Strona 6 z 7

: pn kwie 21, 2008 11:27
autor: kristo
Poczytaj sobie o mich problemach. Objawy są podobne.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=163774

: pn kwie 21, 2008 16:20
autor: krzaś
kristo, pisałes w tamtym temacie że jest juz ok. Czyzby jednak jest coś nie tak.

Spróbuj z tym przekaznikiem nr.30 bo powinieneś tez go mieć.( bynajmiej tak pokazuja ksiażki serwisowe)

: wt kwie 22, 2008 20:55
autor: GregorG
Witam
przeczyściłem przepustnice tak jak radziliście, a przy okacji zauważyłem że jest zapchany mały wężyk łączący kolektor z rurą od filtra powietrza także przeczyściłem i to . Po odpaleniu pracuje jak zegarek i nie spadąją już obroty tak szybko jak poprzednio , ani też nie spadają poniżej granicy 900 obr.

Dzięki za poradę :)
i obeszło się bez kasy na części :bajer:

: śr kwie 23, 2008 07:36
autor: kristo
krzaś pisze:kristo, pisałes w tamtym temacie że jest juz ok. Czyzby jednak jest coś nie tak.
Usterka jest ustalona, narazie jest prowizorka, która działa. Czekam na wizytę u majstra.

: czw kwie 24, 2008 14:41
autor: 4pepik
mam dokładnie ten sam problem i zastanawiam sie bo tydzień przed tymi "usterkami" wyrzuciłem porcelanę z katalizatora bo sie potłukła czy możliwe jest ze coś mogłem uszkodzić??

: czw kwie 24, 2008 15:10
autor: krzaś
Nie to nie ma nic do tego że wywaliłeś środek z kata.

: czw kwie 24, 2008 15:27
autor: 4pepik
czytając sporo na forum stwierdziłem ze nie ma jednoznacznej odpowiedzi co moze być przyczyna tej usterki?????
ale jesli ktos miałby zaryzykować i dac jednoznaczna diagnoze to byłoby to .......

: pt kwie 25, 2008 12:43
autor: vw360
To prawda, objawy są podobne czasem te same ale powód różny. Ja miałem podobnie w 1.4 typ ABD - gasł silnik, obroty falowały, stresowe dojazdy do skrzyżowania gdzie trzeba było zatrzymać się albo zwolnić. Pojechałem do diagnosty i okazało się, że nie mam sprawnej sondy lambda. Po wymianie problem rozwiązany powiedzmy w 80%. Silnik nie gaśnie przy hamowaniu, na wolnych obrotach, przy zmianie biegu itp ale.. obroty czasem falują, powiedzmy że odchylenia niewielkie 1-2mm, natomiast zawsze po co najmniej 8h postoju nie odpali za pierwszym razem. Po nocy to już standard. Wkładam kluczyk, przekręcam..czekam kilka sekund i odpala, obroty gwałtownie idą w górę do około 1500 i tak samo gwałtownie spadają, auto gaśnie. Druga próba i odpala bezbłędnie. Nie wiem o co chodzi. Przekażnik? Przepustnica? jakiś czujnik? filtr paliwa? itp itp..

: pt kwie 25, 2008 15:07
autor: krzaś
vw360, sprawdz czyjnik temperatury wody. Tylko nie ten co wysyła dane do deski rozdzielczej tylko ten który daje sygnał do kompa. Jaki kolor czujnika idzie do kopma to ci nie powiem bo niepamietam.

: sob maja 03, 2008 11:02
autor: wojewoda
Czy ABU,tez ma przekaznik 30?

: sob maja 03, 2008 12:48
autor: krzaś
Jesli masz wczepiony trzeci przekaznik w pierwszym rzędzie licząc od góry to jest.

: ndz maja 04, 2008 14:10
autor: wojewoda
Mam przekaznik w ABU pierwszy z prawej o nr.167,czy to ten?

: ndz maja 04, 2008 17:56
autor: krzaś
To nie ten. Tam gdzie powinien być to masz puste miejsce.