z klimą czy coś innego , bo skoro piszesz o parowniku to wygląda że coś masz nie tak z klimą

: wt paź 23, 2007 15:42
autor: Marszall
łomatko :panna:
ale co ma gaźnik webera do klimy??? a pozatym Mk II nigdy nie miał obiegu zamkniętego z tego co wiem
chłopie przeczytaj przynajmniej 10 ostatnich stron.

Podciśnienie do parownika możesz wziaść albo z węża który idzie z kolektora ssącego do serwa hamulcowego (jest tam taki żółty zawór z dwoma malutkimi krućcami) albo z korpusu gaźnika (też taki mały kruciec)

: wt paź 23, 2007 15:59
autor: yolmen
Moglby ktos przeslac mi serwisowke do FOS podcisnienie ? Dzieki wielkie rafsys@op.pl

: czw paź 25, 2007 21:44
autor: NLF612
serwisowke obiecywal kamilW z tydzien temu,ale jakos mu to nie idzie... A jakby ktos mial to ja rowniez poprosze na kg0@wp.pl

: czw paź 25, 2007 22:07
autor: killym
Dobra juz jest...W kazdym razie mam kosmiczne spalanie...Ja juz nie wiem...Wynosi kolo 15 a jak deptam 20l na 100 km...Nie wiem, jak dostaje za mało powietrza to zle, ale jak dostaje za duzo?? Też źle?? Dziwne to moze mi to ktoś wytlumaczy...?

: pt paź 26, 2007 09:38
autor: Marszall
A jaki masz motorek Panie??
1.3 czy 1.6 ???
jak 1.6 to nie dawaj większych dyszy niż 120/140 paliwowych i gardziele 24/26

Jesli już to wszystko masz oke, to sprawdź poziom pływaka bo moze ci zalwac.

pozdro