Strona 6 z 12

: pn mar 07, 2005 22:40
autor: dukem
trudno powiedziec...nagrzewac sie dlugo to moze bo jest zimno na dworze...a moze masz poprostu wskaznik walniety

: wt mar 08, 2005 00:19
autor: polo007
ja jeszcze nie osiągnałem 90 stopni a strasznie duzo mi pali w srodku jest ciepelko ale temp na wskazniku minimalnie sie poruszy po 5 km :-( i caly czas szukam problemu z paliwem dlaczego tak duzo mi pali

: wt mar 08, 2005 01:41
autor: speede
okie dzieki, zobaczymy, mysle ze tez cos moze byc z wskaznikiem,. Silnik nie prezegrzewa sie, dolne rury ktore ida do chlodnicy tak jak i gorne sa gorące, poczekam do wisony :)

: wt mar 08, 2005 08:50
autor: premko
ja mam u siebie temp. 80 stopni czasami jak stoje w korku to poniesie sie do ok.84 ale jak

rusze to po chwili spada do 80 stopni i tak sie utrzymuje.

pozdrawiam

: wt mar 08, 2005 14:38
autor: dukem
premko moze masz termostat ktory sie za wczesnie otwiera...

A Tobie polo007 tez bym radzil sie za nowym termostatem rozejrzec...wiadomo ze jak silnik niedogrzany to duzo pali...a ja tez tak mialem ze mi temperatura prawie wcale nie rosla- wymienilem termostat i jest ladnie 90 stopni a wczesniej w kabinie niby cieplo było ale po wymianie dużo lepiej grzeje

: wt mar 08, 2005 15:18
autor: premko
nie termostat jest raczej OK ponieważ dolny przewod od chłodnicy jest zimny robi się ciepły dopiero jak temp. przekracza 90 stopni

: wt mar 08, 2005 15:54
autor: dukem
Hmm...a pisales ze zadko dochodzi nawet do 84 a teraz mowisz ze przy 90 przewod jest cieply...
A jak jednak dochodzi do 90 to znaczy ze jest ok...jak ktos wczesniej napisal 84 stopnie wystarcza do tego zeby nie bylo zle a najlepiej jest przy 90 wiec i tak wielkiej tragedii nie masz...moze poprostu termostat nie do konca dziala tak dokladnie jak powinien albo masz lekkie przeklamanie na zegarach...
Jest jeszcze taka szansa ze jak sie cieplej zrobi to wszystko bedzie tak jak ma byc

: śr mar 09, 2005 08:55
autor: premko
mam taką nadzieje bo jak zezdziłem latem to temp. była OK około 90 stopni ale miałem

walniętą chłodnie i dlatego nie byłem pewien co do wskazania czujnika temp. dzięki za info

pozdrawiam przemek

: śr mar 09, 2005 15:15
autor: majkel
a jakie termostaty kupujecie tj. jakiej firmy?
Bo musze wymienić a mam założony nowy Vernet-a i działa do bani

: śr mar 09, 2005 16:02
autor: konjo
Teraz czyli zima ma 90 stopni na silniku, ale pomoglem sobie zastawieniem chlodnicy, silniczek szybko sie nagrzewa do 90 po jakich 5-10km,
Latem nie ma problemu, tez bardzo szybko wskakuje na 90 stopni.

: śr mar 09, 2005 16:08
autor: Piotro
majkel pisze:a jakie termostaty kupujecie tj. jakiej firmy?
Bo musze wymienić a mam założony nowy Vernet-a i działa do bani
No wlasnie Vernety to kicha!!! Ja wymienilem na verneta i faktycznie zaczal sie nagrzewac ... ale do 110*C. W ten weekend kupilem Gates za 36zl i jest rakieta. Trzyma 90*C tylko czasami spada troche nad 80*C ale sadze ze tak jest ok.

Takze z doswiadczenia polecam Gates.

: czw mar 10, 2005 12:42
autor: dukem
A ja nawet nie wiem jaki kupilem :jezor: zaplacilem chyba 28zl...w kazdym razie dziala jak burza

: sob mar 12, 2005 03:03
autor: szampon_ziolowy
polo007 pisze:ja jeszcze nie osiągnałem 90 stopni a strasznie duzo mi pali w srodku jest ciepelko ale temp na wskazniku minimalnie sie poruszy po 5 km :-( i caly czas szukam problemu z paliwem dlaczego tak duzo mi pali
dokladnie mam ten sam problemik, musze chyba wlansie wymienic termostat, byc moze wtedy zacznie normalnie pracowac wskazowka a silnik zacnzie mniej pic

: sob mar 12, 2005 13:24
autor: olozwirski
A powiedzcie mi ludzie co sie stanie jak sie silnik nie nagrzewa do 90? Czym grozi jazda przy 70, cos sie psuje, wiecej pali, czy moze jeszcze cos innego?