Temperatura silnika - ostatnie starcie !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » pn mar 07, 2005 22:40

trudno powiedziec...nagrzewac sie dlugo to moze bo jest zimno na dworze...a moze masz poprostu wskaznik walniety



polo007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 04, 2005 00:21
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: polo007 » wt mar 08, 2005 00:19

ja jeszcze nie osiągnałem 90 stopni a strasznie duzo mi pali w srodku jest ciepelko ale temp na wskazniku minimalnie sie poruszy po 5 km :-( i caly czas szukam problemu z paliwem dlaczego tak duzo mi pali



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » wt mar 08, 2005 01:41

okie dzieki, zobaczymy, mysle ze tez cos moze byc z wskaznikiem,. Silnik nie prezegrzewa sie, dolne rury ktore ida do chlodnicy tak jak i gorne sa gorące, poczekam do wisony :)



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » wt mar 08, 2005 08:50

ja mam u siebie temp. 80 stopni czasami jak stoje w korku to poniesie sie do ok.84 ale jak

rusze to po chwili spada do 80 stopni i tak sie utrzymuje.

pozdrawiam



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » wt mar 08, 2005 14:38

premko moze masz termostat ktory sie za wczesnie otwiera...

A Tobie polo007 tez bym radzil sie za nowym termostatem rozejrzec...wiadomo ze jak silnik niedogrzany to duzo pali...a ja tez tak mialem ze mi temperatura prawie wcale nie rosla- wymienilem termostat i jest ladnie 90 stopni a wczesniej w kabinie niby cieplo było ale po wymianie dużo lepiej grzeje



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » wt mar 08, 2005 15:18

nie termostat jest raczej OK ponieważ dolny przewod od chłodnicy jest zimny robi się ciepły dopiero jak temp. przekracza 90 stopni



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » wt mar 08, 2005 15:54

Hmm...a pisales ze zadko dochodzi nawet do 84 a teraz mowisz ze przy 90 przewod jest cieply...
A jak jednak dochodzi do 90 to znaczy ze jest ok...jak ktos wczesniej napisal 84 stopnie wystarcza do tego zeby nie bylo zle a najlepiej jest przy 90 wiec i tak wielkiej tragedii nie masz...moze poprostu termostat nie do konca dziala tak dokladnie jak powinien albo masz lekkie przeklamanie na zegarach...
Jest jeszcze taka szansa ze jak sie cieplej zrobi to wszystko bedzie tak jak ma byc



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » śr mar 09, 2005 08:55

mam taką nadzieje bo jak zezdziłem latem to temp. była OK około 90 stopni ale miałem

walniętą chłodnie i dlatego nie byłem pewien co do wskazania czujnika temp. dzięki za info

pozdrawiam przemek



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » śr mar 09, 2005 15:15

a jakie termostaty kupujecie tj. jakiej firmy?
Bo musze wymienić a mam założony nowy Vernet-a i działa do bani



konjo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt gru 10, 2004 14:16
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: konjo » śr mar 09, 2005 16:02

Teraz czyli zima ma 90 stopni na silniku, ale pomoglem sobie zastawieniem chlodnicy, silniczek szybko sie nagrzewa do 90 po jakich 5-10km,
Latem nie ma problemu, tez bardzo szybko wskakuje na 90 stopni.


_the orange beast_

Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » śr mar 09, 2005 16:08

majkel pisze:a jakie termostaty kupujecie tj. jakiej firmy?
Bo musze wymienić a mam założony nowy Vernet-a i działa do bani
No wlasnie Vernety to kicha!!! Ja wymienilem na verneta i faktycznie zaczal sie nagrzewac ... ale do 110*C. W ten weekend kupilem Gates za 36zl i jest rakieta. Trzyma 90*C tylko czasami spada troche nad 80*C ale sadze ze tak jest ok.

Takze z doswiadczenia polecam Gates.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » czw mar 10, 2005 12:42

A ja nawet nie wiem jaki kupilem :jezor: zaplacilem chyba 28zl...w kazdym razie dziala jak burza



szampon_ziolowy

Post autor: szampon_ziolowy » sob mar 12, 2005 03:03

polo007 pisze:ja jeszcze nie osiągnałem 90 stopni a strasznie duzo mi pali w srodku jest ciepelko ale temp na wskazniku minimalnie sie poruszy po 5 km :-( i caly czas szukam problemu z paliwem dlaczego tak duzo mi pali
dokladnie mam ten sam problemik, musze chyba wlansie wymienic termostat, byc moze wtedy zacznie normalnie pracowac wskazowka a silnik zacnzie mniej pic



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob mar 12, 2005 13:24

A powiedzcie mi ludzie co sie stanie jak sie silnik nie nagrzewa do 90? Czym grozi jazda przy 70, cos sie psuje, wiecej pali, czy moze jeszcze cos innego?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 211 gości